Nepriklausomas tinklaraštininko Andrew Sullivan projektas per 6 valandas surinko per 100 tūkst. JAV dolerių.
Nepriklausomas tinklaraštininko Andrew Sullivan projektas per 6 valandas surinko per 100 tūkst. JAV dolerių. Sausio 2 dieną A. Sullivan pranešė apie leidinio „The Daily Beast“ pasirodymą ir nepriklausomo projekto „Dish Publishing“ pradžią.
Tinklaraštininkas itin griežtai pasisako prieš reklamos rodymą tinklalapyje, todėl naujasis projektas veiks pagal prenumeratos modelį. Naudotojai per mėnesį galės perskaityti tam tikrą straipsnių skaičių, o po to jiems reikės juos prenumeruoti. Metinio mokesčio už prieigą prie portalo kaina sieks 19,99 dol., nors norint bus galima mokėti ir didesnę sumą.
Praėjus vos 6 valandoms po naujojo tinklalapio anonsavimo, A. Sullivan sugebėjo surinkti šešiaženklę sumą. Tikslus „Dish Publishing“ surinktų pinigų skaičius neskelbiamas, tačiau tinklaraštininkas teigia, kad kol kas jų nepakanka norint plėtoti projektą ištisus metus.
2000 metais A. Sullivan sukūrė „The Daily Dish“ tinklaraštį, kuris per pastaruosius metus susižėrė ne vieną apdovanojimą, tarp kurių „Weblog Award 2008“ prizas už geriausią metų tinklaraštį. Nuo 2011 metų balandžio šį tinklaraštį galima rasti „The Daily Beast“ tinklalapyje, o iki tol jis buvo žurnalų TIME ir „The Atlantic“ elektroninių versijų dalis. Planuojama, kad vasarį „The Daily Dish“ tinklaraštį bus galima skaityti atskiru adresu.