„Facebook“ paleis vaizdo reklamą

Publikuota: 2013 m. rugpjūčio 12 d. pirmadienis

Socialinis tinklas „Facebook“ šį rudenį planuoja keisti vaizdo reklamos formatą. Vaizdo klipo trukmė sieks 15 sekundžių, o kainuos jis 2 mln. JAV dolerių per parą.

„Facebook“ įkūrėjas Markas Zuckerbergas teigia nenorįs erzinti nė vieno tinklo naudotojo, todėl šiuo metu aktyviai aptariamas reklamos turinys ir forma.

Kokią tiksliai sumą užsakovai skiria reklamai „Facebook“ tinkle, neaišku. „eMarketer“ duomenimis, pernai JAV išlaidos internetinei reklamai siekė daugiau nei 30 mlrd. dolerių.

„Facebook“ tinklą 2004 metais sukūrė Markas Zuckerbergas. Šių metų antrojo ketvirčio kompanijos pelnas siekė per 300 mln. dolerių. Spėjama, kad naujas reklamos formatas atneš „Facebook“ milijardus dolerių papildomų pajamų.

Kol kas nėra iki galo aišku, kaip naujienų juostoje atrodys reklama. Specialistų teigimu, jei tai bus paprastas vaizdo klipas, pertraukiantis naudotojo darbą, jis sukels nemažai neigiamų emocijų. Be to, kyla pavojus, kad socialinis tinklas taps įdomus tik tam tikroms specializuotoms grupėms.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Nauja Kalėdų tendencija: lietuviai artimuosius sveikina internetu

Lietuvių įpročiai pasikeitė – anksčiau per šv. Kalėdas pažįstamus sveikinę SMS žinutėmis, dabar vis daugiau žmonių tai daro mobiliuoju internetu. skaityti »

Internete pasirodė dešimt animuotų lietuvių liaudies dainelių vaikams

Dešimt bene gražiausių lietuvių liaudies dainų tampa visiems pasiekiamos internetu – mažyliai kartu su suaugusiaisiais galės mėgautis lietuvių dailininkų ir animatorių sukurtais filmukais, įgarsintais grupės „Skylė“ narių. skaityti »

2020 m.: prie interneto prijungtų prietaisų 6 kartus daugiau nei planetos gyventojų

Kompiuterių, telefonų ir kitų įrenginių, prijungtų prie interneto, 2020 metais bus šešis kartus daugiau nei Žemėje gyvenančių žmonių. Tokius duomenis prognozuoja Jungtinių Tautų (JT) organizacija. skaityti »

Per internetą apsiperka daugiau nei pusė ES gyventojų

„Eurostat“ tyrimų duomenimis, 2007 m. per internetą apsipirkdavo tik 30 proc. Europos Sąjungos gyventojų, o 2015 m. – 53 proc. skaityti »

„Facebook“ išanalizavo internetinių parduotuvių pirkėjų elgesio tendencijas

Konferencijoje „Content Marketing Summit“ socialinio tinklo „Facebook“ atstovai pristatė savo pastebėjimus apie internetinių parduotuvių pirkėjų elgesį ir jo pasikeitimus. skaityti »

Užsienio reikalų ministerijos naujienos nuo šiol – ir lenkų kalba

Užsienio reikalų ministerijos naujienas nuo gruodžio 9 dienos galima skaityti ir lenkiškai – atidaryta nauja kalbinė ministerijos interneto svetainės versija, kurioje Lietuvos užsienio politikos aktualijos skelbiamos lenkų kalba. skaityti »

Informacinės visuomenės plėtros komitetas pritarė e. rezidento projektui

Seimo Informacinės visuomenės plėtros komiteto (IVPK) posėdyje buvo pritarta Interesų Lietuvos Respublikoje turinčių užsieniečių registro įstatymo projektui. skaityti »

„Bing“ paskelbė, kas šiemet buvo ieškomiausi internete

Tradicinė „Bing“ metinė paieškos tendencijų ataskaita atskleidžia, jog 2015 m. buvo kupini įtaką dariusių žmonių, įvykių ir momentų. Nuo įkvėpimo ir vilties, iki bendros tragedijos ir skausmo momentų. skaityti »

Paskelbta nauja Europos atvirų duomenų portalo versija

Šių metų lapkričio viduryje Liuksemburge įvyko Europos duomenų forumas, kuriame politikai, ekspertai, mokslininkų bendruomenės atstovai aptarė iškilusius iššūkius didelės apimties duomenų ir besiformuojančios duomenų ekonomikos srityje. skaityti »

Pirkti internetu skatina platus asortimentas

Svarbiausia priežastis, skatinanti vartotojus pirkti internetu, yra prekių gausa, tačiau dažniausiai nusivylimą sukelia laiku nepristatytos prekės ir laiko bei pastangų reikalaujantis prekių grąžinimas. skaityti »