Rytojaus technologijos: pinigų „darymas“ per internetą

Publikuota: 2012 m. rugsėjo 2 d. sekmadienis

Šaltinis: ucc.lt

Šiame straipsnyje pateikiame Rory Cellan–Jones, BBC technologijų korespondento ir apžvalgininko įžvalgas apie vis didesnes internetinės komercijos galimybes. „Sukurk ir jie ateis,” – taip skamba esminis jaunųjų internetinių verslų principas. Klausimai apie pelną, ar bent minimalias pajamas yra laikomi nederamais, esą pats svarbiausias uždavinys yra pasiekti, kad vartotojai lankytųsi jūsų internetinėse svetainėse ir todėl viskas turi būti nemokama.

Iškilo argumentas, kad kuo didesnė auditorija, tuo vertingesnis jūsų verslas ir, remiantis šiuo požiūriu, kai kurios internetinio verslo kompanijos pasirodė akcijų biržoje su abejotinais vertinimais ir be jokių įrodymų, kad jų verslas kada nors bus pelningas. Internetinio verslo kompanijų verslo burbulas subliūško, palikęs investuotojus liūdnus, bet turbūt išmintingesnius. Ir kaip tik tuo metu kelios internetinės kompanijos pradėjo rodyti, kad jie vis dėl to gali uždirbti rimtus pinigus.

Atsakymas buvo „Google adverts”, „Google analytics” ir kiti šio paieškos variklio siūlomi produktai internetinių svetainių rinkai ir populiarumui įvertinti. „Google” korporacija pavertė save į vieną iš didžiausių pasaulio reklamos verslų, po to pabudo ir kitos kompanijos, ypač „Facebook”. Beliko klausimas, kiek daug rinkodaros žinučių interneto naudotojai nori suvartoti, ypač mobiliuosiuose telefonuose?

Šie susirūpinimai išryškėjo „Facebook” kompanijoje, kai šių metų gegužę buvo pradėtos pardavinėti jų akcijos. Sherry Coutu, verslininkė, nuolat investuojanti į internetinius verslus jau daugelį metų, tiki, kad „kažko už nieką” dienos greitai baigsis. „Pastebėjau praeityje ryškią tendenciją –  kurti nemokamas paslaugas ir viltis, kad kada nors sugebėsi iš to padaryti nuolatines pajamas duodantį verslą. Manau, toks požiūris jau nyksta iš verslininkų sąmonių, nes jie pradeda ieškoti įrodymų ne tik sau, bet ir investuotojams, kad jų idėjos internetinei komercijai gali būti pelningos,” – teigia S. Coutu.

Šiuo metu „ant bangos” naujas raktažodis – tai „freemium”, kuomet vartotojui siūlomos apribotos galimybės naudotis internetinių kompanijų paslaugomis – jis turi užsiregistruoti ir susimokėti, jei nori gauti daugiau. Šią patirtį pirmiausiai adaptavo muzikos vartojimo socialinis tinklas „Spotify” ir įvairūs naujienų portalai.

Kita didelė viltis yra siekis, kad vartotojai, kurie yra įpratę pirkti telefono skambučio melodijas, taip pat programėles mobiliesiems telefonams, supras poreikį mokėti už viską, kas jiems siūloma per mobilųjį internetą. Tiesa, konkurencija internetiniame pasaulyje šiuo metu yra žiauresnė nei kada nors ankščiau. Yra kompanijų, kurios gali pasiekti globalią auditoriją ir moka iš to užsidirbti pinigų.

Šaltinis: ucc.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Kas lemia interneto spartą?

Pastaruoju metu interneto sparta tapo vienu esminių veiksnių, renkantis interneto paslaugų teikėją. Nuotolinis mokymasis, nuotolinis darbas, nuotolinės treniruotės ir kitokia veikla, vykdoma per vaizdo konferencijas, kuriose iš vienų namų vienu metu dalyvauja keli šeimos asmenys,... skaityti »

Kinijoje kuriamas 5G tinklas

Kinijos pramonės ir informacinių technologijų ministerija ėmėsi projekto, kurio tikslas – penktos kartos (5G) mobiliojo tinklo kūrimas. skaityti »

„Google“ paieška 2015: kas rūpėjo lietuviams

Kompanija „Google“ paskelbė kasmetinius 15-uosius metinius paieškų ir vaizdo klipų peržiūrų svetainėje „Youtube“ rezultatus – žvilgsnį į 2015-uosius viso pasaulio internautų akimis. Tai unikali pagrindinių metų įvykių ir karščiausių tendencijų perspektyva, į kurią įtrauktos ir Lietuvoje atliktos paieškos. skaityti »

Kviečiame naudotis lietuviška teisine duomenų baze „Infolex“

Informuojame, kad 2016 m. Nacionalinė biblioteka prenumeruoja lietuvišką teisinės informacijos duomenų bazę Infolex. skaityti »

Kokie interneto ir mobiliojo ryšio pokyčiai laukia 2016-aisiais?

Europos Komisijos sprendimu 2016 m. atpigs tarptinklinio ryšio tarifai. skaityti »

Internetinė televizija dažniausiai žiūrima per mobiliuosius įrenginius

Mokamas interneto televizijos turinys labiausiai žiūrimas per mobiliuosius įrenginius. Tokia išvada buvo pristatyta Las Vegase vykusioje parodoje CES. skaityti »

Baltarusija plėtos šalies turizmą per internetą

Baltarusijos nacionalinė turizmo agentūra 2016 m. kovo mėnesį planuoja atidaryti interneto svetainę, kurioje būtų galima užsisakyti turizmo paslaugų. skaityti »

Baltarusiai galės stebėti savo kreditų istoriją per internetą

Baltarusijos banko „Belgazprombank“ klientai pirmieji išbandys galimybę per internetą analizuoti savo kreditų istoriją. skaityti »

Gyventojai internetu galės sužinoti, koks teisėjas nagrinėja jų bylą

Interneto svetainėje www.teismai.lt pradeda veikti bylų skirstymo protokolų paieškos sistema, kurioje visuomenė nuo šiol galės sužinoti, kokiam teisėjui yra paskirta nagrinėti jų byla, susipažinti su bylų skyrimo tvarka. skaityti »

VDU Kompiuterinės lingvistikos centras visuomenei atvėrė CLARIN-LT svetainę

Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras akademinei bendruomenei ir Lietuvos visuomenei atvėrė trijų universitetų nacionalinio kalbos technologijų konsorciumo CLARIN-LT svetainę (www.clarin-lt.lt). skaityti »

Sėkmingiausiai dirbęs 2015 metų milijardierius – „Amazon.com“ įkūrėjas

2015 m. geriausiai didinti savo turtą sekėsi elektroninės komercijos srities atstovams. skaityti »