SEB su klientais bendraus programoje „Skype“

Publikuota: 2013 m. birželio 27 d. ketvirtadienis

SEB grupė, atnaujinusi savo interneto svetainę Lietuvoje, klientams nuo šiol siūlo galimybę skambinti SEB bankui bendravimo internetu programa „Skype“ ir tokiu būdu naudotis banko paslaugomis telefonu. Bet kurioje šalyje esantiems privatiems ir verslo klientams konsultacijos naudojantis „Skype“ programa yra nemokamos. Su privačiais klientais SEB bankas šiuo kanalu bendraus bet kuriuo paros metu, o su įmonėmis – įprastomis banko darbo valandomis.

„Dinamiškame pasaulyje mūsų klientai yra mobilūs, daug keliauja, finansinius klausimus sprendžia bet kurioje vietoje ir bet kuriuo metu. Taigi nuolat ieškome būdų, kaip jiems bendravimą su banku padaryti dar patogesnį ir paprastesnį, kaip padėti klientams taupyti laiką ir pinigus. Pernai pasiūlėme gyventojams skambinti į banką pasitarti dėl kasdienių paslaugų bet kuriuo paros metu, dabar ir gyventojams, ir įmonėms siūlome bendravimo naudojantis programa „Skype“ galimybę“, - sako SEB banko valdybos narys ir Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius Virginijus Doveika.

SEB grupė Lietuvoje turi vieną oficialią paskyrą programoje „Skype“ – „SEB.Lietuvoje“. Skambinantiems naudojantis paskyra „SEB.Lietuvoje“, bankas teikia paslaugas tokiomis pat sąlygomis, kokios taikomos teikiant paslaugas telefonu (gyventojams – trumpuoju numeriu 1528, o įmonėms – 19222).

Gyventojai ir įmonės, paskambinę SEB bankui naudodamiesi programa „Skype“, gali gauti informacijos apie įvairias banko kasdienės bankininkystės paslaugas: paslaugas internetu, mobiliuoju telefonu, mokėjimo korteles ir kt. Klientai gali sužinoti banko pasiūlymus, prireikus užsiregistruoti į susitikimą su vadybininku banko skyriuje. Nustatę asmens tapatybę, banko specialistai taip pat gali atšaukti blokuotą prieigą prie internetinės bankininkystės paslaugų, priimti užsakymą pagaminti debeto mokėjimo korteles, priimti prašymus užsisakyti tiesioginio debeto paslaugą ar jos atsisakyti, teikia informaciją apie paskolas ir lizingą.

Kiekvieną kartą skambinant bankui naudojantis programa „Skype“, rekomenduojama naudotis interneto svetainėje www.seb.lt suteikiama galimybe prisijungti spustelint mygtuką „Skambinti „SEB.Lietuvoje“, o ne naudojantis duomenimis, sukauptais programos „Skype“ paskyros archyve.

SEB bankas atkreipia dėmesį, kad SEB darbuotojai patys neskambina klientams naudodami programos „Skype“ paskyrą „SEB.Lietuvoje“, niekada neprašo ir neprašys klientų pasakyti konfidencialių duomenų ir slaptažodžių.


Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Didžiausios pasaulio kompanijos – Kinijos bankai

Tarptautinis leidinys „Forbes“ paskelbė didžiausių 2016 metų pasaulio kompanijų reitingą „Forbes Global 2000“. skaityti »

Užsakymus restorane priims išmanioji staltiesė

Japonai pagamino išmaniąją staltiesę, kuri iš esmės pakeis restoranų verslą. skaityti »

Mokėjimo terminalai ateityje bus dėvimi?

Manoma, kad ateityje ne tik pirkėjai, bet ir kasininkai galėtų dėvėti mokėjimo terminalus, kurie priimtų įvairius atsiskaitymo būdus. skaityti »

Brangiausias pasaulio bankas sukūrė bekontakčių atsiskaitymų programą

JAV bankas „Wells Fargo“ sukūrė asmeninę mobiliųjų mokėjimų programą, leidžiančią atlikti atsiskaitymus ir išsiimti grynuosius pinigus iš bankomatų bekontakčiu būdu. skaityti »

Mobiliųjų atsiskaitymų rinka auga

Prognozuojama, kad iki 2020 metų pasaulinės mobiliųjų atsiskaitymų rinkos dalis išaugs 36 proc. skaityti »

Nori išleisti paskutinius pinigus – gausi elektrošoką

Išmanioji apyrankė „Pavlok“ nupurto 255 voltų elektrošoku, jei jos savininkas nusprendžia išleisti daugiau, nei yra nusistatęs savo išlaidų ribas. skaityti »

Didžioji dalis elektroninių aukcionų dėl litų monetų pavyko sėkmingai

Prieš savaitę Lietuvos bankas paskelbtuose numizmatinių vertybių pardavimo elektroniniuose aukcionuose buvo galima įsigyti dvidešimt keturių pavadinimų kolekcinių litų monetų ir jų rinkinių. skaityti »

Technologijos keičia klientų poreikius

Bendrovių „ACI Worldwide“ ir „Ovum“ atliktame tyrime skelbiama, kad įmonės, kurios priešinasi naujovių įdiegimui, rizikuoja artimiausiu metu netekti klientų. skaityti »

JAV sukurta investavimo platforma moterims

Buvusi JAV bankų „Bank of America“ ir „Citi“ vadovė Sali Kročak sukūrė investavimo platformą „Ellevest“ su robotais konsultantais, skirtą būtent moterims. skaityti »

„Swatch“ pradeda prekiauti laikrodžiais su mokėjimo funkcija

Laikrodžių gamintoja „Swatch“, bendradarbiaudama su „Visa Europe“ ir Šveicarijos banku „Corner Bank“, Šveicarijoje pradės prekiauti išmaniaisiais laikrodžiais „Bellamy“ su mokėjimo funkcija. skaityti »