Lietuviai – ištikimi skandinaviškiems mobiliesiems telefonams

Publikuota: 2011 m. gruodžio 8 d. ketvirtadienis

Didžioji dalis, t. y. 83 proc., šalies gyventojų, besinaudojančių mobiliaisiais telefonais, yra lojalūs vienam jų gamintojui. Lietuvoje šios srities lyderio pozicijas išlaiko skandinavų prekės ženklas „Nokia“ – prie šių telefonų yra prisirišę beveik du trečdaliai, t. y. 62 proc., mobiliuosius įsigyjančių gyventojų. Kiti du daugiausiai lojalių vartotojų Lietuvoje turintys mobiliųjų telefonų prekių ženklai yra „Samsung“ ir „Sonny Ericsson“. Jie atitinkamai turi po 13 proc. ir 7 proc. prisirišusių vartotojų. Tai parodė rinkos tyrimų bendrovės TNS LT tyrimas, paremtas sprendimu „States of Mind™“.

„Mūsų tyrimas rodo, kad Lietuvoje labai stiprią lyderio poziciją išlaiko vienas prekės ženklas. Įdomu tai, kad nors „Nokia“ išmaniųjų telefonų rinkoje užleido lyderio pozicijas kitiems prekės ženklams, du trečdaliai lietuvių neįsivaizduoja kito mobilaus gamintojo“, – teigia tyrimų bendrovės TNS LT vyresnioji projektų vadovė Agnė Ambrazevičienė.

Šiuo metu palyginti mažas mobiliuosius telefonus įsigyjančių gyventojų skaičius renkasi išmaniuosius telefonus, turinčius stiprias pozicijas užsienio valstybių rinkose: „iPhone“, HTC ir „Blackberry“. Tačiau būtent šių prekių ženklų perspektyvas mūsų šalies vartotojai vertina palankiausiai. Dauguma apklaustų gyventojų teigė, kad minėti išmanieji telefonai artimiausiu metu sparčiai plis Lietuvoje ir pritrauks daugiau vartotojų.

Didžiausią vienam mobiliųjų telefonų gamintojui ištikimų vartotojų dalį, t. y. 46 proc. šalies gyventojų, sudaro entuziastai. Jie nuolat domisi naujais telefonų modeliais, aptaria juos su draugais, pažįstamais, stengiasi išnaudoti visas turimo mobiliojo telefono galimybes ar bent jau su jomis susipažinti. Tokių vartotojų daugiausia tarp jaunesnio amžiaus – nuo 18 iki 34 metų – atstovų.

Šiek tiek mažiau, t. y. 37 proc., gyventojų mobiliojo telefono prekės ženklą renkasi iš įpročio – tokį, kurį dažniausiai naudoja. 9 proc. šalies vartotojų apskritai nesvarbu, kurio gamintojo mobilųjį telefoną pasirinkti. Tokių vartotojų daugiausia yra tarp vyresnio amžiaus šalies gyventojų.

Minėtas vartotojų nuostatų tyrimas atliktas, remiantis „States of Mind™“, rinkos tyrimų bendrovės TNS sprendimu, leidžiančiu tirti, kaip žmonės pasirenka prekės ženklus. Remiantis šiuo metodu, visi vartotojai rinkoje pagal jų nuostatas konkrečių prekės ženklų atžvilgiu suskirstomi į penkis segmentus: entuziastingus vartotojus, pasyviuosius arba vartotojus iš įpročio, neapsisprendusius, ieškančius ir abejingus vartotojus.

Tyrime dalyvavo 500 Lietuvos gyventojų nuo 18 m. amžiaus. „States of Mind™“ tyrimas atliktas internetu šių metų rudenį.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Lietuviai bandys kurti dirbtinį intelektą

Balandį į „AI Camp“ hakatoną Vilniuje susiburs inovatyviausių technologijų kūrėjai, duomenų analitikai, programuotojai, mokslininkai ir inžinieriai. skaityti »

Merginų susidomėjimas technologijomis susilpnėja paauglystės metu

Merginų trūkumas IT rinkoje – problema ne tik pasaulyje, bet ir Lietuvoje. Kaip rodo technologijų bendrovės „Microsoft“ atliktas tyrimas, dauguma merginų susidomi technologijomis nuo 11,5 metų, o sulaukus 15 metų ši sritis joms ima darytis ne tokia įdomi. skaityti »

Kad piniginė neplonėtų: programėlės, padėsiančios sutaupyti

Išmaniosios programėlės gali pagelbėti atidžiau stebėti situaciją parduotuvėse bei savo piniginėje. skaityti »

Dešimtadalis Lietuvos gyventojų rizikuoja gaisru įkraudami telefoną

Nors šiuolaikinės technologijos užtikrina maksimalų ličio jonų baterijų saugumą, tačiau ilgai ar nesaugiai įkraunamos jos gali įkaisti, o maždaug kas dešimtas lietuvis linkęs savo mobilųjį telefoną laikyti ant minkštų baldų ar net lovos, kai prietaisas įjungiamas į elektros tinklą. skaityti »

Žaidimų entuziastų laukia neramus kovas

Užkietėjusiems žaidėjams šių metų kovas – metas, kai teks patuštinti savo kišenes, mat pirmąją pavasario savaitę numatomos net kelių žaidimų premjeros. skaityti »

„Samsung“ pristatė savo naująją planšetę „Galaxy Tab S3“

Barselonoje vykstančioje tarptautinėje mobiliųjų technologijų parodoje „Mobile World Congress”, bendrovė „Samsung” pristatė savo naująją planšetę „Samsung Galaxy Tab S3”. skaityti »

Lietuviai nori vis brangesnių kompiuterių, o planšetes išmaino į didesnius telefonus

2016 m. sumažėjo parduodamų kompiuterių, tačiau jų įsigijimui pirkėjai nusprendžia išleisti vis didesnes vidutines pinigų sumas. skaityti »

Kinijos fabrikas 90 proc. darbuotojų pakeitė robotais

Pakeitus darbuotojus robotais Kinijos bendrovės „Changying Precision Technology“ produktyvumas išaugo 250 proc., o broko atvejų sumažėjo 80 proc. skaityti »

„Apple“ investuoja į biometrijos technologijas

„Apple“ paskelbė įsigijusi Izraelio pradedančiąją įmonę „RealFace“, kurios specializacija – veidų atpažinimo technologijų kūrimas. skaityti »

Žiemos olimpinėse žaidynėse dirbs robotai vertėjai

Kitose žiemos olimpinėse žaidynėse, kurių pradžia numatyta 2018 m. vasario 25 d., pirmą kartą dirbs robotai vertėjai. skaityti »