Rytojaus technologijos: pinigų „darymas“ per internetą

Publikuota: 2012 m. rugsėjo 2 d. sekmadienis

Šaltinis: ucc.lt

Šiame straipsnyje pateikiame Rory Cellan–Jones, BBC technologijų korespondento ir apžvalgininko įžvalgas apie vis didesnes internetinės komercijos galimybes. „Sukurk ir jie ateis,” – taip skamba esminis jaunųjų internetinių verslų principas. Klausimai apie pelną, ar bent minimalias pajamas yra laikomi nederamais, esą pats svarbiausias uždavinys yra pasiekti, kad vartotojai lankytųsi jūsų internetinėse svetainėse ir todėl viskas turi būti nemokama.

Iškilo argumentas, kad kuo didesnė auditorija, tuo vertingesnis jūsų verslas ir, remiantis šiuo požiūriu, kai kurios internetinio verslo kompanijos pasirodė akcijų biržoje su abejotinais vertinimais ir be jokių įrodymų, kad jų verslas kada nors bus pelningas. Internetinio verslo kompanijų verslo burbulas subliūško, palikęs investuotojus liūdnus, bet turbūt išmintingesnius. Ir kaip tik tuo metu kelios internetinės kompanijos pradėjo rodyti, kad jie vis dėl to gali uždirbti rimtus pinigus.

Atsakymas buvo „Google adverts”, „Google analytics” ir kiti šio paieškos variklio siūlomi produktai internetinių svetainių rinkai ir populiarumui įvertinti. „Google” korporacija pavertė save į vieną iš didžiausių pasaulio reklamos verslų, po to pabudo ir kitos kompanijos, ypač „Facebook”. Beliko klausimas, kiek daug rinkodaros žinučių interneto naudotojai nori suvartoti, ypač mobiliuosiuose telefonuose?

Šie susirūpinimai išryškėjo „Facebook” kompanijoje, kai šių metų gegužę buvo pradėtos pardavinėti jų akcijos. Sherry Coutu, verslininkė, nuolat investuojanti į internetinius verslus jau daugelį metų, tiki, kad „kažko už nieką” dienos greitai baigsis. „Pastebėjau praeityje ryškią tendenciją –  kurti nemokamas paslaugas ir viltis, kad kada nors sugebėsi iš to padaryti nuolatines pajamas duodantį verslą. Manau, toks požiūris jau nyksta iš verslininkų sąmonių, nes jie pradeda ieškoti įrodymų ne tik sau, bet ir investuotojams, kad jų idėjos internetinei komercijai gali būti pelningos,” – teigia S. Coutu.

Šiuo metu „ant bangos” naujas raktažodis – tai „freemium”, kuomet vartotojui siūlomos apribotos galimybės naudotis internetinių kompanijų paslaugomis – jis turi užsiregistruoti ir susimokėti, jei nori gauti daugiau. Šią patirtį pirmiausiai adaptavo muzikos vartojimo socialinis tinklas „Spotify” ir įvairūs naujienų portalai.

Kita didelė viltis yra siekis, kad vartotojai, kurie yra įpratę pirkti telefono skambučio melodijas, taip pat programėles mobiliesiems telefonams, supras poreikį mokėti už viską, kas jiems siūloma per mobilųjį internetą. Tiesa, konkurencija internetiniame pasaulyje šiuo metu yra žiauresnė nei kada nors ankščiau. Yra kompanijų, kurios gali pasiekti globalią auditoriją ir moka iš to užsidirbti pinigų.

Šaltinis: ucc.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Kas lemia interneto spartą?

Pastaruoju metu interneto sparta tapo vienu esminių veiksnių, renkantis interneto paslaugų teikėją. Nuotolinis mokymasis, nuotolinis darbas, nuotolinės treniruotės ir kitokia veikla, vykdoma per vaizdo konferencijas, kuriose iš vienų namų vienu metu dalyvauja keli šeimos asmenys,... skaityti »

Susirasti advokatą taps paprasčiau

Nuo šiol advokato paslaugų ieškantys asmenys visų praktikuojančių advokatų sąrašą galės rasti adresu www.advokatura.lt – Lietuvos advokatūra teismo keliu nuginčijo su jos pavadinimu sutampančio domeno registraciją ir užregistravo domeną advokatura.lt savo vardu. skaityti »

Ateityje „Facebook“ tinkle bendrausime per virtualiosios relybės akinius?

„Facebook“ atidarė naują skyrių, kuris analizuos trimatės virtualiosios realybės pritaikymo socialiniams tinklams galimybes. skaityti »

Lėtas internetas kelia tokį pat stresą kaip siaubo filmas

Švedų įmonėje „Ericsson“ dirbantys mokslininkai atliko tyrimą, kuris įrodė, kad lėtas internetas sukelia žmogui tokį patį stresą, kokį jis išgyvena žiūrėdamas siaubo filmą. skaityti »

Per dvejus metus viešųjų e. paslaugų naudojimas Lietuvoje išaugo trečdaliu

Valstybės institucijų ir įstaigų elektroninėmis viešosiomis paslaugomis 2015 m. naudojosi 44 proc. visų Lietuvos gyventojų, arba 60 proc. šalies interneto naudotojų. skaityti »

Internetu naudojasi 3,2 mlrd. pasaulio gyventojų

Nors internetu besinaudojančių žmonių daugėja, apie 60 proc. pasaulio gyventojų vis dar neturi prieigos prie interneto. skaityti »

„Google“ vadovas gavo rekordinę premiją

„Google“ generalinis direktorius Sundaras Pichai‘us gavo rekordinę metinę premiją – 199 mln. JAV dolerių. skaityti »

Per „Facebook“ galima žaisti šachmatais

Šachmatai – prasminga veikla, lavinanti loginį mąstymą. Jai galima žaisti ir internete. skaityti »

Per 2015 metus RRT gavo 609 pranešimus apie neteisėtą ar žalingą turinį internete

Per 2015 m. Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) interneto karštąja linija gavo 609 pranešimus apie neteisėtą ar žalingą turinį internete. Palyginti su 2014 m. (733 pranešimai), 2015 m.pranešimų skaičius sumažėjo 17 proc. skaityti »

„Miestų forumas 2016“: Lietuvos miestai turistus medžios internete

„Miestų forumo 2016“ ekspertų diskusijos dalyvių teigimu, laimės tie, kurie paskyrė biudžetus rinkodarai, socialiniams tinklams, „Google“ reklamai ir patrauklioms interneto svetainėms kurti. skaityti »

Pristatyta informacijos paieškos sistema „EBSCO Discovery Services“

Sausio 12 d. Lietuvos nacionalinės Martyno Mažvydo bibliotekos ministudijoje įvyko informacijos paieškos sistemos „EBSCO Discovery Services“ pristatymas. skaityti »