Lietuvos pedagogai semiasi žinių skaitmeniniuose mokymuose

Publikuota: 2016 m. rugpjūčio 30 d. antradienis

Artėjant rugsėjo pirmajai Lietuvos pedagogai jau pradėjo ruoštis naujiesiems mokslo metams. Labiausiai motyvuoti šalies mokytojai susirinko į Kauną, kur startavo skaitmeninių mokymų programa „Samsung Mokykla ateičiai“. Mokymai prasidėjo paskaitomis apie lyderystės ir pokyčių valdymo subtilybes bei pažintimi su naujausiomis technologijomis.

„Daugeliui šių dienų pedagogų kyla iššūkių, siekiant sudominti auditoriją, pagyvinti ugdymo procesą. Šią programą vykdome jau trečius metus – anksčiau vykusių mokymų patirtis rodo, kad naujosios technologijos šias problemas gali padėti išspręsti. Juk mokytojai yra vienas variklių, skatinančių jaunimo, o kartu ir šalies vystymąsi, todėl investuoti į pedagogus, jų tobulėjimą yra prasminga“, – sakė programos vadovė Baltijos šalims Liga Bitė.

Jai antrino ir KTU E. mokymo technologijų centro vadovas Gytis Cibulskis. Anot jo, šiandien mus supa didžiulis srautas informacijos, kuriame, ypač jaunam žmogui, lengva pasiklysti. G. Cibulskio įsitikinimu, informacijos atranka, žinių siekimas ir reguliarus jų atnaujinimas turėtų būti kiekvieno moksleivio, o kartu ir pedagogo tikslas.

„Nuolat tobulėti kiekvienam pedagogui yra tiesiog būtina. Sokratas yra pasakęs, kad švietimas yra liepsnos uždegimas, o ne tuščio indo pripildymas. Jo žodžius galima kuo puikiausiai įprasminti ir šiandien – šiuolaikinio pedagogo pagrindinė užduotis yra ne prikimšti vaikų galvas didžiuliu kiekiu informacijos, bet įkvėpti mokytis ir nuolatos tobulėti“, – sakė KTU G. Cibulskis.

Programoje dalyvaujantys pedagogai džiaugiasi galimybe įgyti naujų žinių. Anot jų, nors technologijų mokyklose daugėja, tačiau, dar trūksta supratimo ir įgūdžių jas efektyviai panaudoti jaunimo ugdymui.

„Šiuolaikinis jaunimas veržiasi į priekį ir eina koja kojon su naujovėmis. Todėl viena iš mūsų, mokytojų, pareigų yra juos pasivyti. Šiuolaikinėmis priemonėmis perteikiama mokomoji medžiaga gerokai palengvina ugdymo procesą, padaro jį patraukliu bei leidžia sudominti kiekvieną moksleivį. Dauguma mokyklų jau yra aprūpintos išmaniosiomis technologijomis, todėl belieka išmokti jas įvaldyti, dėl šios priežasties mes visi čia ir esame“, – teigė programoje dalyvaujantis pedagogas Sigitas Virbickas.

Programoje „Samsung Mokykla ateičiai“ dalyvauja 10 mokytojų komandų, kurios buvo atrinktos iš daugiau nei 100 Lietuvos ugdymo įstaigų. Norėdamos semtis žinių šiame projekte, mokyklos teikė paraiškas ir atliko kūrybines užduotis, kurių tikslas buvo pristatyti mokyklos viziją, kaip tikslingai galima taikyti skaitmenines technologijas pamokų metu.

Pedagogų mokymai vyksta Kauno technologijos universitete. Jie truks penkis mėnesius. Mokymų metu pedagogų komandos turės parengti skaitmeninių pokyčių savo mokyklose projektus, kuriuose pateiks idėjas, kaip spręsti mokyklos bendruomenei aktualias problemas, tobulinti ugdymo procesą ir tokiu būdų pagerinti mokinių mokymosi rezultatus. Mokyklai, parengusiai reikšmingiausią poveikį turintį ir tvariausią projektą, bus skirtas 10 000 eurų vertės prizas „Samsung“ technologijoms įsigyti.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »