LG tyrimas: 62 proc. lietuvių pabėga nuo rutinos žiūrėdami filmus

Publikuota: 2012 m. gruodžio 5 d. trečiadienis

„LG Electronics“ (LG) pristato interaktyvią „Facebook“ programėlę „Life‘s Good“, skirtą trumpam nuo rutinos ir kasdienių rūpesčių norintiems atitrūkti žmonėms. Lietuvišką šios programos versiją gali išmėginti kiekvienas internautas mūsų šalyje – prisijungę asmenine „Facebook“ paskyra vartotojai galės tapti filmo herojais, taip pat kurti muzikos klipus su savo nuotraukomis ir vardais.

Pasaulinę naujosios programos kampaniją pristato Kanados grupė „The Moffatts“ bei jaunasis Pietų Korėjos šokėjas Min–woo Hwang, vadinamas „Little PSY“ vardu.

Prisijungus prie naujosios programos, adresu http://www.lifesgoodlg.com, vartotojai bus nukeliami į filmo veiksmą, patys taps jo herojais. Būtent filmai, LG tyrimo duomenimis, yra geriausias būdas atitrūkti nuo kasdieninės rutinos (62,3 proc.). Tyrimo, kuriuo buvo siekiama nustatyti, kaip žmonės kovoja su rutina, kas juos daro laimingus ar sukelia nepasitenkinimą, rezultatai atskleidė, jog filmai mėgstamiausi tarp jaunų žmonių. Kaip geriausią būdą atitrūkti nuo rutinos 59,3 proc. lietuvių taip pat paminėjo naršymą internete, 33 proc. – kompiuterinius žaidimus.

„Kiekvienam mūsų reikia atokvėpio laiko pabėgti nuo rutinos, pasisemti gerų emocijų. Interaktyvi LG programa suteikia daug gerų emocijų, kurios ypač svarbios prieš artėjančias didžiąsias metų šventes“, – sakė K.W. Kim, „LG Electronics“ pasaulinės rinkodaros vadovas.

LG programa suteikia galimybę dalyvauti filme, pilname simpatiškų, linksmų veikėjų. Tyrimo duomenimis, būtent tokie veikėjai labiausiai mėgstami lietuvių (36,6 proc.). Dar 32,5 proc. respondentų mėgsta veikėjus, kurie atrodo kaip ir paprasti žmonės realybėje. Beje, pastaruosius veikėjus labiausiai mėgsta žmonės 40–50 m. amžiaus grupėje.

Tyrimo duomenimis, lietuviams itin svarbi šeima ir draugai. Būtent su jų pagalba 44,5 proc. žmonių pabėga nuo rutinos, dar 33 proc. išbando naujas veiklas, hobi. Geri santykiai su šeima bei draugais yra pagrindinė laimės priežastis 72,5 proc. respondentų. Geri ar blogi santykiai su šeima bei draugais atitinkamai lemia didžiausią laimę ar nepasitenkinimą žmonėms 30–50 m. amžiaus grupėje. Jiems sveikata yra antra svarbiausia priežastis jaustis nelaimingiems, o geriausias būdas trumpam užsimiršti nuo rūpesčių yra leisti laiką internete.

Jauni žmonės (15–29 m.) labiau nerimauja dėl rūpesčių darbe ar mokymo įstaigoje (75,4 proc. 15–19 m. ir 52,9 proc. 20–29 m. amžiaus grupėje), nei dėl blogų santykių su šeima bei draugais (atitinkamai 53,7 ir 52,8 proc.) ar sveikatos problemų (atitinkamai 45,8 ir 46,6 proc.). Sėkmė darbe ar mokslo įstaigoje jiems taip pat yra svarbiausia priežastis jaustis laimingiems. Šiai amžiaus grupei geriausias būdas atitrūkti nuo rūpesčių yra filmų žiūrėjimas.

Skirstant respondentus pagal lytį, moterys ir vyrai laimingiausi yra dėl tų pačių priežasčių – gerų santykių su šeima ar draugais. Tačiau nepasitenkinimo priežastys skiriasi. Moterys labiausiai nelaimingos dėl blogų santykių (58,9 proc.), tuo tarpu vyrams didesnį nepasitenkinimą sukelia problemos darbe (46,2 proc.). Blogai besiklostantys santykiai vyrams yra antra priežastis jaustis nelaimingiems (42,3 proc.). Šiek tiek skiriasi ir vyrų bei moterų atitrūkimo nuo rutinos būdai. Vyrams geriausi būdai yra internetas, filmai ir kompiuteriniai žaidimai (atitinkamai 66,1, 62,9 ir 37,8 proc.). Moterys renkasi filmus, internetą ir knygas (atitinkamai 61,7 , 53,3 it 41,5 proc.).

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Microsoft“ sukūrė nemokamą programėlę silpnaregiams

„Microsoft“ sukūrė nemokamą mobilią programėlę „Seeing AI“ silpnaregiams, kuri analizuoja vaizdo kameros informaciją ir pasakoja balsu, ką mato aplink. skaityti »

Skaitmeninė evoliucija: kokios šalys lyderiauja?

Flečerio mokykla ir „Mastercard“ atliko tyrimą ir paskelbė ataskaitą „Skaitmeninės evoliucijos indeksas 2017 metais“, kurioje vertinami šalių pasiekimai skaitmeninės ekonomikos srityje. skaityti »

18 proc. elektronikos prietaisų Lietuvos gyventojų namuose yra nenaudojami

Elektronikos platintojų asociacijos (EPA) užsakymu atlikto tyrimo duomenimis, 18 proc. visų laikomų elektronikos prietaisų Lietuvos gyventojų namuose yra nenaudojami. skaityti »

Pristatytas įrankis, pakeisiantis šiandieninę skaitmeninę ekonomiką

Neseniai „Dell EMC“ užsakymu atliktas tyrimas atskleidė, kad organizacijos, kurios IT transformacijai skiria daug dėmesio, į IT žiūri kaip į konkurencinį pranašumą septynis kartus dažniau. skaityti »

Vairuotojų dėmesiui: 4 išmanūs sprendimai saugiam eismui

Pasirodo, eismo saugumo sprendimai gimsta ne tik automobilių gamyklose, bet ir išmaniųjų telefonų gamintojų dirbtuvėse. skaityti »

Sukurtas trimatis infraraudonųjų spindulių veido skeneris

Bendrovė „Morpho“ išleido naują biometrijos terminalą „3D Face Reader“, skirtą identifikuoti darbuotojus, skenuojant jų veidus. skaityti »

Elektroninės komercijos naujienos: siuntas pristatantys dronai ir auganti Kinijos galia

Elektroniniai verslai smarkiai keičia ne tik mažmeninės prekybos, bet ir logistikos sektorių. Kas ir kaip mums pristatinės mūsų internetinius pirkinius ir kas mums parduos prekes? skaityti »

Augantis kompiuterinių žaidimų įrangos pardavimas skatina inovacijas

Viename seniausių ir didžiausių žaidimams skirtų renginių pasaulyje „Electronic Entertainment Expo“ (E3) pristatyta daugybė naujų kompiuterinių žaidimų ir jiems skirtos techninės įrangos. skaityti »

„Microsoft“ pristatė klaviatūrą su įtaisytu pirštų atspaudų skeneriu

Klaviatūra panaši į pirmtakę „Surface Keyboard“, tačiau turi atskirą mygtuką su jutikliu „Fingerprint ID“, kuris geba pažinti naudotoją. skaityti »

Saulėtekio slėnyje kuriamos aukštosios technologijos Silicio slėniui

Saulėtekio slėnyje Vilniuje įsikūręs Fizinių ir technologijos mokslų centras bendradarbiauja su Silicio slėnio kompanija „Lam Research Corporation“. skaityti »