LEU LF tyrėjai laimėjo tarptautinių „Erasmus+“ projektų konkursus

Publikuota: 2016 m. rugsėjo 19 d. pirmadienis

Lietuvos edukologijos universiteto Lituanistikos fakulteto (LEU LF) tyrėjai prof. dr. Dainius Vaitiekūnas ir Vilma Leonavičienė laimėjo tarptautinių Erasmus+ projektų konkursus.

Projektas „Humanitarinių mokslų tyrimų Kambodžoje valdymas ir išplėtojimas“, kurio partneris bus LEU (projekto koordinatorius – LEU LF Lietuvių ir lyginamosios literatūros katedros prof. dr. D. Vaitiekūnas), buvo pateiktas pagal Erasmus+ programą (projektai švietimo ir mokymo srityje, skirsnis „KA2 – Bendradarbiavimas inovacijų ir dalijimosi gerąja patirtimi tikslais“).

Pareiškėjais ir pagrindinis vykdytojas – Nacionalinis rytų kalbų ir kultūrų institutas (Paryžius, Prancūzija). Projekte kaip partneriai taip pat dalyvaus Latvijos universitetas, Universitetinė frankofonijos agentūra (AUF), Tyrimo ir vystymo institutas (IRD), Karališkasis menų ir Pnompenio karališkasis universitetai, Nacionalinis edukacijos institutas (Kambodža), Kambodžos švietimo ministerija, Kambodžos kultūros ir meno ministerija.

Projekto tikslas – reaguoti į ypatingą aukštojo mokslo modernizacijos problemą, stiprinant humanitarinių mokslų tyrimus ir inovacijas, remiantis Europos Sąjungos šalių ryšių su Kambodža plėtra. Kambodžos mokslo institucijoms ir jų partneriams siekiama sudaryti palankias sąlygas vykdyti mokslinius tyrimus nacionaliniu, regioniniu ir tarptautiniu lygiu, kurti ir pateikti mokslinių tyrimų projektus. Numatyti bendri seminarai ir mokymai, aktyvūs akademinio ir administracinio personalo mainai. Projektas bus vykdomas 2017–2019 m.

Antrasis, V. Leonavičienės koordinuojamas, projektas „Teach INC“ (Nr. 2016-1-LT01-KA201-023162) bus finansuojamas pagalErasmus+ programos bendrojo ugdymo antrą pagrindinį veiksmą. Projekto tikslas – suteikti bendrojo ugdymo mokyklų mokytojams įgūdžių ir kompetencijų, padedančių integruoti novatoriškumą ir kūrybiškumą į mokymo veiklas ir tokiu būdu geriau paruošti moksleivius darbo rinkai. Tikslinė grupė – bendrojo ugdymo mokytojai (įskaitant ir būsimus pedagogus).

Planuojama parengti 5 intelektinius produktus: įgūdžių ir kompetencijų aprašą; mokymosi tikslus ir vertinimo metodologiją; programėles, mokymosi platformos turinį ir mokymo medžiagą; programėlę ir mokymosi platformą; integravimo ir plėtros gaires.

Planuojamas rezultatas – interaktyvus įrankis, sujungiantis įvairius išteklius, skirtus novatoriškumui ir kūrybiškumui integruoti į bendrojo ugdymo veiklas. Mokymo(si) vizitai nenumatyti. Iš viso numatoma 18 sklaidos renginių (po 3 kiekvienoje šalyje).

Šaltinis: leu.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kiekvienoje Vilniaus mokykloje – atviros mikrokompiuterių erdvės

Kovo 20 d. sostinės savivaldybės Jaunimo informacijos centre „Genio“ progimnazijos penktokai mikrokompiuteriais matavo patalpos temperatūrą, kūrė šviesoforo algoritmą ir eksperimentavo. skaityti »

Ateitis priklausys miestuose gyvenantiems kūrybingiems žmonėms

Pasak R. Dargio, į darbo rinką jau ateina naujos kartos darbuotojai, kurių prioritetai skiriasi nuo rinkos senbuvių. skaityti »

Skelbiamas 2017 metų Kalbos premijos konkursas

Seimo Lituanistikos tradicijų ir paveldo įprasminimo komisija, vadovaudamasi 2016 m. gruodžio 22 d. Seimo nutarimu Nr. XI-186, skelbia 2017 metų Kalbos premijos konkursą. skaityti »

Švietimo ir mokslo komitetas nagrinėjo tarptautinių švietimo tyrimų rezultatus

Švietimo ir mokslo komitetas kovo 15 d. posėdyje išklausė Švietimo ir mokslo ministerijos pranešimą apie 2015 metų tarptautinių švietimo tyrimų – Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacijos PISA ir Švietimo pasiekimų vertinimo tarptautinės asociacijos TIMSS rezultatus. skaityti »

Ar buhalteriai išnyks kaip dinozaurai?

Sparčiai vystantis technologijoms, vis dažniau viešojoje erdvėje pasigirsta nuogąstavimų, kad buhalteriai yra viena iš tų profesijų, kurios poreikis artimiausiu dešimtmečiu smarkiai sumažės. skaityti »

Lietuviškas vadovėlis – geriausia mokymosi priemonė pasaulyje

Ekonomikos vadovėlis „Ekonomika per 31 valandą”, kurį parengė ir išleido Lietuvos laisvosios rinkos institutas paskelbtas geriausia edukacine priemone pasaulyje. skaityti »

Ateities IT: programavimo įgūdžių nebepakaks

Ateities IT specialistams, kurie tikisi ne tik atlikti paskirtas užduotis, bet ir kurti IT sprendimus, reikės papildomų kompetencijų. skaityti »

Bibliotekomis naudojasi daugiau nei milijonas Lietuvos gyventojų

Lietuvos bibliotekų durys 2016 m. buvo atvertos 22,8 milijono kartų. skaityti »

Ar IT specialistui būtinas diplomas?

Bendraujant su moksleiviais ar žmonėmis, ieškančiais naujo karjeros kelio, dažnai tenka išgirsti abejonę, kam tas universitetas, jei galima iš karto pradėti savo verslą. skaityti »

VU komunikacijos kampanija „Belaukiant Nobelio” – geriausia Baltijos šalyse

Vilniaus universiteto komunikacijos kampanija „Belaukiant Nobelio”, kurios metu buvo pristatyta VU Gyvybės mokslų centro profesoriaus Virginijaus Šikšnio atrasta genomo redagavimo technologija CRISPR-Cas9 – „DNR žirklės” – buvo įvertinta kaip geriausia viešojo sektoriaus įvaizdinė kampanija Baltijos šalyse konkurse „Mi:t&links. Baltic Communication Awards 2017”. skaityti »