„Facebook“ paleis vaizdo reklamą

Publikuota: 2013 m. rugpjūčio 12 d. pirmadienis

Socialinis tinklas „Facebook“ šį rudenį planuoja keisti vaizdo reklamos formatą. Vaizdo klipo trukmė sieks 15 sekundžių, o kainuos jis 2 mln. JAV dolerių per parą.

„Facebook“ įkūrėjas Markas Zuckerbergas teigia nenorįs erzinti nė vieno tinklo naudotojo, todėl šiuo metu aktyviai aptariamas reklamos turinys ir forma.

Kokią tiksliai sumą užsakovai skiria reklamai „Facebook“ tinkle, neaišku. „eMarketer“ duomenimis, pernai JAV išlaidos internetinei reklamai siekė daugiau nei 30 mlrd. dolerių.

„Facebook“ tinklą 2004 metais sukūrė Markas Zuckerbergas. Šių metų antrojo ketvirčio kompanijos pelnas siekė per 300 mln. dolerių. Spėjama, kad naujas reklamos formatas atneš „Facebook“ milijardus dolerių papildomų pajamų.

Kol kas nėra iki galo aišku, kaip naujienų juostoje atrodys reklama. Specialistų teigimu, jei tai bus paprastas vaizdo klipas, pertraukiantis naudotojo darbą, jis sukels nemažai neigiamų emocijų. Be to, kyla pavojus, kad socialinis tinklas taps įdomus tik tam tikroms specializuotoms grupėms.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„YouTube“ atsirado nemokamos muzikos

Populiariosios vaizdo prieglobos „YouTube“ administracija atidarė naują skyrių – fonoteką. skaityti »

Netrukus registruoti ginklus bus galima ir internetu

Nuo rugsėjo 30 d. fiziniai ir juridiniai asmenys turės galimybę prašymus dėl policijos išduodamų licencijų, leidimų ginklams, apsaugos darbuotojų pažymėjimų, kitų dokumentų, susijusių su ginklais, pirotechnikos priemonėmis, asmens ir turto sauga, pateikti elektroninėmis priemonėmis. skaityti »

Keisis pagrindinis „Google“ puslapis

Didžiausios pasaulyje paieškos sistemos „Google“ kūrėjai neseniai papasakojo apie artimiausiu metu jų pagrindinio puslapio laukiančius pasikeitimus. skaityti »

„iOS 7“ leidžia mobiliuoju internetu siųstis dvigubai daugiau atminties užimančias aplikacijas

Naujausia mobiliosios operacinės sistemos „iOS“ versija „iOS 7“ leidžia vartotojams iš „App Store“ mobiliojo interneto ryšiu siųstis iki 100 megabaitų įrenginio vidinės talpos užimančias aplikacijas. skaityti »

„Facebook“ pažadėjo internetą padaryti 100 kartų efektyvesnį

„Facebook“ planuoja 100 kartų pagerinti elektroninių duomenų perdavimą ir tiek pat sumažinti prisijungimo prie interneto kainą, rašoma oficialiame socialinio tinklo tinklaraštyje. skaityti »

„Aqua Linqua“ garso paveikslai – vienas geriausių e. sprendimų pasaulyje

Taline vykusiame „Pasaulio viršūnių apdovanojimų“ („World Summit Award“, WSA) konkurse lietuvės Rūtos Mickienės projektas „Aqua Linqua: Matyk ką girdi” išrinktas vienu iš 40 geriausių pasaulio e. turinio sprendimų. skaityti »

Irano gyventojams vėl pasiekiami „Facebook“ ir „Twitter“

Irano vyriausybė be kokių nors išankstinių pareiškimų šalies gyventojams atvėrė prieigą prie socialinio tinklo „Facebook“ ir mikrotinklaraščių paslaugos „Twitter“. skaityti »

Ateitis priklauso debesų kompiuterijai

Vilniuje, Rygoje ir Taline vykusiame pasauliniame kompanijos EMC forume „Vadovauk savo transformacijai“ buvo teigiama, kad IT ateitis tampa vis labiau susijusi su debesų kompiuterijos technologijomis, nes įvairiausių kompiuterinių įrenginių generuojamų duomenų kiekiai auga sunkiai įsivaizduojamu greičiu. skaityti »

Lietuva – tarp pažengusių valstybių pagal e. paslaugų naudojimą

Europos Komisijos (EK) užsakymu atlikto tyrimo duomenimis, 2012 m. 46 proc. internetą naudojančių Europos Sąjungos (ES) piliečių, tvarkiusių reikalus viešosiose institucijose, tai darė internetu; 38 proc. respondentų liko patenkinti e. paslaugų kokybe. skaityti »

„Facebook“ akcijos pasiekė naują kainos maksimumą

Biržoje per pastarąją prekybos sesiją socialinio tinklo „Facebook“ akcijos oficialiai pasiekė naują kainos maksimumą – už vieną vertybinį popierių kompanijai buvo siūloma 45,09 JAV dolerio skaityti »