Rytojaus technologijos: pinigų „darymas“ per internetą

Publikuota: 2012 m. rugsėjo 2 d. sekmadienis

Šaltinis: ucc.lt

Šiame straipsnyje pateikiame Rory Cellan–Jones, BBC technologijų korespondento ir apžvalgininko įžvalgas apie vis didesnes internetinės komercijos galimybes. „Sukurk ir jie ateis,” – taip skamba esminis jaunųjų internetinių verslų principas. Klausimai apie pelną, ar bent minimalias pajamas yra laikomi nederamais, esą pats svarbiausias uždavinys yra pasiekti, kad vartotojai lankytųsi jūsų internetinėse svetainėse ir todėl viskas turi būti nemokama.

Iškilo argumentas, kad kuo didesnė auditorija, tuo vertingesnis jūsų verslas ir, remiantis šiuo požiūriu, kai kurios internetinio verslo kompanijos pasirodė akcijų biržoje su abejotinais vertinimais ir be jokių įrodymų, kad jų verslas kada nors bus pelningas. Internetinio verslo kompanijų verslo burbulas subliūško, palikęs investuotojus liūdnus, bet turbūt išmintingesnius. Ir kaip tik tuo metu kelios internetinės kompanijos pradėjo rodyti, kad jie vis dėl to gali uždirbti rimtus pinigus.

Atsakymas buvo „Google adverts”, „Google analytics” ir kiti šio paieškos variklio siūlomi produktai internetinių svetainių rinkai ir populiarumui įvertinti. „Google” korporacija pavertė save į vieną iš didžiausių pasaulio reklamos verslų, po to pabudo ir kitos kompanijos, ypač „Facebook”. Beliko klausimas, kiek daug rinkodaros žinučių interneto naudotojai nori suvartoti, ypač mobiliuosiuose telefonuose?

Šie susirūpinimai išryškėjo „Facebook” kompanijoje, kai šių metų gegužę buvo pradėtos pardavinėti jų akcijos. Sherry Coutu, verslininkė, nuolat investuojanti į internetinius verslus jau daugelį metų, tiki, kad „kažko už nieką” dienos greitai baigsis. „Pastebėjau praeityje ryškią tendenciją –  kurti nemokamas paslaugas ir viltis, kad kada nors sugebėsi iš to padaryti nuolatines pajamas duodantį verslą. Manau, toks požiūris jau nyksta iš verslininkų sąmonių, nes jie pradeda ieškoti įrodymų ne tik sau, bet ir investuotojams, kad jų idėjos internetinei komercijai gali būti pelningos,” – teigia S. Coutu.

Šiuo metu „ant bangos” naujas raktažodis – tai „freemium”, kuomet vartotojui siūlomos apribotos galimybės naudotis internetinių kompanijų paslaugomis – jis turi užsiregistruoti ir susimokėti, jei nori gauti daugiau. Šią patirtį pirmiausiai adaptavo muzikos vartojimo socialinis tinklas „Spotify” ir įvairūs naujienų portalai.

Kita didelė viltis yra siekis, kad vartotojai, kurie yra įpratę pirkti telefono skambučio melodijas, taip pat programėles mobiliesiems telefonams, supras poreikį mokėti už viską, kas jiems siūloma per mobilųjį internetą. Tiesa, konkurencija internetiniame pasaulyje šiuo metu yra žiauresnė nei kada nors ankščiau. Yra kompanijų, kurios gali pasiekti globalią auditoriją ir moka iš to užsidirbti pinigų.

Šaltinis: ucc.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Kas lemia interneto spartą?

Pastaruoju metu interneto sparta tapo vienu esminių veiksnių, renkantis interneto paslaugų teikėją. Nuotolinis mokymasis, nuotolinis darbas, nuotolinės treniruotės ir kitokia veikla, vykdoma per vaizdo konferencijas, kuriose iš vienų namų vienu metu dalyvauja keli šeimos asmenys,... skaityti »

Vartotojai savo teises gins vienoje elektroninėje sistemoje

Netrukus piliečiai įvairaus pobūdžio ginčus vartotojų srityje spręs kur kas paprasčiau – elektroninėje erdvėje, prisijungę prie Vartotojų teisių informacinės sistemos www.vtis.lt. Vyriausybės nutarimu patvirtintas šios sistemos (VTIS) tvarkos aprašas. skaityti »

Vasarą – naudingos pamokos tėvams internete

Projekto kūrėjai ketina pasiūlyti tėvams vaizdo pamokų ciklą vaikų auklėjimo temomis. Kaip sako „Skynet“ produkto vadovas Povilas Keburis, tai gera proga pratinti naudotojus prie kokybiško interneto turinio. skaityti »

Tarp Baltijos šalių vaikų populiariausi socialiniai tinklai ir žaidimai

Remiantis naujausios „Kaspersky Lab“ ataskaitos rezultatais, viso pasaulio vaikai daugiausia savo laiko praleidžia internete, naudodamiesi komunikacijos priemonėmis, pavyzdžiui, socialiniais tinklais, elektroniniu paštu, pokalbių portalais ir t. t. Tai sudaro 67 proc. internetinės veiklos. skaityti »

„Microsoft“ ir „Facebook“ ties transatlantinį interneto kabelį

„Microsoft“ ir „Facebook“ kartu nuties transatlantinį interneto kabelį, kuris sujungs rytinę JAV pakrantę su Pietų Europa. skaityti »

Kokios 4 internetinių parduotuvių klaidos atbaido pirkėjus?

Susikurti interneto svetainę, dėl aiškių instrukcijų ir nesudėtingų įrankių, tapo ne tik žymiai paprasčiau, bet ir pigiau. Ekspertų teigimu, prieš 10–15 m. lietuviško domeno registracija, kainavusi 60 eurų, atpigo daugiau nei 8 kartus ir dabar kainuoja vos 7 eurus. skaityti »

Kaip vaiką tinkamai supažindinti su mokėjimo kortele?

Nuo kokio amžiaus mokėjimo kortele gali pradėti naudotis vaikai? Patarimais, kada reikėtų savo atžalą supažindinti su mokėjimo kortelėmis ir kaip tinkamai tai padaryti, dalijasi SEB banko šeimos finansų ekspertė Julita Varanauskienė. skaityti »

Bus rengiamas žinių apie Lietuvą puslapis anglų kalba

Užsienio reikalų ministerijoje susitikę kultūros, ūkio ir užsienio reikalų ministrai sutarė kurti Lietuvos aktualijas ir šalį pristatantį portalą anglų kalba. skaityti »

Europoje patvirtinti nauji interneto greičio normatyvai

Nuo 2016 m. gegužės mėnesio Europos Sąjungoje įsigaliojo nauji interneto paslaugų teikimo normatyvai. Kai kas mano, kad pagal juos internetas bus suskirstytas į „internetą elitui“ ir „internetą liaudžiai“. skaityti »

Vaikai vis daugiau laiko praleidžia internete

Dabar vaikai didesnę savo gyvenimo dalį praleidžia prisijungę prie interneto, nei neprisijungę, rodo „Kaspersky Lab“ ir „iconKids & Youth“ atliktas tyrimas. skaityti »

Skaidri ir aiški informacija internete didins pasitikėjimą valstybės institucijomis

Susisiekimo ministerija siūlo suvienodinti valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų interneto svetaines, kuriose būtų pateikiama aktuali, patikima ir nuolat atnaujinama informacija, lengvai prieinama kiekvienam interneto naudotojui. skaityti »