Leidiniui „KTU: This is not science fiction“ – tarptautinis rinkodaros ir komunikacijos apdovanojimas

Publikuota: 2016 m. gegužės 9 d. pirmadienis

Kauno technologijos universitetą (KTU) pristatantis leidinys „KTU: This is not science fiction“ (liet. „KTU – tai ne mokslinė fantastika“) JAV prestižiniuose rinkodaros ir komunikacijos apdovanojimuose „Communicator Awards“ Dizaino ir spaudos kategorijoje laimėjo aukščiausio meistriškumo įvertinimą.

22-ąjį kartą Interaktyvių vizualinių menų akademijos (IVMA) surengti tarptautiniai „Rinkodaros ir komunikacijos“ (angl. „Communicator awards“) apdovanojimai skirti pagerbti geriausius rinkodaros, reklamos, komunikacijos ir ryšių su visuomene profesionalų darbus. Tai yra vienas didžiausių tokio pobūdžio konkursų pasaulyje, kuriame kasmet konkuruoja daugiau nei 6 tūkst. įmonių ir organizacijų.

Aukščiausio lygio meistriškumo apdovanojimą (angl. Award of Excellence) laimėjusio leidinio „KTU: This is not science fiction“dizainą ir maketą kūrė KTU kūrybos vadovė Evelina Baniulytė.

„KTU yra modernus, visapusiškas ir plačių pažiūrų Universitetas. Visuomet siekiu tai atspindėti dizaino sprendimuose ir KTU identiteto kūrime. Džiaugiuosi, kad Universitetas skiria itin daug dėmesio savo vizualinei komunikacijai, vientiso, profesionalaus įvaizdžio formavimui, kuris tampa pastebimas ir vertinamas tarptautiniu mastu“, – sakė E. Baniulytė.

Komisijoje – „Walt Disney“, „Time“, „Yahoo!” vadovai

„Communicator Awards“ yra JAV veikiančios IVMA iniciatyva, kurią sudaro daugiau kaip 600 aukščiausios klasės profesionalų iš lyderiaujančių žiniasklaidos, viešųjų ryšių, reklamos, kūrybos ir rinkodaros įmonių. IVMA nariai yra tokių organizacijų, kaip „Walt Disney“, „The Ellen DeGeneres Show“, „MTV“, „Time Inc.“, „Yahoo!“, vadovai.

Geriausi metų darbai nominuojami šiose kategorijose: Garso, Spaudos ir dizaino, Integruotos kampanijos, Interaktyvios multimedijos, Marketingo efektyvumo, Mobiliojo ryšio, Internetinių vaizdo įrašų, Socialinių tinklų, Vaizdo, Interneto rinkodaros ir Interneto svetainių.

Tarptautinio konkurso nugalėtojai išrenkami vertinant jų darbo turinį, savitumą ir kūrybinių sprendimų išskirtinumą. Pretendentai laimėti apdovanojimą yra vertinami 100 taškų skalėje. Aukščiausio meistriškumo apdovanojimo laimėtojams skiriamas 90-ies arba didesnis įvertinimas. Laimėtojų darbai bus eksponuojami interaktyvioje „Communicator awards“ apdovanojimų nugalėtojų galerijoje.

„Communicator Awards“ apdovanojimais įvertinami darbai, pranokstantys kitus savo inovatyvumu ir meistriškumu bei pasižymintys ilgalaikiu poveikiu. IVMA atstovų teigimu, laimėtojai išrenkami nepriklausomai nuo įmonės, organizacijos dydžio ar nominuoto projekto biudžeto.

„Communicator awards“ apdovanojimus yra laimėjusios tokios visame pasaulyje žinomos įmonės ir organizacijos, kaip NASA, Jungtinių Valstijų karinių oro pajėgų akademija, „U.S. bank“, JAV veteranų reikalų departamentas, „Samsung Telecommunications America“, „Microsoft“.

Parodo vertę rinkoje

Konkurso organizatorių teigimu, šie apdovanojimai suteikia laimėtojams tarptautinį pripažinimą. Komunikacijos ir rinkodaros profesionalams tai taip pat yra įrodymas ir patvirtinimas, kad jų darbas yra labai vertinamas rinkoje.

„22-iesiems kasmetiniams „Communicator Awards“ apdovanojimams pateikti darbai yra tarsi aukščiausio lygio gairės, matuojančios viešųjų ryšių ir rinkodaros specialistų visame pasaulyje novatoriškų idėjų ir galimybių kriterijus. Kiekvienais metais dalyviai vis labiau stebina naujais komunikacijos būdais ir savo darbų realizavimu nuolat besikeičiančioje rinkoje“, – sako Linda Day, IVMA vykdančioji direktorė.

Jos teigimu, šių metų apdovanojimų dalyviai bei nugalėtojai aistra ir atsidavimu savo darbui pranoko akademijos lūkesčius: „Suteikta galimybė vertinti ir pripažinti tokius išskirtinius darbus mums yra didelė garbė“.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kiekvienoje Vilniaus mokykloje – atviros mikrokompiuterių erdvės

Kovo 20 d. sostinės savivaldybės Jaunimo informacijos centre „Genio“ progimnazijos penktokai mikrokompiuteriais matavo patalpos temperatūrą, kūrė šviesoforo algoritmą ir eksperimentavo. skaityti »

Ateitis priklausys miestuose gyvenantiems kūrybingiems žmonėms

Pasak R. Dargio, į darbo rinką jau ateina naujos kartos darbuotojai, kurių prioritetai skiriasi nuo rinkos senbuvių. skaityti »

Skelbiamas 2017 metų Kalbos premijos konkursas

Seimo Lituanistikos tradicijų ir paveldo įprasminimo komisija, vadovaudamasi 2016 m. gruodžio 22 d. Seimo nutarimu Nr. XI-186, skelbia 2017 metų Kalbos premijos konkursą. skaityti »

Švietimo ir mokslo komitetas nagrinėjo tarptautinių švietimo tyrimų rezultatus

Švietimo ir mokslo komitetas kovo 15 d. posėdyje išklausė Švietimo ir mokslo ministerijos pranešimą apie 2015 metų tarptautinių švietimo tyrimų – Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacijos PISA ir Švietimo pasiekimų vertinimo tarptautinės asociacijos TIMSS rezultatus. skaityti »

Ar buhalteriai išnyks kaip dinozaurai?

Sparčiai vystantis technologijoms, vis dažniau viešojoje erdvėje pasigirsta nuogąstavimų, kad buhalteriai yra viena iš tų profesijų, kurios poreikis artimiausiu dešimtmečiu smarkiai sumažės. skaityti »

Lietuviškas vadovėlis – geriausia mokymosi priemonė pasaulyje

Ekonomikos vadovėlis „Ekonomika per 31 valandą”, kurį parengė ir išleido Lietuvos laisvosios rinkos institutas paskelbtas geriausia edukacine priemone pasaulyje. skaityti »

Ateities IT: programavimo įgūdžių nebepakaks

Ateities IT specialistams, kurie tikisi ne tik atlikti paskirtas užduotis, bet ir kurti IT sprendimus, reikės papildomų kompetencijų. skaityti »

Bibliotekomis naudojasi daugiau nei milijonas Lietuvos gyventojų

Lietuvos bibliotekų durys 2016 m. buvo atvertos 22,8 milijono kartų. skaityti »

Ar IT specialistui būtinas diplomas?

Bendraujant su moksleiviais ar žmonėmis, ieškančiais naujo karjeros kelio, dažnai tenka išgirsti abejonę, kam tas universitetas, jei galima iš karto pradėti savo verslą. skaityti »

VU komunikacijos kampanija „Belaukiant Nobelio” – geriausia Baltijos šalyse

Vilniaus universiteto komunikacijos kampanija „Belaukiant Nobelio”, kurios metu buvo pristatyta VU Gyvybės mokslų centro profesoriaus Virginijaus Šikšnio atrasta genomo redagavimo technologija CRISPR-Cas9 – „DNR žirklės” – buvo įvertinta kaip geriausia viešojo sektoriaus įvaizdinė kampanija Baltijos šalyse konkurse „Mi:t&links. Baltic Communication Awards 2017”. skaityti »