Rytojaus technologijos: pinigų „darymas“ per internetą

Publikuota: 2012 m. rugsėjo 2 d. sekmadienis

Šaltinis: ucc.lt

Šiame straipsnyje pateikiame Rory Cellan–Jones, BBC technologijų korespondento ir apžvalgininko įžvalgas apie vis didesnes internetinės komercijos galimybes. „Sukurk ir jie ateis,” – taip skamba esminis jaunųjų internetinių verslų principas. Klausimai apie pelną, ar bent minimalias pajamas yra laikomi nederamais, esą pats svarbiausias uždavinys yra pasiekti, kad vartotojai lankytųsi jūsų internetinėse svetainėse ir todėl viskas turi būti nemokama.

Iškilo argumentas, kad kuo didesnė auditorija, tuo vertingesnis jūsų verslas ir, remiantis šiuo požiūriu, kai kurios internetinio verslo kompanijos pasirodė akcijų biržoje su abejotinais vertinimais ir be jokių įrodymų, kad jų verslas kada nors bus pelningas. Internetinio verslo kompanijų verslo burbulas subliūško, palikęs investuotojus liūdnus, bet turbūt išmintingesnius. Ir kaip tik tuo metu kelios internetinės kompanijos pradėjo rodyti, kad jie vis dėl to gali uždirbti rimtus pinigus.

Atsakymas buvo „Google adverts”, „Google analytics” ir kiti šio paieškos variklio siūlomi produktai internetinių svetainių rinkai ir populiarumui įvertinti. „Google” korporacija pavertė save į vieną iš didžiausių pasaulio reklamos verslų, po to pabudo ir kitos kompanijos, ypač „Facebook”. Beliko klausimas, kiek daug rinkodaros žinučių interneto naudotojai nori suvartoti, ypač mobiliuosiuose telefonuose?

Šie susirūpinimai išryškėjo „Facebook” kompanijoje, kai šių metų gegužę buvo pradėtos pardavinėti jų akcijos. Sherry Coutu, verslininkė, nuolat investuojanti į internetinius verslus jau daugelį metų, tiki, kad „kažko už nieką” dienos greitai baigsis. „Pastebėjau praeityje ryškią tendenciją –  kurti nemokamas paslaugas ir viltis, kad kada nors sugebėsi iš to padaryti nuolatines pajamas duodantį verslą. Manau, toks požiūris jau nyksta iš verslininkų sąmonių, nes jie pradeda ieškoti įrodymų ne tik sau, bet ir investuotojams, kad jų idėjos internetinei komercijai gali būti pelningos,” – teigia S. Coutu.

Šiuo metu „ant bangos” naujas raktažodis – tai „freemium”, kuomet vartotojui siūlomos apribotos galimybės naudotis internetinių kompanijų paslaugomis – jis turi užsiregistruoti ir susimokėti, jei nori gauti daugiau. Šią patirtį pirmiausiai adaptavo muzikos vartojimo socialinis tinklas „Spotify” ir įvairūs naujienų portalai.

Kita didelė viltis yra siekis, kad vartotojai, kurie yra įpratę pirkti telefono skambučio melodijas, taip pat programėles mobiliesiems telefonams, supras poreikį mokėti už viską, kas jiems siūloma per mobilųjį internetą. Tiesa, konkurencija internetiniame pasaulyje šiuo metu yra žiauresnė nei kada nors ankščiau. Yra kompanijų, kurios gali pasiekti globalią auditoriją ir moka iš to užsidirbti pinigų.

Šaltinis: ucc.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Kas lemia interneto spartą?

Pastaruoju metu interneto sparta tapo vienu esminių veiksnių, renkantis interneto paslaugų teikėją. Nuotolinis mokymasis, nuotolinis darbas, nuotolinės treniruotės ir kitokia veikla, vykdoma per vaizdo konferencijas, kuriose iš vienų namų vienu metu dalyvauja keli šeimos asmenys,... skaityti »

Žmonės nustemba internetu pasitikrinę savo sveikatos duomenis

Nepaisant to, kad jau nebe pirmus metus žmonės turi galimybę naudotis elektroninėmis paslaugomis ir sužinoti, kiek kainavo jų gydymas, jie vis dar vangiai tuo naudojasi. skaityti »

Medijų filosofas: „Keli tūkstančiai „Facebook“ kontaktų nėra visas pasaulis“

„Netikiu, kad patyčias viešoje erdvėje skatina siekis kelti visuomenės kultūros lygį. Man nuojauta kužda, kad tai daugiau komercinis ar net politinis interesas“, – teigia Nerijus Čepulis, Kauno technologijos universiteto Socialinių, humanitarinių mokslų ir menų fakulteto (KTU SHMMF) Filosofijos ir psichologijos katedros vedėjas. skaityti »

„Išmanieji“ lietuviai reguliariai telefone naudojasi 7 programėlėmis

Vidutiniškai savo išmaniajame telefone vienas Lietuvos gyventojas yra įsidiegęs 15 programėlių, o bent kartą per savaitę naudojasi 7 iš jų – parodė rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atliktas tyrimas. skaityti »

VDU – antras Lietuvoje pagal dalyvavimą internete

Paskelbtuose naujausiuose pasaulio aukštųjų mokyklų reitinguose „Webometrics“ Vytauto Didžiojo universitetas (VDU) išliko tarp pirmųjų pozicijų Lietuvoje. skaityti »

Lenkijoje populiarėja VOD paslaugos

Agentūros MEC duomenimis, net 77 proc. Lenkijos interneto naudotojų žiūri mokamą vaizdo turinį naudodamiesi VOD (angl. Video on demand) paslaugomis. skaityti »

Paskelbti internetu besinaudojančių tėvų ir paauglių nuomonės tyrimo rezultatai

2016 metais gegužės–birželio mėnesiais Švietimo informacinių technologijų centro užsakymu UAB „Spinter tyrimai“ atliko tėvų auginančių 5–18 m. vaikus ir paauglių nuo 14 iki 18 metų viešą reprezentatyvią apklausą. skaityti »

„TreeWiFi“: internetas bus prieinamas tik švarioje aplinkoje

Amsterdame gyvenantis dizaineris Joris Lam sukūrė inkilą primenantį įrenginį, kuris tiekia nemokamą „Wi-Fi“ interneto ryšį, jei aplinkos oras yra neužterštas. skaityti »

2016 m. II ketvirtį RRT gavo 173 pranešimus apie neteisėtą ar žalingą turinį internete

2016 m. II ketvirtį Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) interneto karštąja linija gavo 173 pranešimus apie neteisėtą ar žalingą turinį internete. skaityti »

Daiktų internetas pakeis žmonių įpročius

Prognozuojama, kad ateityje prie interneto bus prijungta vis daugiau automobilių ir namų. skaityti »

Europos Komisija priėmė sprendimą dėl Saugesnio interneto projekto tęsimo Lietuvoje

2016 m. birželio 29 d., Vilnius. Europos Komisija teigiamai įvertino Lietuvos paraišką vykdyti Saugesnio interneto projektą ir pritarė šio projekto tęsimui Lietuvoje. skaityti »