LEU ir toliau išlieka lyderiu švietimo ir ugdymo kryptyje

Publikuota: 2014 m. rugsėjo 5 d. penktadienis

Lietuvos aukštųjų mokyklų asociacijos bendrajam priėmimui organizuoti (LAMA BPO) duomenimis, šiemet į universitetines studijų programas pareikštas 158 341 pageidavimas. Šių metų bendrajame priėmime į 43 Lietuvos aukštąsias mokyklas (į 20 universitetų ir 23 kolegijas) dalyvauti užsiregistravo 39 712 asmenų.

Per bendrąjį priėmimą konkurse į Lietuvos edukologijos universitetą užregistruota 5210 prašymų, pakviesti 905 stojantieji, sutartis su LEU pasirašė 603 stojantieji. Įstojusiųjų kiekis praktiškai lieka toks pat, kaip ir praėjusiais metais, nepaisant to, kad bendras stojančiųjų kiekis į Lietuvos aukštąsias mokyklas mažėjo.

LEU Akademinių reikalų direkcijos direktorė Rasa Matonienė sako, kad džiugina padidėjęs stojančiųjų susidomėjimas Lietuvos edukologijos universitetu. Pirmajame priėmimo etape prašymus studijuoti į LEU teikė 4286 stojantieji (404 prašymais daugiau nei pernai).

R. Matonienė pabrėžia, kad LEU surinko 71,25 proc. valstybės finansuojamų vietų švietimo ir ugdymo kryptyje. „Čia Lietuvos edukologijos universitetas yra lyderis tarp visų aukštųjų mokyklų“, – sako ji.

R. Matonienė taip pat siūlo atkreipti dėmesį, kad šiemet stojančiųjų į LEU yra ypač aukšti konkursiniai balai. Valstybės finansuojamose vietose pagal maksimalų konkursinį balą LEU yra trečioje vietoje. „Švietimo ir ugdymo kryptyje buvęs pats didžiausias konkursinis balas į valstybės finansuojamą vietą priklauso LEU“, –  sako LEU Akademinių reikalų direkcijos direktorė R. Matonienė.

Populiariausios švietimo ir ugdymo krypties studijų programos Lietuvos edukologijos universitete pagal pateiktų prašymų skaičių yra kūno kultūra (466), ikimokyklinė ir priešmokyklinė pedagogika (296), pradinio ugdymo pedagogika (211).

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »