SEB banko Kontaktų centras atskambins klientams, nenorintiems telefonu laukti savo eilės

Publikuota: 2012 m. birželio 14 d. ketvirtadienis

SEB banko Kontaktų centras, šiemet pradėjęs aptarnauti klientus telefonu visą parą, toliau tobulina veiklą ir taupantiems laiką klientams pasiūlė automatinio atskambinimo paslaugą. Klientai, paskambinę į banką telefonu, tačiau nenorintys ar negalintys laukti ilgiau nei vieną minutę, jei visi vadybininkai tuo metu yra užsiėmę, gali užsisakyti automatinio atskambinimo paslaugą. Per 30 minučių nuo skambučio užsakymo klientui paskambins SEB banko Kontaktų centro darbuotojas.

„Įdiegę automatinio atskambinimo paslaugą, galime užtikrinti trumpesnį laukimo laiką net piko metu. Šią paslaugą iškart pamėgo mūsų klientai – birželio pradžioje ją pasiūlėme klientams ir pamatėme, kad darbo dieną ja pasinaudoja maždaug kas trečias asmuo, kuriam būtų tekę laukti ilgiau negu vieną minutę, kol banko vadybininkas būtų galėjęs atsiliepti į jo skambutį“, – sako SEB banko prezidento pavaduotojas Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius Virginijus Doveika.

Automatinį atskambinimą užsisakyti gali ir privatūs klientai, skambinantys telefonu 1528, ir verslo klientai, skambinantys telefonu 19222.

Norint užsisakyti automatinio atskambinimo paslaugą, išgirdus pasiūlymą per 30 minučių sulaukti banko vadybininko skambučio, tereikia spustelėti nurodytą mygtuką ir padėti ragelį.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Mokėjimo korteles pakeis balti žiedai

Netrukus Europoje žmonės pradės mūvėti baltus žiedus. skaityti »

El. komercija Europos šalyse per metus išaugs 14 proc.

„European Ecommerce Report 2017“ duomenimis, šių metų pabaigoje el. komercijos sektorius bus vertinamas 602 mlrd. eurų. skaityti »

Biometrinis žiedas atstos raktus ir banko kortelę

Naudojantis vienu žiedu bus galima atidaryti duris, prisijungti prie kompiuterio, užvesti automobilį ir atlikti mokėjimus. Tokį išmanųjį žiedą „Token“ sukūrė įmonė „Tokenize“. skaityti »

Finansinėmis paslaugomis besinaudojančių klientų tapatybę finansų įstaigos galės nustatyti paprasčiau

Finansų įstaigoms ir vartotojams suteikiamos platesnės galimybės naudotis elektroninėmis finansinėmis paslaugomis, supaprastinant kai kuriuos kliento tapatybės nustatymo reikalavimus ir išplečiant nuotolinio tapatybės nustatymo būdus. skaityti »

Bankomatai švenčia 50-ąjį gimtadienį

1967 m. liepos 27 d. pasaulyje pradėjo veikti pirmasis bankomatas. Jį „Barclays“ bankas įrengė Londone. skaityti »

Išleista 0 eurų kupiūra

Europos Centrinis bankas suteikė teisę Vokietijai išleisti 0 eurų kupiūrą. skaityti »

Pusė lietuvių norėtų išbandyti bekontakčius mokėjimus

Apie galimybę atsiskaityti neįvedant PIN kodo Lietuvoje jau yra girdėję 77 proc. gyventojų, 43 proc. respondentų šią galimybę vertina teigiamai. skaityti »

Žvilgsnis į artimą ateitį: apsiperkant tereikės turėti mobilųjį telefoną?

Į finansų rinką įžengusios finansinės technologijos sukėlė kai kuriuos griaunamuosius tradicinės bankininkystės reiškinius. skaityti »

Mokėjimo kortelių naudojimas pasaulyje auga

2016 m. užregistruota 257,17 mlrd. dolerių atsiskaitymų mokėjimo kortelėmis. Tai 13,3 proc. daugiau, nei pernai. skaityti »

Finansų sistema stabili, tačiau horizonte matyti iššūkių, rinkos dalyviai turi jiems pasirengti

Šalies bankų sektorius veikia pelningai ir yra atsparus galimiems šokams. skaityti »