„Facebook“ paleis vaizdo reklamą

Publikuota: 2013 m. rugpjūčio 12 d. pirmadienis

Socialinis tinklas „Facebook“ šį rudenį planuoja keisti vaizdo reklamos formatą. Vaizdo klipo trukmė sieks 15 sekundžių, o kainuos jis 2 mln. JAV dolerių per parą.

„Facebook“ įkūrėjas Markas Zuckerbergas teigia nenorįs erzinti nė vieno tinklo naudotojo, todėl šiuo metu aktyviai aptariamas reklamos turinys ir forma.

Kokią tiksliai sumą užsakovai skiria reklamai „Facebook“ tinkle, neaišku. „eMarketer“ duomenimis, pernai JAV išlaidos internetinei reklamai siekė daugiau nei 30 mlrd. dolerių.

„Facebook“ tinklą 2004 metais sukūrė Markas Zuckerbergas. Šių metų antrojo ketvirčio kompanijos pelnas siekė per 300 mln. dolerių. Spėjama, kad naujas reklamos formatas atneš „Facebook“ milijardus dolerių papildomų pajamų.

Kol kas nėra iki galo aišku, kaip naujienų juostoje atrodys reklama. Specialistų teigimu, jei tai bus paprastas vaizdo klipas, pertraukiantis naudotojo darbą, jis sukels nemažai neigiamų emocijų. Be to, kyla pavojus, kad socialinis tinklas taps įdomus tik tam tikroms specializuotoms grupėms.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Cisco Systems Inc.“ kontroliuoja daugiau nei pusę tinklo įrangos rinkos

„Synergy Research Group“ analitikai pateikė pasaulio tinklo įrangos gamintojų rinkos ataskaitą, pagal kurią „Cisco Systems Inc.“ apimama dalis sudaro 55 proc. skaityti »

Prieigą prie interneto iki metų pabaigos turės 3,5 mlrd. žmonių

Jungtinių Tautų organizacijos komisija paskelbė ataskaitą „Plačiajuosčio interneto būklė 2016“. Jos duomenimis, interneto prieinamumas pasaulyje didėja. skaityti »

Lietuvos žydų istorijai ir kultūrai pažinti – naujas interaktyvus gidas mobiliajame telefone

VšĮ „Rytų Europos žydų kultūros ir istorijos tyrimų centras“ pristato ir kviečia išbandyti interaktyvų edukacinį ir turistinį gidą po žydiškąją Lietuvą – „Discover Jewish Lithuania“, kurį jau galima parsisųsti į savo išmanius įrenginius iš „Google Play“ ir „App Store“ parduotuvėlių. skaityti »

Lietuvos internetinėje prekyboje – pasaulinė inovacija

Lietuvoje startuoja visiškai naujas mažiausių kainų paieškos portalas www.priceposter.lt. skaityti »

Per metus suteikta 10 kartų daugiau elektroninių paslaugų

VšĮ „Versli Lietuva“ kartu su partneriais 2015 m. įgyvendino projektą, kurio metu buvo sukurtos 163 elektroninės paslaugos verslui. skaityti »

Paklausių profesijų grupių prognozės – interneto tinklalapyje

Apsisprendžiant dėl studijų abiturientams gali padėti Ūkio ministerijos atlikta stebėsena ir žmogiškųjų išteklių poreikio prognozavimas 2014-2018 metams. skaityti »

Didžiausia kinų pramoga internete – vaizdo įrašai

„China Internet Network Information Center“ agentūra paskelbė naujausią statistiką apie Kinijos interneto naudotojų pomėgius. skaityti »

„Cisco Systems Inc.“ grynasis pelnas išaugo 20 proc.

Palyginti su ankstesniais finansiniais metais, „Cisco Systems Inc.“ pajamos bemaž nepakito, veiklos pelnas padidėjo 17,6 proc., o grynasis pelnas – 19,5 proc. skaityti »

„Facebook“ plinta melagingi pranešimai apie teroro aktus

Melagingų pranešimų apie mirtinas atakas Prahoje banga buvo nukreipta prieš Čekijos ir Slovakijos „Facebook“ naudotojus. ESET saugumo tyrėjai įspėja, kad tokios apgaulės gali pasikartoti ir kitų šalių socialiniuose tinkluose. skaityti »

Moksleiviai mokyklinių prekių nelinkę pirkti internetu

Tyrimai rodo, kad mokyklines prekes moksleiviai linkę įsigyti realiose parduotuvėse, o ne per internetą. skaityti »