Leidiniui „KTU: This is not science fiction“ – tarptautinis rinkodaros ir komunikacijos apdovanojimas

Publikuota: 2016 m. gegužės 9 d. pirmadienis

Kauno technologijos universitetą (KTU) pristatantis leidinys „KTU: This is not science fiction“ (liet. „KTU – tai ne mokslinė fantastika“) JAV prestižiniuose rinkodaros ir komunikacijos apdovanojimuose „Communicator Awards“ Dizaino ir spaudos kategorijoje laimėjo aukščiausio meistriškumo įvertinimą.

22-ąjį kartą Interaktyvių vizualinių menų akademijos (IVMA) surengti tarptautiniai „Rinkodaros ir komunikacijos“ (angl. „Communicator awards“) apdovanojimai skirti pagerbti geriausius rinkodaros, reklamos, komunikacijos ir ryšių su visuomene profesionalų darbus. Tai yra vienas didžiausių tokio pobūdžio konkursų pasaulyje, kuriame kasmet konkuruoja daugiau nei 6 tūkst. įmonių ir organizacijų.

Aukščiausio lygio meistriškumo apdovanojimą (angl. Award of Excellence) laimėjusio leidinio „KTU: This is not science fiction“dizainą ir maketą kūrė KTU kūrybos vadovė Evelina Baniulytė.

„KTU yra modernus, visapusiškas ir plačių pažiūrų Universitetas. Visuomet siekiu tai atspindėti dizaino sprendimuose ir KTU identiteto kūrime. Džiaugiuosi, kad Universitetas skiria itin daug dėmesio savo vizualinei komunikacijai, vientiso, profesionalaus įvaizdžio formavimui, kuris tampa pastebimas ir vertinamas tarptautiniu mastu“, – sakė E. Baniulytė.

Komisijoje – „Walt Disney“, „Time“, „Yahoo!” vadovai

„Communicator Awards“ yra JAV veikiančios IVMA iniciatyva, kurią sudaro daugiau kaip 600 aukščiausios klasės profesionalų iš lyderiaujančių žiniasklaidos, viešųjų ryšių, reklamos, kūrybos ir rinkodaros įmonių. IVMA nariai yra tokių organizacijų, kaip „Walt Disney“, „The Ellen DeGeneres Show“, „MTV“, „Time Inc.“, „Yahoo!“, vadovai.

Geriausi metų darbai nominuojami šiose kategorijose: Garso, Spaudos ir dizaino, Integruotos kampanijos, Interaktyvios multimedijos, Marketingo efektyvumo, Mobiliojo ryšio, Internetinių vaizdo įrašų, Socialinių tinklų, Vaizdo, Interneto rinkodaros ir Interneto svetainių.

Tarptautinio konkurso nugalėtojai išrenkami vertinant jų darbo turinį, savitumą ir kūrybinių sprendimų išskirtinumą. Pretendentai laimėti apdovanojimą yra vertinami 100 taškų skalėje. Aukščiausio meistriškumo apdovanojimo laimėtojams skiriamas 90-ies arba didesnis įvertinimas. Laimėtojų darbai bus eksponuojami interaktyvioje „Communicator awards“ apdovanojimų nugalėtojų galerijoje.

„Communicator Awards“ apdovanojimais įvertinami darbai, pranokstantys kitus savo inovatyvumu ir meistriškumu bei pasižymintys ilgalaikiu poveikiu. IVMA atstovų teigimu, laimėtojai išrenkami nepriklausomai nuo įmonės, organizacijos dydžio ar nominuoto projekto biudžeto.

„Communicator awards“ apdovanojimus yra laimėjusios tokios visame pasaulyje žinomos įmonės ir organizacijos, kaip NASA, Jungtinių Valstijų karinių oro pajėgų akademija, „U.S. bank“, JAV veteranų reikalų departamentas, „Samsung Telecommunications America“, „Microsoft“.

Parodo vertę rinkoje

Konkurso organizatorių teigimu, šie apdovanojimai suteikia laimėtojams tarptautinį pripažinimą. Komunikacijos ir rinkodaros profesionalams tai taip pat yra įrodymas ir patvirtinimas, kad jų darbas yra labai vertinamas rinkoje.

„22-iesiems kasmetiniams „Communicator Awards“ apdovanojimams pateikti darbai yra tarsi aukščiausio lygio gairės, matuojančios viešųjų ryšių ir rinkodaros specialistų visame pasaulyje novatoriškų idėjų ir galimybių kriterijus. Kiekvienais metais dalyviai vis labiau stebina naujais komunikacijos būdais ir savo darbų realizavimu nuolat besikeičiančioje rinkoje“, – sako Linda Day, IVMA vykdančioji direktorė.

Jos teigimu, šių metų apdovanojimų dalyviai bei nugalėtojai aistra ir atsidavimu savo darbui pranoko akademijos lūkesčius: „Suteikta galimybė vertinti ir pripažinti tokius išskirtinius darbus mums yra didelė garbė“.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »