SEB su klientais bendraus programoje „Skype“

Publikuota: 2013 m. birželio 27 d. ketvirtadienis

SEB grupė, atnaujinusi savo interneto svetainę Lietuvoje, klientams nuo šiol siūlo galimybę skambinti SEB bankui bendravimo internetu programa „Skype“ ir tokiu būdu naudotis banko paslaugomis telefonu. Bet kurioje šalyje esantiems privatiems ir verslo klientams konsultacijos naudojantis „Skype“ programa yra nemokamos. Su privačiais klientais SEB bankas šiuo kanalu bendraus bet kuriuo paros metu, o su įmonėmis – įprastomis banko darbo valandomis.

„Dinamiškame pasaulyje mūsų klientai yra mobilūs, daug keliauja, finansinius klausimus sprendžia bet kurioje vietoje ir bet kuriuo metu. Taigi nuolat ieškome būdų, kaip jiems bendravimą su banku padaryti dar patogesnį ir paprastesnį, kaip padėti klientams taupyti laiką ir pinigus. Pernai pasiūlėme gyventojams skambinti į banką pasitarti dėl kasdienių paslaugų bet kuriuo paros metu, dabar ir gyventojams, ir įmonėms siūlome bendravimo naudojantis programa „Skype“ galimybę“, - sako SEB banko valdybos narys ir Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius Virginijus Doveika.

SEB grupė Lietuvoje turi vieną oficialią paskyrą programoje „Skype“ – „SEB.Lietuvoje“. Skambinantiems naudojantis paskyra „SEB.Lietuvoje“, bankas teikia paslaugas tokiomis pat sąlygomis, kokios taikomos teikiant paslaugas telefonu (gyventojams – trumpuoju numeriu 1528, o įmonėms – 19222).

Gyventojai ir įmonės, paskambinę SEB bankui naudodamiesi programa „Skype“, gali gauti informacijos apie įvairias banko kasdienės bankininkystės paslaugas: paslaugas internetu, mobiliuoju telefonu, mokėjimo korteles ir kt. Klientai gali sužinoti banko pasiūlymus, prireikus užsiregistruoti į susitikimą su vadybininku banko skyriuje. Nustatę asmens tapatybę, banko specialistai taip pat gali atšaukti blokuotą prieigą prie internetinės bankininkystės paslaugų, priimti užsakymą pagaminti debeto mokėjimo korteles, priimti prašymus užsisakyti tiesioginio debeto paslaugą ar jos atsisakyti, teikia informaciją apie paskolas ir lizingą.

Kiekvieną kartą skambinant bankui naudojantis programa „Skype“, rekomenduojama naudotis interneto svetainėje www.seb.lt suteikiama galimybe prisijungti spustelint mygtuką „Skambinti „SEB.Lietuvoje“, o ne naudojantis duomenimis, sukauptais programos „Skype“ paskyros archyve.

SEB bankas atkreipia dėmesį, kad SEB darbuotojai patys neskambina klientams naudodami programos „Skype“ paskyrą „SEB.Lietuvoje“, niekada neprašo ir neprašys klientų pasakyti konfidencialių duomenų ir slaptažodžių.


Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Vokietijos bankai su ECB bendraus tik vokiškai

Nors oficiali Europos Centrinio Banko (ECB) kalba yra anglų, Vokietijos bankai išreiškė pageidavimą bendrauti su ECB tik vokiškai. skaityti »

Prahos viešajame transporte – bekontakčiai mokėjimai

Prahos viešojo transporto valdyba šiuo metu įgyvendina naują projektą, kurio metu testuoja, ar reikalingi ir populiarūs bekontakčiai mokėjimai sostinės transporto priemonėse. skaityti »

Olandijos degalinėse – mobilieji mokėjimai

Mobiliųjų mokėjimų kompanija „MyOrder“, valdoma Nyderlandų banko „Rabobank“, pristatė naują paslaugą. skaityti »

Mokėjimų rinkos ateitis – spartesnis inovacijų diegimas ir didesnė konkurencija

Lietuvos bankas ėmėsi iniciatyvos įgyvendinti rinkos atvirumą ir mokėjimo paslaugų bei inovacijų prieinamumą skatinančias priemones. skaityti »

Išleista 5 eurų moneta

5 eurų monetoje vaizduojamą Žemės rutulį juosia žiedas, pagamintas iš žydro permatomo plastiko. skaityti »

Panamos dokumentai privertė trauktis Austrijos banko vadovą

Atsistatydino Panamos dokumentuose paminėto Austrijos hipotekos banko „Hypo Vorarlberg“ vadovas Michaelis Grahammeris. skaityti »

Kuriama nauja biometrijos rūšis

Didžiosios Britanijos finansų institucija „Nationwide“ kuria naują biometrijos rūšį. Kartu su tokiomis organizacijomis kaip „BehavioSec“ ir „Unisys“ kompanija kuria algoritmą, kuris leidžia stebėti unikalų asmens elgesį su naudojamu įrenginiu. skaityti »

Čekijoje pradėjo veikti pirmieji bekontakčiai bankomatai

Čekijos bankas „Air Bank“ pirmasis šalyje pasiūlė gyventojams bekontakčių bankomatų paslaugų. skaityti »

„Citadele“ bankas smulkiajam verslui suteikė 3.3 mln. eurų mikrokreditų

„Citadele“ bankas pirmąjį šių metų ketvirtį su mažomis įmonėmis pasirašė sutarčių dėl 3,265 mln. eurų mikrokreditų. Daugiausiai mikrokreditų suteikta mažmeninės prekybos ir paslaugų, aptarnavimo sektoriaus įmonėms iš Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos regionų. skaityti »

„Panasonic“ sukūrė mokėjimo terminalą lėktuvų keleiviams

„Panasonic“ antrinė įmonė „Panasonic Avionics“ pristatė bekontaktį mokėjimo terminalą, skirtą lėktuvų keleiviams aptarnauti. skaityti »