Socialiniame tinkle – apsauga nuo reklamos

Publikuota: 2011 m. rugsėjo 25 d. sekmadienis

Socialiniam tinklui „Facebook“ skaičiuojant milijoninius naudotojų srautus ir generuojant didžiulę apyvartą iš reklamos, alkoholio gamintojai susirūpino vaikų saugumu.

„Facebook“ tinklalapyje kiekvienas norintis gali išsipirkti aktyvią reklamos nuorodą, taip pat sukurti grupę ir į ją kviesti narius. Neretai pasitaiko, jog degtinės, įvairių kokteilių ir kitų svaigiųjų gėrimų „gerbėjais“ tampa jaunesni nei 18 metų asmenys.

Gerai pasaulyje žinomų alkoholinių gėrimų gamintojai, tokie kaip degtinės „Smirnoff“, likerių „Baileys“ ir kt. pradėjo diskusiją, kurios tikslas – susitarti dėl reklamos ribojimo nepilnamečiams socialiniame tinkle. Pagrindinis siūlymas – leisti matyti gėrimų reklamas asmenims nuo 18 metų. Tai galiotų ir „prisijungimams prie grupės“, ir nuorodų, paveikslėlių „laik‘inimams“.

Atsakingo alkoholinių gėrimų vartojimo Europos forumo (angl. European Forum for Responsible

Drinking – EFRD) pirmininkas Alanas Butleris teigia, kad skaitmeninė rinkodara tampa vis aktyvesnė ir daug greičiau pasiekia žmones, todėl labai svarbu nestovėti vietoje ir priimti naujus standartus. Esą šis susitarimas tarp didžiųjų alkoholio pramonės atstovų neskatintų jaunų žmonių vartoti svaigalus.

Tuo metu Lietuvos alkoholio pramonės atstovai apie tokius susitarimus negalvoja.

 

 

Šaltinis: penki.lt, telegraph.co.uk
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Vilniaus vakarinis aplinkkelis – jau „Maps.lt“ svetainėje

Vos buvo baigti Vilniaus vakarinio aplinkkelio antro etapo darbai, naujasis kelias atsirado „Maps.lt“ vektoriniame, arba gatvių ir kelių žemėlapyje. skaityti »

Po 10 metų internetas pasieks 1 petabito per sekundę greitį

Duomenų perdavimas šviesolaidžių tinklais per artimiausius 10 metų gali pasiekti 1 petabito per sekundę (Pb/s), arba 1000 terabitų/ s (Tb/s) greitį. skaityti »

Pirkimą užsienio el. parduotuvėse paskatintų pigesnis pristatymas

Pagrindinė priežastis, kuri paskatintų lietuvius elektroniniu būdu įsigyti daugiau prekių ES šalių parduotuvėse – mažesnės prekių pristatymo išlaidos. skaityti »

Muzikinė paslauga „Spotify“ įvertinta 4 mlrd. dolerių

Švedijos muzikinę paslaugą „Spotify“ investuotojai įvertino beveik 4 mlrd. dolerių, dar 250 mln. dolerių investicijų skirta tolesnei plėtrai. skaityti »

Bendravimas su klientais vis labiau keliasi į internetą

Per artimiausius trejus metus internetinių realiojo laiko pokalbių (angl. livechat) poreikis klientams aptarnauti augs daugiau nei 3,3 karto, prognozuoja Didžiosios Britanijos tyrimų bendrovė „Contact Babel“. Šiandien vartotojai su įmonėmis dažniausiai susisiekia telefonu, tačiau jo populiarumas ateityje mažės. skaityti »

„Dropbox“ paslaugomis naudojasi jau daugiau nei 200 mln. žmonių

Debesų saugyklos „Dropbox“ administracija paskelbė, kad iš viso jos paslaugomis naudojasi jau 200 mln. vartotojų. Be to, per pastaruosius keturis mėnesius „Dropbox“ naudotojų padaugėjo 25 mln. žmonių, o per pastaruosius metus – 100 mln. skaityti »

VMI sparčiai populiarėja e. paslaugos

Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – VMI) informuoja, jog Mano VMI sistemos vartotojų skaičius nuolat auga ir šiuo metu jomis aktyviai naudojasi daugiau kaip 270 tūkst. gyventojų bei 62 tūkst. įmonių. skaityti »

Pradėta teikti mokamų vaizdo konsultacijų paslauga „Google Helpouts“

Kompanija „Google“ JAV teritorijoje oficialiai pradėjo taikyti naują mokamų vaizdo konsultacijų paslaugą „Google Helpouts“, sukurtą vaizdo pokalbių „Google Hangouts“ pagrindu. skaityti »

Paveikti komentarų internete nuomonę keičia penktadalis pirkėjų

Elektroninėje erdvėje pateikiami vartotojų atsiliepimai apie prekinius ženklus ir jų produktus įgyja vis didesnę svarbą. Šiuo metu kas penktas mūsų šalies elektroninis pirkėjas prisipažįsta pakeičiantis nuomonę apie pirkinius, paveiktas kitų vartotojų nuomonės. skaityti »

„Cisco“ paskelbė apie investicijas į daiktų internetą

Spalio 29 dieną Barselonoje prasidėjusiame Pasauliniame daiktų interneto forume „Cisco“ anonsavo iniciatyvą „Internet of Things Initiative“, palaikančią daiktų interneto inovacijų plėtrą. skaityti »