Socialinis tinklas „Facebook“ vadotojams suteikė galimybę per „Kroniką“ (Timeline) draugams pranešti apie ypatingą įvykį – būsimą šeimos padidėjimą.
Socialinis tinklas „Facebook“ vadotojams suteikė galimybę per „Kroniką“ (Timeline) draugams pranešti apie ypatingą įvykį – būsimą šeimos padidėjimą, praneša „Facebook“.
Vartotojas turi atidaryti skirtuką „Gyvenimo įvykiai“ (Life events), pasirinkęs skyrių „Šeima ir santykiai“, pasirinkti įvykį „Laukiu kūdikio“ (Expecting a baby) ir prirašyti numatomą kūdikio gimimo datą.
Vartotojo draugai šią publikaciją pamatys savo naujienų juostoje. Be to, numatytą kūdikio gimimo dieną draugai dešiniajame puslapio kampe, kartu su gimtadienių ir kitų svarbių įvykių priminimais, pamatys atitinkamą įrašą.
Šeimos statusas ir lytis neturi jokios įtakos pranešant apie kūdikio gimimą. Publikacijoje dar galima nurodyti ir antrą tėvą, parašyti komentarų, pridėti nuotrauką, taip pat nustatyti privatumą.
Naujoji funkcija reklamos užsakovams suteikia naujų galimybių. Tarkim, „Facebook“ gali pasiūlyti kūdikių maisto gamintojams jų reklamą rodyti tik tiems vartotojams, kurie laukia šeimos padidėjimo.
Iš viso „Facebook“ siūlo rinktis iš maždaug 40 gyvenimo įvykių, tarp jų – „mokymasis užsienyje“, „naujas automobilis“, „santykių nutraukimas“, „svorio numetimas“, „pirmasis bučinys“... Be to, vartotojas, taikydamas siūlomą šabloną, gali sukurti asmeninių įvykių.