Lietuvos studentai pateko į geriausių pasaulyje žaidimų kūrėjų dešimtuką

Publikuota: 2012 m. liepos 14 d. šeštadienis

Didžiausiame pasaulyje technologijų turnyro konkurse „Imagine Cup“ komanda iš Lietuvos pateko tarp dešimt geriausiųjų „Windows Phone“ žaidimų kategorijoje. Kauno technologijos ir Vilniaus dailės akademijos studentų sukurtas ekologinis žaidimas „NeverFuture“ nurungė 460 žaidimų iš viso pasaulio. Lietuvos atstovai į tarptautinio technologijų konkurso finalą pateko po 7 metų pertraukos.

„Lietuvos studentai dar kartą įrodė, kad jų kuriami žaidimai ir programos yra aukščiausio lygio. Jaunų žmonių rankose šie technologiniai sprendimai palengvina kasdienes užduotis ir patraukliu būdu sprendžia opiausias pasaulio problemas“, – sakė „Microsoft“ akademinių programų koordinatorius Tautvydas Dagys.

Lietuvos studentų žaidimas su ekologijos problemomis kviečia kovoti netradiciniu būdu

Žaidimą „NeverFuture“ sukūrė Kauno technologijos universiteto ir Vilniaus dailės akademijos studentai Justas Šalkevičius, Liudas Ubarevičius, Gytis Valatka ir Ieva Auželytė. Studentų komanda užsibrėžė tikslą parodyti žaidėjui koks svarbus yra ekologinių problemų klausimas ir pamokyti, kad šias problemas išspręsti galima tik dirbant išvien. Lietuvos studentų žaidimas netradiciniu vaidmenų žaidimo stiliumi skatina rūšiuoti atliekas, spręsti užterštumo problemas ir stiprina ekologinį mąstymą. Veiksmas vyksta ateities pasaulyje, kuriame pinigus atstoja surūšiuotos atliekos, o didžiausi žaidėjo priešai – teršėjai.

„Žaidimų ir programėlių kūrimas mobiliosioms platformoms labai perspektyvi niša inovatyviems sprendimams kurti ir klestėti. Išmaniųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių naudotojų skaičius auga kasdien, todėl šiuo metu norėtume tobulėti būtent šioje srityje“, – sakė „LevelUp“ komandos narys Justas Šalkevičius.

Komanda planuoja dalyvauti ir kitų metų „Imagine Cup“, nes dalyvavimas tarptautiniame turnyre, kur susirenka daugiau nei 350 tūkst. dalyvių iš viso pasaulio suteikia neįkainojamos patirties. „LevelUp“ komanda galėjo parodyti savo darbus didžiulei profesionalų bendruomenei ir pasitikrinti, kokiose srityse komanda juda tinkama kryptimi, o kur dar reikėtų patobulėti. „Imagine Cup“ finalą taip pat stebi vienų didžiausių IT bendrovių atstovai, todėl dalyviams konkursas gali būti tramplinas į ateities karjerą.

Lietuvių žaidimas sieks pelno programėlių parduotuvėje

„NeverFuture“ žaidimas buvo sukurtas „Windows Phone“ išmaniųjų telefonų operacinei sistemai, kuri pastaruoju metu auga ypač sparčiai. Šios operacinės sistemos naudotojų skaičius stabiliai auga, o programėlių skaičius „Windows Marketplace“ parduotuvėje birželio mėnesį perkopė 100 tūkst. ribą. Dalyvaudamos didžiausiame technologijų konkurse ir kurdamos sprendimus didelį potencialą turinčioms platformoms studentų komandos gali sukurti tvirtą pagrindą sėkmingam produktui.

„Finalinio “Imagine Cup„ turnyro metu studentai savaime reklamuoja savo kūrinius potencialiems jos pirkėjams ir investuotojams. Po pristatymo plačiai profesionalų auditorijai, programėlės ir žaidimai tampa geriau atpažįstami bei gali lengviau atnešti pajamų jų kūrėjams ir net patraukti investuotojų dėmesį“, – sakė T. Dagys.

Studentų idėjoms įgyvendinti „Microsoft“ skiria daugiau nei 8 mln. litų

Iš šių metų finalininkų „Microsoft“ taip pat išrinks 4 komandas, kurios pasidalins daugiau nei 8 mln. litų premijas idėjoms įgyvendinti. Su pinigine parama laimėjusios komandos taip pat gauna ir sprendimams reikalingą programinę įrangą, debesijos paslaugų ir profesionalų konsultacijas. Geriausių sprendimų autoriai taip pat yra supažindinami su potencialiais investuotojais ir nevyriausybinėmis organizacijomis, kurios gali susidomėti kuriamais sprendimais.

Praėjusių metų „Imagine Cup“ stipendijas išsidalino studentų komandos iš Kroatijos, Ekvadoro, Jordanijos ir JAV. Šios komandos, panaudodamos „Kinect“, „Windows Phone“, „Bing“ žemėlapiais ir kitomis technologijomis sukūrė sprendimus, kurie padeda žmonėms su negalia, diagnozuoja ligas ir kontroliuoja kaip vaikai atlieka sveikatinimo ir sporto pratimus.

„Imagine Cup 2013“ turnyras vyks Sankt Peterburge

„Imagine Cup“ turnyro tema: „Įsivaizduokite pasaulį, kuriame technologijos padeda spręsti sudėtingiausias problemas“. Studentų darbai skirti JTO įvardintoms 8 opiausioms socialinėms problemoms spręsti. Savo darbais studentai siūlo kaip kovoti su labiausiai paplitusiomis ligomis, saugoti aplinką, užtikrinti lyčių lygybę, teikia siūlymus kitoms problemoms spręsti.

„Imagine Cup“ susideda iš trijų pagrindinių turnyrų ir penkių papildomų rungčių. Jaunieji IT specialistai rungiasi programinės įrangos, mobiliųjų žaidimų ir „Xbox“ bei asmeninių kompiuterių žaidimų kūrimo turnyruose. Turnyro dalyviai taip pat bando jėgas dviejuose jau tradicija tapusiuose IT ir „Windows Phone“ iššūkiuose ir „Windows Azure“, „Kinect Fun Labs“ bei „Metro Style App“ iššūkiuose.

Tradiciškai „Imagine Cup“ finalo metu „Microsoft“ padalinio Australijoje vadovė perdavė turnyro vėliavą šaliai, kuri priims finalininkus 2013 metais. Jau vienuoliktojo „Imagine Cup“ turnyro vėliavą perėmė „Microsoft“ atstovybės Rusijoje vadovas Nikolajus Priašnykovas ir įsipareigojo finalinį etapą surengti 2013 metų liepos mėn. Sankt Peterburge.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Mokslo virusu vaikus užkrečia ne tik bandymai, bet ir šansas pademonstruoti išradimus viešai

Vienas iš būdų motyvuoti jaunuosius išradėjus kurti – didelio populiarumo JAV sulaukiančios išradimų mugės bei konkursai. Tokioje mokslo mugėje šių metų rugsėjį jaunimą kviečia sudalyvauti ir technologijų bei verslumo renginys #SWITCH! skaityti »

Mechatronikos ir robotikos specialistai – be jų neįsivaizduojama ateitis

Kompiuterio spausdintuvas, oro temperatūros termostatas, šaldytuvas su skaitmeniniu valdymu – visa tai yra mechatronikos įrenginiai. skaityti »

Šiemet – rekordinis skaičius stojančiųjų į pedagogikos krypties profesines studijas

Pedagogikos krypties profesinėms studijoms, sulaukusioms itin didelio aukštųjų mokyklų absolventų susidomėjimo, Švietimo ir mokslo ministerija papildomai skyrė 30 valstybės finansuojamų vietų. skaityti »

V. Sutkus: būsimų bedarbių rengimą stabdo rinka

Pristatome Lietuvos verslo konfederacijos prezidento Valdas Sutkaus mintis apie Lietuvos švietimo pertvarką. skaityti »

Tarptautiniai studentų mainai: investicija į save ir profesinę ateitį

Naujausi „Erasmus+“ poveikio tyrimo duomenys rodo, kad daugelyje šalių studentų mainų programos dalyviams po studijų baigimo įsidarbinti darbo rinkoje pavyksta net 14 proc. lengviau ir greičiau. skaityti »

Jaunimo susidomėjimas šalies aukštosiomis mokyklomis nemažėja

Stojančiųjų susidomėjimas Lietuvos aukštosiomis mokyklomis nemažėja. Kaip ir pernai, į universitetus ir kolegijas pretenduoja 68 proc. brandos atestatus turinčių bendrojo ugdymo mokyklų abiturientų. skaityti »

Trečdalis stojančiųjų į universitetus renkasi Vilniaus universitetą

5 230 visų stojančiųjų į Lietuvos universitetus pirmuoju prioritetu pageidavo studijuoti geriausiai tarptautiniuose reitinguose tarp Lietuvos aukštųjų mokyklų vertinamame Vilniaus universitete. skaityti »

„Baltoji žynė“ – įtraukianti maginė fantastika net ir tiems, kurie nemėgsta fantastikos

Australų kilmės rašytoją Trudi Canavan nuo pat mažumės domino senovės mitologija ir jos pritaikymas fantastikos pasaulyje. skaityti »

Švietimo ministrė: Lietuva turi visas sąlygas tapti informacinių technologijų centru

Europos komisijos teigimu, net 40% darbdavių Europoje neranda darbuotojų, kurių įgūdžiai įmonei leistų atsinaujinti ir sparčiai judėti į priekį. skaityti »

JTO dirbanti lietuvė: „Didžioji mano darbo dalis – įtikinti kitus, kad viskas yra įmanoma“

„Nelaikau savęs emigrante“, – šypsosi Ieva Lazarevičiūtė, jau 11 metų gyvenanti Brazilijoje. skaityti »