Bendroje 1,28 mlrd. „Facebook" naudotojų nuotraukoje galite rasti ir save

Publikuota: 2013 m. spalio 3 d. ketvirtadienis

Pilka statiška 1,28 mlrd. pikselių (vakar buvo tik 1,15 mlrd.) masė – taip atrodo į vieną nuotrauką sudėtos visų „Facebook" naudotojų viršelio nuotraukos. Tiesiogiai veikianti programėlė „The Faces of Facebook" („Veidaknygės veidai") skenuoja kiekvieno „veidaknygės" naudotojo viešą profilį, o tokių – maždaug septintadalis planetos gyventojų. Jei kiltų noras aplankyti kiekvieną profilį iš eilės, prireiktų 36 metų, 5 mėnesių, 9 parų, 6 valandų, 46 minučių ir 16 sekundžių.

Kiekvienas veidas į bendrą nuotrauką įtrauktas chronologine seka – pagal datą, kai žmogus užsiregistravo socialiniame tinkle. Jei programėlėje „Facebook" vartotojas įveda savo profilio slaptažodį, programėlė parodys, kelintas yra jo „veidas" visoje „veidaknygėje". Skaičių galima skelbti savo profilio sienoje. Norėdami prisijungti prie savo profilio programėlės naudotojai turėtų spustelėti alokacijos smeigtuką viršutiniame dešiniajame kampe.

„Veidaknygės veidus“ sukūrė kūrybinė technologė Natalia Rojas iš Majamio (JAV).

„Tai – nesibaigiantis projektas, kuris sutvarko visas jūsų profilio ir apskritai visų profilių fotografijas nuo pirmos iki paskutinės pagal chronologinę seką – nuo Marko Zuckerbergo iki naujausio socialiniame tinkle prieš dalį akimirkos užsiregistravusio žmogaus", – pasakoja idėjos autorė.

„Nes mes esame labai įvairūs – didelės šeimos, burkas vilkinčios moterys, galybė Leo Messi, Indijos dievai, svyrantį Pizos bokštą laikantys turistai, naujagimiai, ferrariai, mokyklos laikų nespalvotos fotografijos, veidai širdelės formos rėmeliuose, politiniai logotipai, vaizdingi peizažai, akys, meilės žinutės, šypsenos ir t. t.", – vardija N. Rojas.

Bendroje nuotraukoje rodomi tik tie kadrai, kuriuos vartotojai pasirinko kaip titulines savo profilio nuotraukas – visos kitos profilio nuotraukos į bendrą nuotrauką nepaklius.

„Nelaužome jokių „Facebook" privatumo taisyklių, nes neskelbiame kieno nors asmeninės informacijos, nuotraukų ar pavardžių. Tiesiog radome nežalingą būdą tvarkyti mūsų viešus duomenis ir juos pademonstruoti", – tvirtina amerikietė.

Į bendrą nuotrauką įtraukiamas kiekvienas naujas „Facebook" vartotojas – per sekundę tokių pribyra ne vienas ir, ko gero, ne dešimt. Tad bendros nuotraukos pikselių skaičius nesustabdomai didėja. Kaip jau pabrėžė N. Rojas, „tai neturi pabaigos", nes tinklas nepaliauja augęs.

Programėlę išbandyti galite spustelėję šią nuorodą.

 

 

Šaltinis: technologijos.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Bus kuriama vieninga žiniasklaidos informacinė sistema

Siekiant padidinti visuomenės informavimo priemonių veiklos viešumą ir skaidrumą, Vyriausybė teikia Seimui Visuomenės informavimo įstatymo pataisas. skaityti »

77 proc. lietuvių internetu nuolat naudojasi asmeniniais tikslais

„Kantar TNS“ tyrimai rodo, kad 16–34 metų vartotojas Lietuvoje turi beveik 4 įrenginius su prieiga prie tinklo. skaityti »

Interneto svetainių kūrimas padeda modernizuoti verslą

Šiandien internetinius tinklalapius turi ne tik įmonės, bet ir fiziniai asmenys. Dabar tai yra bene tas pats, kaip turėti mobilųjį telefoną. skaityti »

Europos Sąjunga kurs nemokamą belaidžio interneto tinklą

Europos Parlamentas nubalsavo už programą „Wifi4eu“, pagal kurią visose Europos Sąjungos šalyse siūloma nemokamai steigti belaidžio interneto stoteles. skaityti »

Studentai sukūrė sistemą, leidžiančią telefonu įjungti šviesą biure ar užkaisti virdulį

Galimybė telefonu užkaisti virdulį egzistuoja ne tik filmuose – tai įrodė bendram projektui susibūrę talentingi Lietuvos studentai, vos per kelias savaites sukūrę sistemą, kuri leidžia internetu valdyti buities bei elektronikos prietaisus biure ar namuose. skaityti »

Atidaryta nauja interneto karštosios linijos svetainė

Nauja specializuota RRT svetainė skirta pranešimams apie pastebėtą neteisėtą ar žalingą turinį, darantį įtaką nepilnamečiams. skaityti »

Ką daryti ir ko nedaryti, kad būtum populiarus internete?

Ką daryti ir ko nedaryti, kad būtum populiarius socialiniuose tinkluose? Į šiuos ir kitus klausimus atsako A. Bendorius, kuriantis tinklaraštį „Geležinė lapė“. skaityti »

E. prekybos dešimtmetis: 6 kartus padaugėjo internetu perkančių lietuvių

Per pastarąjį dešimtmetį visoje Europos Sąjungoje asmenų, perkančių internetu, padaugėjo beveik dvigubai. skaityti »

Lietuviai prekes dažniausiai užsisako į namus

Kiekvienoje šalyje nusistovi vis kitokie siuntų atsiėmimo įpročiai, pvz. Prancūzijoje daugiau nei pusė perkančiųjų internetu pirkinius nukreipia į siuntų atsėmimo tašką, o Baltijos šalyse išskirtinio populiarumo sulaukia siuntų terminalai. skaityti »

Interneto rūšys ir tiekėjai: kaip išsirinkti?

Patarimai, į ką vertėtų atkreipti dėmesį renkantis internetą ir kaip nuspręsti, kokia interneto rūšis jums tinkamiausia. skaityti »