Lietuvos pedagogai semiasi žinių skaitmeniniuose mokymuose

Publikuota: 2016 m. rugpjūčio 30 d. antradienis

Artėjant rugsėjo pirmajai Lietuvos pedagogai jau pradėjo ruoštis naujiesiems mokslo metams. Labiausiai motyvuoti šalies mokytojai susirinko į Kauną, kur startavo skaitmeninių mokymų programa „Samsung Mokykla ateičiai“. Mokymai prasidėjo paskaitomis apie lyderystės ir pokyčių valdymo subtilybes bei pažintimi su naujausiomis technologijomis.

„Daugeliui šių dienų pedagogų kyla iššūkių, siekiant sudominti auditoriją, pagyvinti ugdymo procesą. Šią programą vykdome jau trečius metus – anksčiau vykusių mokymų patirtis rodo, kad naujosios technologijos šias problemas gali padėti išspręsti. Juk mokytojai yra vienas variklių, skatinančių jaunimo, o kartu ir šalies vystymąsi, todėl investuoti į pedagogus, jų tobulėjimą yra prasminga“, – sakė programos vadovė Baltijos šalims Liga Bitė.

Jai antrino ir KTU E. mokymo technologijų centro vadovas Gytis Cibulskis. Anot jo, šiandien mus supa didžiulis srautas informacijos, kuriame, ypač jaunam žmogui, lengva pasiklysti. G. Cibulskio įsitikinimu, informacijos atranka, žinių siekimas ir reguliarus jų atnaujinimas turėtų būti kiekvieno moksleivio, o kartu ir pedagogo tikslas.

„Nuolat tobulėti kiekvienam pedagogui yra tiesiog būtina. Sokratas yra pasakęs, kad švietimas yra liepsnos uždegimas, o ne tuščio indo pripildymas. Jo žodžius galima kuo puikiausiai įprasminti ir šiandien – šiuolaikinio pedagogo pagrindinė užduotis yra ne prikimšti vaikų galvas didžiuliu kiekiu informacijos, bet įkvėpti mokytis ir nuolatos tobulėti“, – sakė KTU G. Cibulskis.

Programoje dalyvaujantys pedagogai džiaugiasi galimybe įgyti naujų žinių. Anot jų, nors technologijų mokyklose daugėja, tačiau, dar trūksta supratimo ir įgūdžių jas efektyviai panaudoti jaunimo ugdymui.

„Šiuolaikinis jaunimas veržiasi į priekį ir eina koja kojon su naujovėmis. Todėl viena iš mūsų, mokytojų, pareigų yra juos pasivyti. Šiuolaikinėmis priemonėmis perteikiama mokomoji medžiaga gerokai palengvina ugdymo procesą, padaro jį patraukliu bei leidžia sudominti kiekvieną moksleivį. Dauguma mokyklų jau yra aprūpintos išmaniosiomis technologijomis, todėl belieka išmokti jas įvaldyti, dėl šios priežasties mes visi čia ir esame“, – teigė programoje dalyvaujantis pedagogas Sigitas Virbickas.

Programoje „Samsung Mokykla ateičiai“ dalyvauja 10 mokytojų komandų, kurios buvo atrinktos iš daugiau nei 100 Lietuvos ugdymo įstaigų. Norėdamos semtis žinių šiame projekte, mokyklos teikė paraiškas ir atliko kūrybines užduotis, kurių tikslas buvo pristatyti mokyklos viziją, kaip tikslingai galima taikyti skaitmenines technologijas pamokų metu.

Pedagogų mokymai vyksta Kauno technologijos universitete. Jie truks penkis mėnesius. Mokymų metu pedagogų komandos turės parengti skaitmeninių pokyčių savo mokyklose projektus, kuriuose pateiks idėjas, kaip spręsti mokyklos bendruomenei aktualias problemas, tobulinti ugdymo procesą ir tokiu būdų pagerinti mokinių mokymosi rezultatus. Mokyklai, parengusiai reikšmingiausią poveikį turintį ir tvariausią projektą, bus skirtas 10 000 eurų vertės prizas „Samsung“ technologijoms įsigyti.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kiekvienoje Vilniaus mokykloje – atviros mikrokompiuterių erdvės

Kovo 20 d. sostinės savivaldybės Jaunimo informacijos centre „Genio“ progimnazijos penktokai mikrokompiuteriais matavo patalpos temperatūrą, kūrė šviesoforo algoritmą ir eksperimentavo. skaityti »

Ateitis priklausys miestuose gyvenantiems kūrybingiems žmonėms

Pasak R. Dargio, į darbo rinką jau ateina naujos kartos darbuotojai, kurių prioritetai skiriasi nuo rinkos senbuvių. skaityti »

Skelbiamas 2017 metų Kalbos premijos konkursas

Seimo Lituanistikos tradicijų ir paveldo įprasminimo komisija, vadovaudamasi 2016 m. gruodžio 22 d. Seimo nutarimu Nr. XI-186, skelbia 2017 metų Kalbos premijos konkursą. skaityti »

Švietimo ir mokslo komitetas nagrinėjo tarptautinių švietimo tyrimų rezultatus

Švietimo ir mokslo komitetas kovo 15 d. posėdyje išklausė Švietimo ir mokslo ministerijos pranešimą apie 2015 metų tarptautinių švietimo tyrimų – Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacijos PISA ir Švietimo pasiekimų vertinimo tarptautinės asociacijos TIMSS rezultatus. skaityti »

Ar buhalteriai išnyks kaip dinozaurai?

Sparčiai vystantis technologijoms, vis dažniau viešojoje erdvėje pasigirsta nuogąstavimų, kad buhalteriai yra viena iš tų profesijų, kurios poreikis artimiausiu dešimtmečiu smarkiai sumažės. skaityti »

Lietuviškas vadovėlis – geriausia mokymosi priemonė pasaulyje

Ekonomikos vadovėlis „Ekonomika per 31 valandą”, kurį parengė ir išleido Lietuvos laisvosios rinkos institutas paskelbtas geriausia edukacine priemone pasaulyje. skaityti »

Ateities IT: programavimo įgūdžių nebepakaks

Ateities IT specialistams, kurie tikisi ne tik atlikti paskirtas užduotis, bet ir kurti IT sprendimus, reikės papildomų kompetencijų. skaityti »

Bibliotekomis naudojasi daugiau nei milijonas Lietuvos gyventojų

Lietuvos bibliotekų durys 2016 m. buvo atvertos 22,8 milijono kartų. skaityti »

Ar IT specialistui būtinas diplomas?

Bendraujant su moksleiviais ar žmonėmis, ieškančiais naujo karjeros kelio, dažnai tenka išgirsti abejonę, kam tas universitetas, jei galima iš karto pradėti savo verslą. skaityti »

VU komunikacijos kampanija „Belaukiant Nobelio” – geriausia Baltijos šalyse

Vilniaus universiteto komunikacijos kampanija „Belaukiant Nobelio”, kurios metu buvo pristatyta VU Gyvybės mokslų centro profesoriaus Virginijaus Šikšnio atrasta genomo redagavimo technologija CRISPR-Cas9 – „DNR žirklės” – buvo įvertinta kaip geriausia viešojo sektoriaus įvaizdinė kampanija Baltijos šalyse konkurse „Mi:t&links. Baltic Communication Awards 2017”. skaityti »