LEU LF tyrėjai laimėjo tarptautinių „Erasmus+“ projektų konkursus

Publikuota: 2016 m. rugsėjo 19 d. pirmadienis

Lietuvos edukologijos universiteto Lituanistikos fakulteto (LEU LF) tyrėjai prof. dr. Dainius Vaitiekūnas ir Vilma Leonavičienė laimėjo tarptautinių Erasmus+ projektų konkursus.

Projektas „Humanitarinių mokslų tyrimų Kambodžoje valdymas ir išplėtojimas“, kurio partneris bus LEU (projekto koordinatorius – LEU LF Lietuvių ir lyginamosios literatūros katedros prof. dr. D. Vaitiekūnas), buvo pateiktas pagal Erasmus+ programą (projektai švietimo ir mokymo srityje, skirsnis „KA2 – Bendradarbiavimas inovacijų ir dalijimosi gerąja patirtimi tikslais“).

Pareiškėjais ir pagrindinis vykdytojas – Nacionalinis rytų kalbų ir kultūrų institutas (Paryžius, Prancūzija). Projekte kaip partneriai taip pat dalyvaus Latvijos universitetas, Universitetinė frankofonijos agentūra (AUF), Tyrimo ir vystymo institutas (IRD), Karališkasis menų ir Pnompenio karališkasis universitetai, Nacionalinis edukacijos institutas (Kambodža), Kambodžos švietimo ministerija, Kambodžos kultūros ir meno ministerija.

Projekto tikslas – reaguoti į ypatingą aukštojo mokslo modernizacijos problemą, stiprinant humanitarinių mokslų tyrimus ir inovacijas, remiantis Europos Sąjungos šalių ryšių su Kambodža plėtra. Kambodžos mokslo institucijoms ir jų partneriams siekiama sudaryti palankias sąlygas vykdyti mokslinius tyrimus nacionaliniu, regioniniu ir tarptautiniu lygiu, kurti ir pateikti mokslinių tyrimų projektus. Numatyti bendri seminarai ir mokymai, aktyvūs akademinio ir administracinio personalo mainai. Projektas bus vykdomas 2017–2019 m.

Antrasis, V. Leonavičienės koordinuojamas, projektas „Teach INC“ (Nr. 2016-1-LT01-KA201-023162) bus finansuojamas pagalErasmus+ programos bendrojo ugdymo antrą pagrindinį veiksmą. Projekto tikslas – suteikti bendrojo ugdymo mokyklų mokytojams įgūdžių ir kompetencijų, padedančių integruoti novatoriškumą ir kūrybiškumą į mokymo veiklas ir tokiu būdu geriau paruošti moksleivius darbo rinkai. Tikslinė grupė – bendrojo ugdymo mokytojai (įskaitant ir būsimus pedagogus).

Planuojama parengti 5 intelektinius produktus: įgūdžių ir kompetencijų aprašą; mokymosi tikslus ir vertinimo metodologiją; programėles, mokymosi platformos turinį ir mokymo medžiagą; programėlę ir mokymosi platformą; integravimo ir plėtros gaires.

Planuojamas rezultatas – interaktyvus įrankis, sujungiantis įvairius išteklius, skirtus novatoriškumui ir kūrybiškumui integruoti į bendrojo ugdymo veiklas. Mokymo(si) vizitai nenumatyti. Iš viso numatoma 18 sklaidos renginių (po 3 kiekvienoje šalyje).

Šaltinis: leu.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Šiuolaikinio mokslininko portretas: griūvantys stereotipai ir galia nulemti ateitį

Šiuolaikinis mokslininkas, norėdamas sėkmingai konkuruoti savo srityje, privalo būti kūrybiškas, socialus ir nuolat ieškoti savo veiklos realizavimo galimybių. skaityti »

Tarp 50 geriausių regiono universitetų – dvi Lietuvos aukštosios mokyklos

Vėlyvą pirmadienio vakarą tarptautinio universitetų reitingo „QS World University Rankings“ sudarytojai paskelbė „Emerging Europe and Central Asia 2018“ universitetų reitingą. skaityti »

Robotai ir virtuali realybė: galimybės ar pavojus mokytojo profesijai?

Prognozuojama, kad jau netolimoje ateityje mokymosi procesas stipriai pasikeis, mat pedagogų vietą mokyklose žada pakeisti ne kas kitas, o robotai. skaityti »

Metų knygos rinkimai: skelbiami išskirtiniausių kūrinių penketukai

Akcija „Metų knygos rinkimai“ jau 13 kartą kviečia skaitytojus rinkti labiausiai patikusias lietuvių autorių knygas. skaityti »

Šiuolaikinis švietimas: kaip vaikus ugdo inovatyvios pasaulio mokyklos?

Kaip turėtų atrodyti šiuolaikinė mokykla? Pasidairius po pasaulį panašu, kad mokyklose nuo tradicinių mokymosi įrankių, tokių kaip knyga ir sąsiuvinis, pereinama prie skaitmeninių mokymosi metodų. skaityti »

Ar Lietuvoje vyrai dirba pradinukų mokytojais?

Neįprastą pradinio ugdymo specialybę pasirinkęs vaikinas šiemet mokys pirmaklasius mokslo paslapčių. skaityti »

Lietuvoje kuriamas pirmasis Baltijos regione informacinių technologijų kompetencijų centras

IKT kompetencijų centre, kuris vienys lietuvių ir švedų tyrėjus ir institucijas bus vystomos inovacijos daiktų interneto kibernetinio saugumo, sveikatos technologijų srityje. skaityti »

Kokios savybės padės neužleisti vietos robotui?

Retas įsivaizduojame savo darbo dieną be kompiuterio ar išmanaus telefono, tačiau ateityje technologijų įtaka didės dar labiau. skaityti »

Lietuvos vaikų finansinis raštingumas žemas

Nors finansinis raštingumas padeda užtikrinti sėkmingą ekonominį gyvenimą, tyrimų rezultatai rodo, jog Lietuvoje vaikų ir paauglių iki 15 m. finansinio raštingumo lygis yra gerokai žemesnis nei kitose šalyse. skaityti »

Gabiems magistrantams iš užsienio – parama studijoms Lietuvoje

Siekiant didinti studijų tarptautiškumą ir pritraukti į Lietuvą studijuoti gabius jaunuolius iš užsienio, valstybė skiria paramą užsieniečių magistrantūros studijoms. skaityti »