Lietuvos pedagogai semiasi žinių skaitmeniniuose mokymuose

Publikuota: 2016 m. rugpjūčio 30 d. antradienis

Artėjant rugsėjo pirmajai Lietuvos pedagogai jau pradėjo ruoštis naujiesiems mokslo metams. Labiausiai motyvuoti šalies mokytojai susirinko į Kauną, kur startavo skaitmeninių mokymų programa „Samsung Mokykla ateičiai“. Mokymai prasidėjo paskaitomis apie lyderystės ir pokyčių valdymo subtilybes bei pažintimi su naujausiomis technologijomis.

„Daugeliui šių dienų pedagogų kyla iššūkių, siekiant sudominti auditoriją, pagyvinti ugdymo procesą. Šią programą vykdome jau trečius metus – anksčiau vykusių mokymų patirtis rodo, kad naujosios technologijos šias problemas gali padėti išspręsti. Juk mokytojai yra vienas variklių, skatinančių jaunimo, o kartu ir šalies vystymąsi, todėl investuoti į pedagogus, jų tobulėjimą yra prasminga“, – sakė programos vadovė Baltijos šalims Liga Bitė.

Jai antrino ir KTU E. mokymo technologijų centro vadovas Gytis Cibulskis. Anot jo, šiandien mus supa didžiulis srautas informacijos, kuriame, ypač jaunam žmogui, lengva pasiklysti. G. Cibulskio įsitikinimu, informacijos atranka, žinių siekimas ir reguliarus jų atnaujinimas turėtų būti kiekvieno moksleivio, o kartu ir pedagogo tikslas.

„Nuolat tobulėti kiekvienam pedagogui yra tiesiog būtina. Sokratas yra pasakęs, kad švietimas yra liepsnos uždegimas, o ne tuščio indo pripildymas. Jo žodžius galima kuo puikiausiai įprasminti ir šiandien – šiuolaikinio pedagogo pagrindinė užduotis yra ne prikimšti vaikų galvas didžiuliu kiekiu informacijos, bet įkvėpti mokytis ir nuolatos tobulėti“, – sakė KTU G. Cibulskis.

Programoje dalyvaujantys pedagogai džiaugiasi galimybe įgyti naujų žinių. Anot jų, nors technologijų mokyklose daugėja, tačiau, dar trūksta supratimo ir įgūdžių jas efektyviai panaudoti jaunimo ugdymui.

„Šiuolaikinis jaunimas veržiasi į priekį ir eina koja kojon su naujovėmis. Todėl viena iš mūsų, mokytojų, pareigų yra juos pasivyti. Šiuolaikinėmis priemonėmis perteikiama mokomoji medžiaga gerokai palengvina ugdymo procesą, padaro jį patraukliu bei leidžia sudominti kiekvieną moksleivį. Dauguma mokyklų jau yra aprūpintos išmaniosiomis technologijomis, todėl belieka išmokti jas įvaldyti, dėl šios priežasties mes visi čia ir esame“, – teigė programoje dalyvaujantis pedagogas Sigitas Virbickas.

Programoje „Samsung Mokykla ateičiai“ dalyvauja 10 mokytojų komandų, kurios buvo atrinktos iš daugiau nei 100 Lietuvos ugdymo įstaigų. Norėdamos semtis žinių šiame projekte, mokyklos teikė paraiškas ir atliko kūrybines užduotis, kurių tikslas buvo pristatyti mokyklos viziją, kaip tikslingai galima taikyti skaitmenines technologijas pamokų metu.

Pedagogų mokymai vyksta Kauno technologijos universitete. Jie truks penkis mėnesius. Mokymų metu pedagogų komandos turės parengti skaitmeninių pokyčių savo mokyklose projektus, kuriuose pateiks idėjas, kaip spręsti mokyklos bendruomenei aktualias problemas, tobulinti ugdymo procesą ir tokiu būdų pagerinti mokinių mokymosi rezultatus. Mokyklai, parengusiai reikšmingiausią poveikį turintį ir tvariausią projektą, bus skirtas 10 000 eurų vertės prizas „Samsung“ technologijoms įsigyti.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Šiuolaikinio mokslininko portretas: griūvantys stereotipai ir galia nulemti ateitį

Šiuolaikinis mokslininkas, norėdamas sėkmingai konkuruoti savo srityje, privalo būti kūrybiškas, socialus ir nuolat ieškoti savo veiklos realizavimo galimybių. skaityti »

Tarp 50 geriausių regiono universitetų – dvi Lietuvos aukštosios mokyklos

Vėlyvą pirmadienio vakarą tarptautinio universitetų reitingo „QS World University Rankings“ sudarytojai paskelbė „Emerging Europe and Central Asia 2018“ universitetų reitingą. skaityti »

Robotai ir virtuali realybė: galimybės ar pavojus mokytojo profesijai?

Prognozuojama, kad jau netolimoje ateityje mokymosi procesas stipriai pasikeis, mat pedagogų vietą mokyklose žada pakeisti ne kas kitas, o robotai. skaityti »

Metų knygos rinkimai: skelbiami išskirtiniausių kūrinių penketukai

Akcija „Metų knygos rinkimai“ jau 13 kartą kviečia skaitytojus rinkti labiausiai patikusias lietuvių autorių knygas. skaityti »

Šiuolaikinis švietimas: kaip vaikus ugdo inovatyvios pasaulio mokyklos?

Kaip turėtų atrodyti šiuolaikinė mokykla? Pasidairius po pasaulį panašu, kad mokyklose nuo tradicinių mokymosi įrankių, tokių kaip knyga ir sąsiuvinis, pereinama prie skaitmeninių mokymosi metodų. skaityti »

Ar Lietuvoje vyrai dirba pradinukų mokytojais?

Neįprastą pradinio ugdymo specialybę pasirinkęs vaikinas šiemet mokys pirmaklasius mokslo paslapčių. skaityti »

Lietuvoje kuriamas pirmasis Baltijos regione informacinių technologijų kompetencijų centras

IKT kompetencijų centre, kuris vienys lietuvių ir švedų tyrėjus ir institucijas bus vystomos inovacijos daiktų interneto kibernetinio saugumo, sveikatos technologijų srityje. skaityti »

Kokios savybės padės neužleisti vietos robotui?

Retas įsivaizduojame savo darbo dieną be kompiuterio ar išmanaus telefono, tačiau ateityje technologijų įtaka didės dar labiau. skaityti »

Lietuvos vaikų finansinis raštingumas žemas

Nors finansinis raštingumas padeda užtikrinti sėkmingą ekonominį gyvenimą, tyrimų rezultatai rodo, jog Lietuvoje vaikų ir paauglių iki 15 m. finansinio raštingumo lygis yra gerokai žemesnis nei kitose šalyse. skaityti »

Gabiems magistrantams iš užsienio – parama studijoms Lietuvoje

Siekiant didinti studijų tarptautiškumą ir pritraukti į Lietuvą studijuoti gabius jaunuolius iš užsienio, valstybė skiria paramą užsieniečių magistrantūros studijoms. skaityti »