SEB su klientais bendraus programoje „Skype“

Publikuota: 2013 m. birželio 27 d. ketvirtadienis

SEB grupė, atnaujinusi savo interneto svetainę Lietuvoje, klientams nuo šiol siūlo galimybę skambinti SEB bankui bendravimo internetu programa „Skype“ ir tokiu būdu naudotis banko paslaugomis telefonu. Bet kurioje šalyje esantiems privatiems ir verslo klientams konsultacijos naudojantis „Skype“ programa yra nemokamos. Su privačiais klientais SEB bankas šiuo kanalu bendraus bet kuriuo paros metu, o su įmonėmis – įprastomis banko darbo valandomis.

„Dinamiškame pasaulyje mūsų klientai yra mobilūs, daug keliauja, finansinius klausimus sprendžia bet kurioje vietoje ir bet kuriuo metu. Taigi nuolat ieškome būdų, kaip jiems bendravimą su banku padaryti dar patogesnį ir paprastesnį, kaip padėti klientams taupyti laiką ir pinigus. Pernai pasiūlėme gyventojams skambinti į banką pasitarti dėl kasdienių paslaugų bet kuriuo paros metu, dabar ir gyventojams, ir įmonėms siūlome bendravimo naudojantis programa „Skype“ galimybę“, - sako SEB banko valdybos narys ir Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius Virginijus Doveika.

SEB grupė Lietuvoje turi vieną oficialią paskyrą programoje „Skype“ – „SEB.Lietuvoje“. Skambinantiems naudojantis paskyra „SEB.Lietuvoje“, bankas teikia paslaugas tokiomis pat sąlygomis, kokios taikomos teikiant paslaugas telefonu (gyventojams – trumpuoju numeriu 1528, o įmonėms – 19222).

Gyventojai ir įmonės, paskambinę SEB bankui naudodamiesi programa „Skype“, gali gauti informacijos apie įvairias banko kasdienės bankininkystės paslaugas: paslaugas internetu, mobiliuoju telefonu, mokėjimo korteles ir kt. Klientai gali sužinoti banko pasiūlymus, prireikus užsiregistruoti į susitikimą su vadybininku banko skyriuje. Nustatę asmens tapatybę, banko specialistai taip pat gali atšaukti blokuotą prieigą prie internetinės bankininkystės paslaugų, priimti užsakymą pagaminti debeto mokėjimo korteles, priimti prašymus užsisakyti tiesioginio debeto paslaugą ar jos atsisakyti, teikia informaciją apie paskolas ir lizingą.

Kiekvieną kartą skambinant bankui naudojantis programa „Skype“, rekomenduojama naudotis interneto svetainėje www.seb.lt suteikiama galimybe prisijungti spustelint mygtuką „Skambinti „SEB.Lietuvoje“, o ne naudojantis duomenimis, sukauptais programos „Skype“ paskyros archyve.

SEB bankas atkreipia dėmesį, kad SEB darbuotojai patys neskambina klientams naudodami programos „Skype“ paskyrą „SEB.Lietuvoje“, niekada neprašo ir neprašys klientų pasakyti konfidencialių duomenų ir slaptažodžių.


Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Biometrijos būdai mokėjimo operacijoms atlikti

28 proc. 25–34 m. JAV, Didžiosios Britanijos ir Australijos gyventojų jau įgyvendina atsiskaitymus naudodamiesi biometrijos technologijomis: pirštų atspaudų, rainelės ir venų skenavimo atpažinimu. skaityti »

Lietuvoje nukalta „porcelianinė“ latviška moneta

Latvijos bankas išleido unikalios formos sidabrinę kolekcinę monetą „Baltars. Porcelianas“. skaityti »

Įsigyti prekes bus galima per virtualiosios realybės akinius

Užsidėjus „Alibaba“ virtualiosios realybės akinius „Buy+“, bus galima elektroninėje parduotuvėje virtualiai paliesti patikusias prekes ir jas įsigyti. skaityti »

Vasaros olimpinėse žaidynėse – bekontakčiai atsiskaitymo būdai

Vasaros olimpinių žaidynių dalyviai gali išbandyti šiuolaikiškas atsiskaitymo priemones, kurias pasiūlė pagrindinė žaidynių rėmėja „Visa“. skaityti »

„Global Finance“: SEB interneto bankas – geriausias Lietuvoje

Tarptautinis verslo ir finansų žurnalas „Global Finance“ SEB interneto banką įmonėms ir privatiems klientams pripažino geriausiu Lietuvoje. skaityti »

S. Kropas. Kartais jokio reguliavimo geriau nei per didelis reguliavimas?

Būkime pakankamai drąsūs nereguliuoti – taikliai pastebėjo dabar jau buvęs Europos Komisijos komisaras J. Hill, atsakingas už finansų sektorių. Sukurti aibę taisyklių, baksnoti pirštu į jas ir viską grįsti pernelyg detaliu reglamentavimu, ko gero, vienas lengvesnių kelių. skaityti »

Pradėta vieša konsultacija dėl būtiniausių mokėjimo paslaugų krepšelio ir jo kainos ribos nustatymo

Lietuvos bankas pradėjo viešą konsultaciją dėl mokėjimo paslaugų, kurių kaina bus ribojama, krepšelio sudėties ir jo galimos didžiausios kainos nustatymo metodikos. skaityti »

„Wincor Nixdorf“: įsibėgėjanti restruktūrizacija ir didėjančios pardavimo apimtys

Pirmieji devyni finansinių metų mėnesiai Vokietijos bankinių technologijų kompanijai „Wincor Nixdorf“ buvo sėkmingi. Įsibėgėjo bendrovės restruktūrizacijos programa, augo pardavimo apimtys. skaityti »

„Visa“ atidarys biurą Silicio slėnyje

Planuojama, kad Silicio slėnyje bus bendrovės „Visa“ įkurtas verslo informacijos analizės bei duomenų apsaugos tyrimo centras. skaityti »

Testavimo nepalankiausiomis sąlygomis rezultatai rodo padidėjusį euro zonos bankų sistemos atsparumą

Europos Centrinis Bankas (ECB) paskelbė, kad, remiantis ES mastu atlikto bankų testavimo nepalankiausiomis sąlygomis rezultatais, euro zonos bankų atsparumas padidėjo ir bendri priežiūriniai reikalavimai dėl kapitalo, palyginti su 2015 m., iš esmės nesikeis. skaityti »