Rytojaus technologijos: pinigų „darymas“ per internetą

Publikuota: 2012 m. rugsėjo 2 d. sekmadienis

Šaltinis: ucc.lt

Šiame straipsnyje pateikiame Rory Cellan–Jones, BBC technologijų korespondento ir apžvalgininko įžvalgas apie vis didesnes internetinės komercijos galimybes. „Sukurk ir jie ateis,” – taip skamba esminis jaunųjų internetinių verslų principas. Klausimai apie pelną, ar bent minimalias pajamas yra laikomi nederamais, esą pats svarbiausias uždavinys yra pasiekti, kad vartotojai lankytųsi jūsų internetinėse svetainėse ir todėl viskas turi būti nemokama.

Iškilo argumentas, kad kuo didesnė auditorija, tuo vertingesnis jūsų verslas ir, remiantis šiuo požiūriu, kai kurios internetinio verslo kompanijos pasirodė akcijų biržoje su abejotinais vertinimais ir be jokių įrodymų, kad jų verslas kada nors bus pelningas. Internetinio verslo kompanijų verslo burbulas subliūško, palikęs investuotojus liūdnus, bet turbūt išmintingesnius. Ir kaip tik tuo metu kelios internetinės kompanijos pradėjo rodyti, kad jie vis dėl to gali uždirbti rimtus pinigus.

Atsakymas buvo „Google adverts”, „Google analytics” ir kiti šio paieškos variklio siūlomi produktai internetinių svetainių rinkai ir populiarumui įvertinti. „Google” korporacija pavertė save į vieną iš didžiausių pasaulio reklamos verslų, po to pabudo ir kitos kompanijos, ypač „Facebook”. Beliko klausimas, kiek daug rinkodaros žinučių interneto naudotojai nori suvartoti, ypač mobiliuosiuose telefonuose?

Šie susirūpinimai išryškėjo „Facebook” kompanijoje, kai šių metų gegužę buvo pradėtos pardavinėti jų akcijos. Sherry Coutu, verslininkė, nuolat investuojanti į internetinius verslus jau daugelį metų, tiki, kad „kažko už nieką” dienos greitai baigsis. „Pastebėjau praeityje ryškią tendenciją –  kurti nemokamas paslaugas ir viltis, kad kada nors sugebėsi iš to padaryti nuolatines pajamas duodantį verslą. Manau, toks požiūris jau nyksta iš verslininkų sąmonių, nes jie pradeda ieškoti įrodymų ne tik sau, bet ir investuotojams, kad jų idėjos internetinei komercijai gali būti pelningos,” – teigia S. Coutu.

Šiuo metu „ant bangos” naujas raktažodis – tai „freemium”, kuomet vartotojui siūlomos apribotos galimybės naudotis internetinių kompanijų paslaugomis – jis turi užsiregistruoti ir susimokėti, jei nori gauti daugiau. Šią patirtį pirmiausiai adaptavo muzikos vartojimo socialinis tinklas „Spotify” ir įvairūs naujienų portalai.

Kita didelė viltis yra siekis, kad vartotojai, kurie yra įpratę pirkti telefono skambučio melodijas, taip pat programėles mobiliesiems telefonams, supras poreikį mokėti už viską, kas jiems siūloma per mobilųjį internetą. Tiesa, konkurencija internetiniame pasaulyje šiuo metu yra žiauresnė nei kada nors ankščiau. Yra kompanijų, kurios gali pasiekti globalią auditoriją ir moka iš to užsidirbti pinigų.

Šaltinis: ucc.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Kas lemia interneto spartą?

Pastaruoju metu interneto sparta tapo vienu esminių veiksnių, renkantis interneto paslaugų teikėją. Nuotolinis mokymasis, nuotolinis darbas, nuotolinės treniruotės ir kitokia veikla, vykdoma per vaizdo konferencijas, kuriose iš vienų namų vienu metu dalyvauja keli šeimos asmenys,... skaityti »

ES uždraus paaugliams naudotis „Facebook“?

2018 m. Europos Sąjungoje įsigalios naujos taisyklės, pagal kurias paaugliai iki 16 metų galės naudotis socialiniais tinklais tik pritarus jų tėvams. skaityti »

Šių metų I ketvirtį RRT gavo 204 pranešimus apie neteisėtą ar žalingą turinį internete

2016 m. I ketvirtį Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) interneto karštąja linija gavo 204 pranešimus apie neteisėtą ar žalingą turinį internete. skaityti »

VMI paramą rekomenduoja skirti e. būdu

VMI primena, kad gyventojai, norėdami skirti praeitais metais sumokėto gyventojų pajamų mokesčio dalies paramą (iki 2 proc. – viešosioms įstaigoms, fondams ir kt. bei iki 1 proc. – politinėms partijoms), iki 2016 m. gegužės 2 d. skaityti »

Atviras Vilnius – e. valdymo reitingo viršūnėje

Vilnius savivaldybė pripažinta geriausiai Lietuvoje valdanti e. duomenis: „Baltijos informacinės visuomenės analizės centro“ atliktame šalies savivaldybių elektroninio valdymo reitinge sostinė užima pirmąją vietą. skaityti »

„Facebook Messenger“ siūlys atsiskaitymo paslaugas?

„Facebook“ atstovai pranešė, kad „Facebook Messenger“ programėlėje yra kodas, kurį programuotojams tinkamai pakoregavus būtų galima panaudoti atsiskaitymams už pirkinius per internetą įgyvendinti. skaityti »

Keturiomis kalbomis prabilo sostinės svetainė „Vilnius.lt“

Daugiataučio miesto savivaldybės svetainė „Vilnius.lt“ tapo dar atviresnė kitakalbiams lankytojams ir svečiams – sostinės naujienas jau galima skaityti ne tik lietuviškai ar angliškai, bet ir rusų bei lenkų kalbomis. skaityti »

Lietuviai – sąmoningiausi interneto naudotojai Europoje

Lietuviai – ne tik vieni aktyviausių interneto vartotojų Europoje, bet ir labiausiai susirūpinę, kaip geriau bei saugiau išnaudoti interneto galimybes. skaityti »

„Interneto savaitė 2016“: atraskime daugiau interneto galimybių

Daugelis žymią savo laiko dalį praleidžiame internete, juo naudojamės vis plačiau, todėl esame kviečiami kurti jame saugią aplinką, geriau pažinti interneto teikiamas galimybes ir išvengti kibernetinėje erdvėje kylančių grėsmių. skaityti »

„Cisco Systems Inc.“ kurs 5G maršruto parinktuvus

Bendrovė „Cisco Systems Inc.“ paskelbė bendradarbiausianti su „Ericsson“ ir „Intel“, kad sukurtų pirmosios kartos 5G mobiliojo tinklo maršruto parinktuvus. skaityti »

„Google“ išleido paieškos sistemą vaikams

„Google“ sukūrė paieškos sistemą vaikams Kiddle.co, kuri saugo vaikus nuo galimybės pamatyti netinkamo turinio svetaines ir vaizdo įrašus. skaityti »