„Facebook“ paleis vaizdo reklamą

Publikuota: 2013 m. rugpjūčio 12 d. pirmadienis

Socialinis tinklas „Facebook“ šį rudenį planuoja keisti vaizdo reklamos formatą. Vaizdo klipo trukmė sieks 15 sekundžių, o kainuos jis 2 mln. JAV dolerių per parą.

„Facebook“ įkūrėjas Markas Zuckerbergas teigia nenorįs erzinti nė vieno tinklo naudotojo, todėl šiuo metu aktyviai aptariamas reklamos turinys ir forma.

Kokią tiksliai sumą užsakovai skiria reklamai „Facebook“ tinkle, neaišku. „eMarketer“ duomenimis, pernai JAV išlaidos internetinei reklamai siekė daugiau nei 30 mlrd. dolerių.

„Facebook“ tinklą 2004 metais sukūrė Markas Zuckerbergas. Šių metų antrojo ketvirčio kompanijos pelnas siekė per 300 mln. dolerių. Spėjama, kad naujas reklamos formatas atneš „Facebook“ milijardus dolerių papildomų pajamų.

Kol kas nėra iki galo aišku, kaip naujienų juostoje atrodys reklama. Specialistų teigimu, jei tai bus paprastas vaizdo klipas, pertraukiantis naudotojo darbą, jis sukels nemažai neigiamų emocijų. Be to, kyla pavojus, kad socialinis tinklas taps įdomus tik tam tikroms specializuotoms grupėms.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Seimo Pirmininkė L. Graužinienė: viešąsias paslaugas reikia sparčiau perkelti į internetą

Lietuvos Respublikos Seimo Pirmininkė Loreta Graužinienė su Europos Komisijos vicepirmininku Andrusu Ansipu aptarė Europos Sąjungos bendrosios skaitmeninės rinkos iniciatyvą, kuri leistų paspartinti skaitmeninių technologijų pritaikymą įvairiose srityse. skaityti »

Europiečiai pirkdami internetu išleidžia vis daugiau pinigų

Logistikos bendrovės „PostNord“ ataskaitoje „Elektroninė komercija Europoje“ skelbiama, kad europiečiai vis dažniau reguliariai apsiperka per internetą ir išleidžia daug daugiau nei anksčiau. skaityti »

Baltarusijoje – domeno .bel startas

Baltarusijoje pradėta prekyba domenu .bel (.бел). skaityti »

Pirkėjai bus „gaudomi“ per „YouTube“

„Google“ pristatė galimybę per „YouTube“ rodomą reklamą tiesiogiai įsigyti reklamuojamą prekę. skaityti »

Olandijoje pradėjo veikti svetainė pabėgėliams, ieškantiems būsto

Trys jauni Olandijos gyventojai sukūrė interneto svetainę, skirtą pabėgėliams. Jos tikslas – padėti nemokamo būsto ieškantiems asmenims. skaityti »

Elektroniniai sutikimai donoro kortelei gauti pildomi jau pusantrų metų

Nacionalinis transplantacijos biuras prie Sveikatos apsaugos ministerijos informuoja, kad per pusantrų metų, kai Lietuvoje buvo įteisinta galimybė elektroniniu būdu pareikšti valią po savo mirties paaukoti organus ir (ar) audinius donorystei, ja pasinaudojo jau 2 615 žmonių. skaityti »

„Twitter“ kviečia remti politines kampanijas

Socialinio tinklo „Twitter“ komanda sukūrė rinkimų kampanijų JAV teritorijoje paramos funkciją. skaityti »

Šalies įmonės kviečiamos aktyviai naudotis E. pristatymo sistema

Susisiekimo ministerija informuoja, kad pagal š. m. rugpjūčio 26 d. priimtą Vyriausybės nutarimą dėl naudojimosi E. pristatymo sistema šalies įmonėms sukurtos e. dėžutės, kurias reikia aktyvuoti. skaityti »

Sistema „Nonstop.lt“ leis greičiau išsikviesti pagalbą

Į gimtuosius miestus su socialiniuose tinkluose rastais vežėjais ir keleiviais važiuodavusios Vilniaus universiteto studentės sugalvojo būdą, kaip keliones padaryti saugesnes. skaityti »

„Samsung“ pademonstravo, kaip daiktų interneto vizija tampa realybe

„Samsung Electronics“ didžiausioje Europos buitinės elektronikos parodoje IFA 2015 įrodė, jog daiktų interneto (Internet of Things) vizija žingsnis po žingsnio virsta realybe. skaityti »