„Intel“ planuoja stiprinti savo prekės ženklo pozicijas mobiliųjų įrenginių rinkoje.
„Intel“ planuoja stiprinti savo prekės ženklo pozicijas mobiliųjų įrenginių rinkoje. „Intel Inside“ ženklas išmaniuosiuose telefonuose su „Intel“ procesoriais sukėlė konkurenciją tarp kitų prekės ženklų, tokių kaip „Qualcomm“ ir NVIDIA.
Kol kas „Intel“ nesiseka įsitvirtinti mobiliajame sektoriuje. Kompanija per lėtai sureagavo į jo atsiradimą, tačiau dabar tikisi, kad pavyks pasinaudoti savo prekės ženklu, turinčiu tvirtą poziciją asmeninių kompiuterių sferoje.
Šiais metais vis daugiau išmaniųjų telefonų gaus „Intel Inside“ logotipą, pavyzdžiui, modelis „Santa Clara“, pristatytas metų pradžioje kartu su operatoriumi „Orange“. Šis išmanusis telefonas veikia su „Atom“ šeimos procesoriumi. Be to, manoma, kad „Intel“ ruošiasi išleisti įrenginį su 2 branduolių „Medfield“ klasės „Atom“ procesoriumi. Tai turėtų įvykti metų pabaigoje. Vienas iš pirmųjų bus „RAZR i“ – „Motorolos“ RAZR M analogas.
Kol kas „Intel“ pastangos plėsti savo prekės ženklą iš esmės koncentruojasi ties modeliais, skirtais Didžiajai Britanijai, Indijai ir Rusijai. Kompanijoje vyrauja nuomonė, kad Jungtinėse Amerikos Valstijose taip pat esama nemenkų galimybių plėstis, mat ten „Intel“ prekės ženklas puikiai atpažįstamas.