„Facebook“ nebepardavinės fizinių dovanų

Publikuota: 2013 m. rugpjūčio 27 d. antradienis

Socialinis tinklas „Facebook“ nebepardavinės fizinių dovanų, o koncentruosis į skaitmenines prekes ir dovanų korteles, praneša „All Things Digital“, cituodamas „Facebook“ dovanų programos vadovą Lee Lindeną.

L. Lindenas pabrėžė, kad iš visų dovanų, kurias perka socialinio tinklo naudotojai, daiktų nuperkama mažiau nei 20 proc. Jo žodžiais tariant, kompanija visada koncentruoja dėmesį į tai, kas įdomu daugumai jos naudotojų. Todėl „Facebook“ atsisakys fizinių dovanų ir susitelks į skaitmenines prekes.

Materialių dovanų pardavimo paslauga „Facebook“ galiojo trumpiau nei metus: ji pasirodė 2012 spalio pabaigoje. Dovaną gavęs naudotojas galėjo išsirinkti prekės spalvą ar skonį, o paskui nurodyti pristatymo adresą. Paslauga buvo teikiama tik JAV.

Kaip teigia „All Things Digital“, „Facebook“ partnerių pelnas iš materialių dovanų buvo nežymus. Leidinys iš dalies tokių dovanų atsisakymą sieja su daiktų pristatymo procesu.

„Facebook“ – didžiausias pasaulyje socialinis tinklas, turintys per milijardą naudotojų. Antrąjį šių metų ketvirtį kompanija uždirbo 1,81 mlrd. dolerių.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Cisco Systems Inc.“ kontroliuoja daugiau nei pusę tinklo įrangos rinkos

„Synergy Research Group“ analitikai pateikė pasaulio tinklo įrangos gamintojų rinkos ataskaitą, pagal kurią „Cisco Systems Inc.“ apimama dalis sudaro 55 proc. skaityti »

Prieigą prie interneto iki metų pabaigos turės 3,5 mlrd. žmonių

Jungtinių Tautų organizacijos komisija paskelbė ataskaitą „Plačiajuosčio interneto būklė 2016“. Jos duomenimis, interneto prieinamumas pasaulyje didėja. skaityti »

Lietuvos žydų istorijai ir kultūrai pažinti – naujas interaktyvus gidas mobiliajame telefone

VšĮ „Rytų Europos žydų kultūros ir istorijos tyrimų centras“ pristato ir kviečia išbandyti interaktyvų edukacinį ir turistinį gidą po žydiškąją Lietuvą – „Discover Jewish Lithuania“, kurį jau galima parsisųsti į savo išmanius įrenginius iš „Google Play“ ir „App Store“ parduotuvėlių. skaityti »

Lietuvos internetinėje prekyboje – pasaulinė inovacija

Lietuvoje startuoja visiškai naujas mažiausių kainų paieškos portalas www.priceposter.lt. skaityti »

Per metus suteikta 10 kartų daugiau elektroninių paslaugų

VšĮ „Versli Lietuva“ kartu su partneriais 2015 m. įgyvendino projektą, kurio metu buvo sukurtos 163 elektroninės paslaugos verslui. skaityti »

Paklausių profesijų grupių prognozės – interneto tinklalapyje

Apsisprendžiant dėl studijų abiturientams gali padėti Ūkio ministerijos atlikta stebėsena ir žmogiškųjų išteklių poreikio prognozavimas 2014-2018 metams. skaityti »

Didžiausia kinų pramoga internete – vaizdo įrašai

„China Internet Network Information Center“ agentūra paskelbė naujausią statistiką apie Kinijos interneto naudotojų pomėgius. skaityti »

„Cisco Systems Inc.“ grynasis pelnas išaugo 20 proc.

Palyginti su ankstesniais finansiniais metais, „Cisco Systems Inc.“ pajamos bemaž nepakito, veiklos pelnas padidėjo 17,6 proc., o grynasis pelnas – 19,5 proc. skaityti »

„Facebook“ plinta melagingi pranešimai apie teroro aktus

Melagingų pranešimų apie mirtinas atakas Prahoje banga buvo nukreipta prieš Čekijos ir Slovakijos „Facebook“ naudotojus. ESET saugumo tyrėjai įspėja, kad tokios apgaulės gali pasikartoti ir kitų šalių socialiniuose tinkluose. skaityti »

Moksleiviai mokyklinių prekių nelinkę pirkti internetu

Tyrimai rodo, kad mokyklines prekes moksleiviai linkę įsigyti realiose parduotuvėse, o ne per internetą. skaityti »