Europoje vaikai vis dar mėgsta žiūrėti televizorių

Publikuota: 2011 m. rugsėjo 22 d. ketvirtadienis

Europoje gyvenančių vaikų, žiūrinčių TV programas antžeminės skaitmeninės televizijos (DTT) tinklais, auditorija sparčiai auga. Apie tai, remdamasi savo atliktais tyrimais, informuoja bendrovė „Eurodata TV Worldwide“.

Pateiktoje „The Kids TV Report“ analizėje apibūdinama jaunosios auditorijos charakteristika ir vaikų TV kanalų vystymo Pranzcūzijoje, Vokietijoje, Ispanijoje, Italijoje bei Didžiojoje Britanijoje strategijos analizė  

Ataskaitoje pastebima, jog šiandien vaikams nuo 4 iki 14 metų siūloma daugybė įvairių medijos galimybių, bet jie visgi mėgsta žiūrėti įvairias TV programas.

Italijoje vaikai prie televizoriaus praleidžia vidutiniškai 2 val. 46 min. Prancūzijoje – 2 val. ir 9 min., o Ispanijoje 2 val. 38 min.
Lengvai prieinami britų skaitmeninės antžeminės TV kanalai CBBC ir „Cbeebies dirba visiškai sėkmingai ir pelningai. Jų auditorija – vaikai nuo 4 iki15 metų.

Prancūzijoje pirmauja vaikų televizijos kanalas „Gulli“, kurį mėgsta 4–14 metų žiūrovai. Jie sudaro 12,1proc. visos TV auditorijos ir šie rodikliai kasmet didėja  0,6 proc.

Šaltinis: era-tv.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Cisco Systems Inc.“ kontroliuoja daugiau nei pusę tinklo įrangos rinkos

„Synergy Research Group“ analitikai pateikė pasaulio tinklo įrangos gamintojų rinkos ataskaitą, pagal kurią „Cisco Systems Inc.“ apimama dalis sudaro 55 proc. skaityti »

Prieigą prie interneto iki metų pabaigos turės 3,5 mlrd. žmonių

Jungtinių Tautų organizacijos komisija paskelbė ataskaitą „Plačiajuosčio interneto būklė 2016“. Jos duomenimis, interneto prieinamumas pasaulyje didėja. skaityti »

Lietuvos žydų istorijai ir kultūrai pažinti – naujas interaktyvus gidas mobiliajame telefone

VšĮ „Rytų Europos žydų kultūros ir istorijos tyrimų centras“ pristato ir kviečia išbandyti interaktyvų edukacinį ir turistinį gidą po žydiškąją Lietuvą – „Discover Jewish Lithuania“, kurį jau galima parsisųsti į savo išmanius įrenginius iš „Google Play“ ir „App Store“ parduotuvėlių. skaityti »

Lietuvos internetinėje prekyboje – pasaulinė inovacija

Lietuvoje startuoja visiškai naujas mažiausių kainų paieškos portalas www.priceposter.lt. skaityti »

Per metus suteikta 10 kartų daugiau elektroninių paslaugų

VšĮ „Versli Lietuva“ kartu su partneriais 2015 m. įgyvendino projektą, kurio metu buvo sukurtos 163 elektroninės paslaugos verslui. skaityti »

Paklausių profesijų grupių prognozės – interneto tinklalapyje

Apsisprendžiant dėl studijų abiturientams gali padėti Ūkio ministerijos atlikta stebėsena ir žmogiškųjų išteklių poreikio prognozavimas 2014-2018 metams. skaityti »

Didžiausia kinų pramoga internete – vaizdo įrašai

„China Internet Network Information Center“ agentūra paskelbė naujausią statistiką apie Kinijos interneto naudotojų pomėgius. skaityti »

„Cisco Systems Inc.“ grynasis pelnas išaugo 20 proc.

Palyginti su ankstesniais finansiniais metais, „Cisco Systems Inc.“ pajamos bemaž nepakito, veiklos pelnas padidėjo 17,6 proc., o grynasis pelnas – 19,5 proc. skaityti »

„Facebook“ plinta melagingi pranešimai apie teroro aktus

Melagingų pranešimų apie mirtinas atakas Prahoje banga buvo nukreipta prieš Čekijos ir Slovakijos „Facebook“ naudotojus. ESET saugumo tyrėjai įspėja, kad tokios apgaulės gali pasikartoti ir kitų šalių socialiniuose tinkluose. skaityti »

Moksleiviai mokyklinių prekių nelinkę pirkti internetu

Tyrimai rodo, kad mokyklines prekes moksleiviai linkę įsigyti realiose parduotuvėse, o ne per internetą. skaityti »