KTU rengs mokslų daktarus Jungtinės Karalystės tyrimų centrui

Publikuota: 2015 m. rugsėjo 3 d. ketvirtadienis

Tarp Kauno technologijos universiteto (KTU) ir Anglijoje bei Velse veikiančio Nacionalinio struktūrinio integralumo tyrimų centro pradėtas glaudus bendradarbiavimas. KTU Mokslo departamento direktoriaus Leono Balaševičiaus teigimu, universitetas iki 2022 metų šiam centrui paruoš penkis mokslų daktarus. 

KTU yra vienas iš vienuolikos šio centro akademinių partnerių, tarp kurių – Brunelio, Lafboro, Leičesterio, Mančesterio, Koventrio, Pietų Hamptono, Stratklaido, Birmingamo universitetai.

Nacionalinio struktūrinio integralumo tyrimų centrui (angl. National Structural Integrity Research Centre, NSIRC), kurio pagrindinė būstinė yra universitetiniame Kembridžo mieste, visi akademiniai partneriai padeda ruošti tyrėjus, įgijusius magistro ar mokslo daktaro  laipsnius. 

„Jungtinės Karalystės Nacionalinis struktūrinio integralumo tyrimų centras, kaip privati kompanija, užtikrina aukšto lygio studijas, derinamas su pramonine patirtimi ir pažangiausios įrangos naudojimu, bet neturi galimybių suteikti mokslo laipsnius. Todėl NSIRC akademiniai partneriai suteikia fundamentinių mokslinių tyrimų žinias ir užtikrina aukšta kokybę moksliniuose tyrimuose, siejamuose su pramonės poreikiais“, – pažymėjo L. Balaševičius.

KTU Mokslo departamento direktoriaus teigimu, mokslo daktaro laipsnį turinčių mokslininkų trūksta įvairiose mokslo kryptyse, dėl to akademinių partnerių tinklas buvo išplėstas ir, atsižvelgiant į Kauno technologijos universiteto vykdomus tarptautinius mokslo projektus ir mokslinių tyrimų kokybę, KTU buvo pakviestas prisijungti prie Centro dešimties akademinių partnerių institucijų.

Būsimas doktorantų disertacijų tematikas Jungtinės Karalystės Nacionalinis struktūrinio integralumo tyrimų centras derins su KTU mokslo krypčių doktorantūros komitetais.

„Tikimės, kad disertacijų tematikos neapsiribos matavimų inžinerijos mokslo krypties doktorantūra, bet taip pat atsiras bendros elektros ir elektronikos inžinerijos, mechanikos inžinerijos, medžiagų inžinerijos mokslo krypčių doktorantūros tematikos“, – sakė L. Balaševičus.

Į doktorantūros studijas pagal KTU ir Jungtinės Karalystės Nacionalinio struktūrinio integralumo tyrimų centro patvirtintas tematikas bus skelbiamas atviras tarptautinis priėmimas. Doktorantūros studijos penkiems pretendentams bus finansuojamos Jungtinėje Karalystėje veikiančio centro lėšomis.

L. Balaševičius patikino, kad kandidatų paieška užsiims abi institucijos. Priėmus asmenis į trečiosios pakopos studijas, su jais bus pasirašoma trišalė sutartis. Doktorantūros studijos vyks KTU, doktoranto(-ės) mokslo vadovas taip pat bus Universiteto mokslininkas, daktaro disertacija ginama ir daktaro laipsnis suteikiamas Lietuvoje.

Tuo tarpu mokslinius tyrimus būsimieji doktorantai atliks Kembridže, Nacionaliniame struktūrinio integralumo tyrimų centre. Moksliniams tyrimams skirta įranga ir įrenginiai, kuriuos įsigyja Centras, finansuojami iš nacionalinių Jungtinės Karalystės fondų lėšų.

„Tikimės, kad šio centro ir kitų šio tinklo akademinių partnerių mokslininkai įsitrauks į KTU veikiančių doktorantūros komitetų veiklą“, – vieną iš bendradarbiavimo perspektyvų įvardijo L. Balaševičius.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »