Rytojaus technologijos: pinigų „darymas“ per internetą

Publikuota: 2012 m. rugsėjo 2 d. sekmadienis

Šaltinis: ucc.lt

Šiame straipsnyje pateikiame Rory Cellan–Jones, BBC technologijų korespondento ir apžvalgininko įžvalgas apie vis didesnes internetinės komercijos galimybes. „Sukurk ir jie ateis,” – taip skamba esminis jaunųjų internetinių verslų principas. Klausimai apie pelną, ar bent minimalias pajamas yra laikomi nederamais, esą pats svarbiausias uždavinys yra pasiekti, kad vartotojai lankytųsi jūsų internetinėse svetainėse ir todėl viskas turi būti nemokama.

Iškilo argumentas, kad kuo didesnė auditorija, tuo vertingesnis jūsų verslas ir, remiantis šiuo požiūriu, kai kurios internetinio verslo kompanijos pasirodė akcijų biržoje su abejotinais vertinimais ir be jokių įrodymų, kad jų verslas kada nors bus pelningas. Internetinio verslo kompanijų verslo burbulas subliūško, palikęs investuotojus liūdnus, bet turbūt išmintingesnius. Ir kaip tik tuo metu kelios internetinės kompanijos pradėjo rodyti, kad jie vis dėl to gali uždirbti rimtus pinigus.

Atsakymas buvo „Google adverts”, „Google analytics” ir kiti šio paieškos variklio siūlomi produktai internetinių svetainių rinkai ir populiarumui įvertinti. „Google” korporacija pavertė save į vieną iš didžiausių pasaulio reklamos verslų, po to pabudo ir kitos kompanijos, ypač „Facebook”. Beliko klausimas, kiek daug rinkodaros žinučių interneto naudotojai nori suvartoti, ypač mobiliuosiuose telefonuose?

Šie susirūpinimai išryškėjo „Facebook” kompanijoje, kai šių metų gegužę buvo pradėtos pardavinėti jų akcijos. Sherry Coutu, verslininkė, nuolat investuojanti į internetinius verslus jau daugelį metų, tiki, kad „kažko už nieką” dienos greitai baigsis. „Pastebėjau praeityje ryškią tendenciją –  kurti nemokamas paslaugas ir viltis, kad kada nors sugebėsi iš to padaryti nuolatines pajamas duodantį verslą. Manau, toks požiūris jau nyksta iš verslininkų sąmonių, nes jie pradeda ieškoti įrodymų ne tik sau, bet ir investuotojams, kad jų idėjos internetinei komercijai gali būti pelningos,” – teigia S. Coutu.

Šiuo metu „ant bangos” naujas raktažodis – tai „freemium”, kuomet vartotojui siūlomos apribotos galimybės naudotis internetinių kompanijų paslaugomis – jis turi užsiregistruoti ir susimokėti, jei nori gauti daugiau. Šią patirtį pirmiausiai adaptavo muzikos vartojimo socialinis tinklas „Spotify” ir įvairūs naujienų portalai.

Kita didelė viltis yra siekis, kad vartotojai, kurie yra įpratę pirkti telefono skambučio melodijas, taip pat programėles mobiliesiems telefonams, supras poreikį mokėti už viską, kas jiems siūloma per mobilųjį internetą. Tiesa, konkurencija internetiniame pasaulyje šiuo metu yra žiauresnė nei kada nors ankščiau. Yra kompanijų, kurios gali pasiekti globalią auditoriją ir moka iš to užsidirbti pinigų.

Šaltinis: ucc.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Kas lemia interneto spartą?

Pastaruoju metu interneto sparta tapo vienu esminių veiksnių, renkantis interneto paslaugų teikėją. Nuotolinis mokymasis, nuotolinis darbas, nuotolinės treniruotės ir kitokia veikla, vykdoma per vaizdo konferencijas, kuriose iš vienų namų vienu metu dalyvauja keli šeimos asmenys,... skaityti »

Sukurta nemokama psichologinės pagalbos internetinė svetainė

Pradėjo veikti Vilniaus universiteto psichologų sukurta pirmoji Lietuvoje nemokama internetinė streso valdymo programa BADI. Lietuvos gyventojai, patiriantys įvairaus pobūdžio psichologinius sunkumus, galės patys mokytis įveikti stresą internete. skaityti »

2015 m. pabaigoje – 46 proc. Žemės gyventojų turės internetą

Lapkričio pabaigoje Jungtinių Tautų (JT) išplatintoje ataskaitoje skelbiama, kad 2015 metų pabaigoje net 46 proc. Žemės gyventojų turės prieigą prie interneto. skaityti »

Aukštos kvalifikacijos specialistams ir investuotojams iš ne ES šalių – interneto vartai

Užsienio investicijų plėtros agentūra „Investuok Lietuvoje“ pristato interneto vartus aukštos kvalifikacijos specialistams bei investuotojams ne iš Europos Sąjungos (ES) valstybių. skaityti »

Lietuva gali didžiuotis sėkmingu projektu – „Geoportal.lt“

„Geoportal.lt“ – tai vienintelė valstybinės erdvės informacijos sistema, su daugiau nei 90-čia unikalių žemėlapių ir geografinių duomenų paslaugų, kurių skaičius nuolat auga. skaityti »

Elektroninių leidinių valdymo informacinė sistema – geriausias aklųjų kultūros gidas

Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis sukurta Elektroninių leidinių valdymo informacinė sistema (ELVIS) arba kitaip – virtuali aklųjų biblioteka – savo duomenų bazėje turi daugiau kaip 8,5 tūkst. įgarsintų leidinių ir vis sparčiai plečiasi. skaityti »

Nauja e. mokymosi platforma „Be ribų“ padės kovoti su smurtu artimoje aplinkoje

Spalio 13-ąją veikti pradedanti e.mokymosi platforma „Be-ribu.lt“ siūlo nemokamą kursą apie smurtą artimoje aplinkoje, skirta pareigūnams ir kitiems profesionalams. skaityti »

Geriausiųjų pasaulyje e. turinio sprendimų 40-uke – net du lietuviški sprendimai

Spalio 12 d. „Pasaulio viršūnių apdovanojimai 2015“ (angl. „World Summit Award“, WSA 2015) paskelbė šiųmetinio pasaulinio konkurso rezultatus – 40 geriausių pasaulyje elektroninio turinio sprendimų. skaityti »

Naujas paslaugų portalas „P2“ į rinką atneša darbo pasiūlymus

Reikia paslaugos, bet internetas per platus išsirinkti tiekėją? Nuo šiol paslauga rinksis Jus! Tokią galimybę į rinką atneša naujas paslaugų portalas „P2.lt“. skaityti »

Atveriama atnaujinta Seimo interneto svetainė

Nuo spalio 12 d. 15 val. lankytojams įprastu adresu lrs.lt (seimas.lt, parlamentas.lt) atveriama atnaujinta Seimo interneto svetainė. skaityti »

„Google“ įsigijo 26 simbolių domeną

„Google“, rinkdama savo kompanijai „Alphabet“ domeno vardą, parinko tris pirmąsias ir tris paskutiniąsias abėcėlės raides – abc.xyz. Tačiau neseniai įsigijo ir domeną abcdefghijklmnopqrstuvwxyz.com. skaityti »