Realaus laiko daugiažaidėjiniai žaidimai – ar jie gali išgelbėti „Facebook“?

Publikuota: 2012 m. rugpjūčio 15 d. trečiadienis

Vaizdo žaidimus „Facebook” socialiniame tinkle ištiko pavojus. Krenta žaidimų populiarumas, vis mažiau žaidėjų nori žaisti, todėl analitikai būkštauja, kad socialinė erdvė praranda savo momentalumą. Žaidimų vystytojai yra priversti ieškoti naujų būdų, siekiant apsaugoti savo žaidimus nuo žaidėjų praradimo.

Viena iš pagrindinių tokių įmonių kaip „Kixeye”, „Rebel Entertainment”, „Zynga” veiklos sričių yra kompiuterinių žaidimų tobulinimas, tam kad žaidėjai galėtų žaisti vienu metu, realiame laike. Iki šiol „Facebook” rinkoje dominavo asinchroniški žaidimai, kuriuos vartotojai žaisdavo individualiai arba ne tuo pačiu metu atsakant kitiems, prie tokių žaidimų, kaip „Farmville” prisijungusiems vartotojams. Tačiau ekspertai tikina, kad žaidimų laiko sinchronizavimas gali duoti vaisingų ir ilgalaikių rezultatų, kadangi žaidėjai jaus stipresnį ryšį vieni su kitais ir norės žaisti dar daugiau.

Kompanija „Kixeye”, tobulinanti kompiuterinių žaidimų demografiją, jau metus dirba ties „Facebook” žaidimų sinchronizavimu pradedant „Battle Pirates”. Pasak kompanijos vadovo Willo Harbino, labiausiai vartotojus traukia žaidimai, leidžiantys vykti realiam bendravimui, ko asinchroniniai žaidimai suteikti negali. „Asinchroninėje aplinkoje tu tiesiog nepatenki į tą patį įtraukimo lygį”. – teigė W. Harbinas, – „Įsivaizduokite, kad žaidžiate tokį žaidimą kaip futbolas asinchroniu būdu. Jums nepavyks! Visa žaidimo esmė yra matyti savo komandą šalia, bendrauti su jais. Būtent tokio pobūdžio mentalitetas turėtų veikti ir socialiniuose žaidimuose.”

„Zynga” kompanija taip pat pastebėjo pozityvią žaidėjų reakciją į realaus laiko žaidimus kaip „Zynga Poker”, todėl birželį ši socialinių žaidimų gigantė pranešė planuojanti vis daugiau orientuotis į sinchroninius žaidimus pradedant taikyti laiko sinchronizaciją savo žaidimuose „Arcade puzzler” ir „Bubble Safari”, „Zynga” generalinis vadybininkas Manuelis Bronsteinas tikisi, kad šių realaus laiko patirčių integracija į jau esamus žaidimus pritrauks naują auditorijąį „Facebook”. M. Bronsteino teigimu, susidomėjimas realaus laiko žaidimais auga, nes vidutinis žaidėjas nori žaisti daugiau nei vieną žaidimo turą.

Net mažesnės žaidimų kūrimo įmonės, kaip Los Andželo „Rebel–Entertainmet” mato ryškias perspektyvas žaidimų sinchronizavimo srityje. Tiesa, „Rebel–Entertainmet” generalinis vadovas Mike`as Goslinas pataria nepamiršti, kad asinchroniniai žaidimai ir programėlės yra taip pat svarbios: „Asinchroniniai IT produktai gali veiksmingai padėti suvienyti bendruomenę ilgesniam laikui”. Tačiau nepaisant šių kompanijų vadovų požiūrio skirtumų, kompiuterinių žaidimų vystytojai sutinka, kad realaus laiko žaidimai yra kaip tik tai, ko gęstančiai „Facebook” žaidimų rinkai šiuo metu labiausiai reikia.

Šaltinis: ucc.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Cisco Systems Inc.“ kontroliuoja daugiau nei pusę tinklo įrangos rinkos

„Synergy Research Group“ analitikai pateikė pasaulio tinklo įrangos gamintojų rinkos ataskaitą, pagal kurią „Cisco Systems Inc.“ apimama dalis sudaro 55 proc. skaityti »

Prieigą prie interneto iki metų pabaigos turės 3,5 mlrd. žmonių

Jungtinių Tautų organizacijos komisija paskelbė ataskaitą „Plačiajuosčio interneto būklė 2016“. Jos duomenimis, interneto prieinamumas pasaulyje didėja. skaityti »

Lietuvos žydų istorijai ir kultūrai pažinti – naujas interaktyvus gidas mobiliajame telefone

VšĮ „Rytų Europos žydų kultūros ir istorijos tyrimų centras“ pristato ir kviečia išbandyti interaktyvų edukacinį ir turistinį gidą po žydiškąją Lietuvą – „Discover Jewish Lithuania“, kurį jau galima parsisųsti į savo išmanius įrenginius iš „Google Play“ ir „App Store“ parduotuvėlių. skaityti »

Lietuvos internetinėje prekyboje – pasaulinė inovacija

Lietuvoje startuoja visiškai naujas mažiausių kainų paieškos portalas www.priceposter.lt. skaityti »

Per metus suteikta 10 kartų daugiau elektroninių paslaugų

VšĮ „Versli Lietuva“ kartu su partneriais 2015 m. įgyvendino projektą, kurio metu buvo sukurtos 163 elektroninės paslaugos verslui. skaityti »

Paklausių profesijų grupių prognozės – interneto tinklalapyje

Apsisprendžiant dėl studijų abiturientams gali padėti Ūkio ministerijos atlikta stebėsena ir žmogiškųjų išteklių poreikio prognozavimas 2014-2018 metams. skaityti »

Didžiausia kinų pramoga internete – vaizdo įrašai

„China Internet Network Information Center“ agentūra paskelbė naujausią statistiką apie Kinijos interneto naudotojų pomėgius. skaityti »

„Cisco Systems Inc.“ grynasis pelnas išaugo 20 proc.

Palyginti su ankstesniais finansiniais metais, „Cisco Systems Inc.“ pajamos bemaž nepakito, veiklos pelnas padidėjo 17,6 proc., o grynasis pelnas – 19,5 proc. skaityti »

„Facebook“ plinta melagingi pranešimai apie teroro aktus

Melagingų pranešimų apie mirtinas atakas Prahoje banga buvo nukreipta prieš Čekijos ir Slovakijos „Facebook“ naudotojus. ESET saugumo tyrėjai įspėja, kad tokios apgaulės gali pasikartoti ir kitų šalių socialiniuose tinkluose. skaityti »

Moksleiviai mokyklinių prekių nelinkę pirkti internetu

Tyrimai rodo, kad mokyklines prekes moksleiviai linkę įsigyti realiose parduotuvėse, o ne per internetą. skaityti »