Lietuviai – ištikimi skandinaviškiems mobiliesiems telefonams

Publikuota: 2011 m. gruodžio 8 d. ketvirtadienis

Didžioji dalis, t. y. 83 proc., šalies gyventojų, besinaudojančių mobiliaisiais telefonais, yra lojalūs vienam jų gamintojui. Lietuvoje šios srities lyderio pozicijas išlaiko skandinavų prekės ženklas „Nokia“ – prie šių telefonų yra prisirišę beveik du trečdaliai, t. y. 62 proc., mobiliuosius įsigyjančių gyventojų. Kiti du daugiausiai lojalių vartotojų Lietuvoje turintys mobiliųjų telefonų prekių ženklai yra „Samsung“ ir „Sonny Ericsson“. Jie atitinkamai turi po 13 proc. ir 7 proc. prisirišusių vartotojų. Tai parodė rinkos tyrimų bendrovės TNS LT tyrimas, paremtas sprendimu „States of Mind™“.

„Mūsų tyrimas rodo, kad Lietuvoje labai stiprią lyderio poziciją išlaiko vienas prekės ženklas. Įdomu tai, kad nors „Nokia“ išmaniųjų telefonų rinkoje užleido lyderio pozicijas kitiems prekės ženklams, du trečdaliai lietuvių neįsivaizduoja kito mobilaus gamintojo“, – teigia tyrimų bendrovės TNS LT vyresnioji projektų vadovė Agnė Ambrazevičienė.

Šiuo metu palyginti mažas mobiliuosius telefonus įsigyjančių gyventojų skaičius renkasi išmaniuosius telefonus, turinčius stiprias pozicijas užsienio valstybių rinkose: „iPhone“, HTC ir „Blackberry“. Tačiau būtent šių prekių ženklų perspektyvas mūsų šalies vartotojai vertina palankiausiai. Dauguma apklaustų gyventojų teigė, kad minėti išmanieji telefonai artimiausiu metu sparčiai plis Lietuvoje ir pritrauks daugiau vartotojų.

Didžiausią vienam mobiliųjų telefonų gamintojui ištikimų vartotojų dalį, t. y. 46 proc. šalies gyventojų, sudaro entuziastai. Jie nuolat domisi naujais telefonų modeliais, aptaria juos su draugais, pažįstamais, stengiasi išnaudoti visas turimo mobiliojo telefono galimybes ar bent jau su jomis susipažinti. Tokių vartotojų daugiausia tarp jaunesnio amžiaus – nuo 18 iki 34 metų – atstovų.

Šiek tiek mažiau, t. y. 37 proc., gyventojų mobiliojo telefono prekės ženklą renkasi iš įpročio – tokį, kurį dažniausiai naudoja. 9 proc. šalies vartotojų apskritai nesvarbu, kurio gamintojo mobilųjį telefoną pasirinkti. Tokių vartotojų daugiausia yra tarp vyresnio amžiaus šalies gyventojų.

Minėtas vartotojų nuostatų tyrimas atliktas, remiantis „States of Mind™“, rinkos tyrimų bendrovės TNS sprendimu, leidžiančiu tirti, kaip žmonės pasirenka prekės ženklus. Remiantis šiuo metodu, visi vartotojai rinkoje pagal jų nuostatas konkrečių prekės ženklų atžvilgiu suskirstomi į penkis segmentus: entuziastingus vartotojus, pasyviuosius arba vartotojus iš įpročio, neapsisprendusius, ieškančius ir abejingus vartotojus.

Tyrime dalyvavo 500 Lietuvos gyventojų nuo 18 m. amžiaus. „States of Mind™“ tyrimas atliktas internetu šių metų rudenį.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Microsoft“ įsigijo bendrovę „Intentional Software“

„Microsoft“ įsigijo bendrovę „Intentional Software“, kurios įkūrėjas Charles Simonyi kadaise pats dirbo „Microsoft“. skaityti »

Svarstyklės praneš apie pavojų gyvybei

Įsivaizduokite – atsistojate ryte ant svarstyklių, o jos ne tik parodo, kiek pakito jūsų svoris nuo tada, kai svėrėtės paskutinį kartą, bet ir atsiunčia įspėjamąjį signalą: „Užsiregistruokite pas gydytoją“. skaityti »

Išmaniosios technologijos – sveikam ir patogiam senėjimui

Lietuvos sveikatos mokslų universitetas drauge su KTU atlieka tyrimus, kurie įvardins senyvų žmonių galimybes savarankiškai gyventi savo namuose ir leis sukurti tam reikalingas informacinių ryšių priemones bei technologijas. skaityti »

Išmanusis tvarstis – ne mokslinės fantastikos produktas

Išmaniojo tvarsčio projekto atsiradimui turėjo įtakos rinkos poreikis turėti universalią, efektyvią, įvairioms žaizdoms gydyti skirtą priemonę, kuri būtų nebrangi, plačiai prieinama, tinkama naudoti sudėtingomis sąlygomis. skaityti »

Planšetę „Samsung Galaxy Tab S3” jau galima įsigyti ir Lietuvoje

Lietuvos gyventojai jau gali įsigyti naujausią „Samsung“ planšetę „Galaxy Tab S3“. skaityti »

„Amazon“ vadovas išbandė milžinišką robotą

Būdamas milžiniško roboto viduje J. Bezos valdė roboto rankas savo rankose laikydamas du valdymo pultus. skaityti »

Virtualiosios realybės rinka sparčiai augs

Anot ekspertų, pasaulinė papildytosios realybės ir virtualiosios realybės rinka iki 2020 m. pasieks 66,68 mlrd. dolerių. skaityti »

Ar fizinių parduotuvių laukia mirtis?

Vilniuje vykusioje didžiausioje elektroninės komercijos konferencijoje – atsakymai apie rinkos ateitį skaityti »

R.Dargis: Robotai leis žmonėms būti labiau žmogiškais

Pasaulio miestuose jau gyvena daugiau žmonių nei kaimuose, sparčiai tobulėjančios technologijos keičia ne tik logistikos bei gamybos grandines, bet ir darbuotojus gamyklose. skaityti »