„Quest to learn“ – mokykla skaitmeninei kartai

Publikuota: 2013 m. rugpjūčio 31 d. šeštadienis

„Quest to learn“ –  tai visuomeninė mokykla įsikūrusi Niujorke. Šioje mokykloje mokiniai tarpusavyje bendrauja mokslo temomis žaisdami ir kurdami žaidimus.

Mokykloje įdiegti sužaidybinimo mokymo pagrindai, kuriais remiantis kuriami žaidimai. Per tuos žaidimus mokiniai išmoksta daug naudingų dalykų, kuriuos reikia įsisavinti per mokslo metus. Mokykla yra įsipareigojusi suteikti moksleiviams žinių, kurios reikalingos tęsiant mokslus koledže, universitete ar siekiant karjeros aukštumų. Taip pat mokykla pasirengusi suteikti reikiamas sąlygas moksleiviams, kad jie galėtų vystyti savo įgūdžius, reikalingus globaliame informacijos pasaulyje.

„Quest to learn“ mokymosi bendruomenė jungia moksleivius, pedagogus, žaidimų kūrėjus, mokymo programų specialistus ir tėvus. Šios mokyklos mokymosi bendruomenė išsiskiria tuo, kad mokiniai mokosi žvelgti į pasaulį kaip į visumą, sudarytą iš daugelio skirtingų rūšių sistemų. Tai puiki vieta žaisti, išrasti, augti ir tyrinėti.

Mokykloje taip pat įkurta inovacijų studija „Mision Lab“. Pastaroji jungia žaidimo ir mokymo programų kūrėjus. Kartu su Q2L („quest to learn“) mokytojais, jie sudaro trijų asmenų mokymo programų grupes, kurios kuria žaismingas mokymosi medžiagas kiekvienai klasei. Visos komandos sėkmė yra ta, kad mokytojai žino būtinus mokymo standartus ir pačius vaikus, o mokymo programų kūrėjai žino mokyklos viziją ir kaip įtraukti vartotojus.

Q2L savo pirmąją klasę atidarė 2009 metais. Tai buvo šeštokų klasė. Jau 2012 metais Q2L atidarė vidurinę mokyklą ir joje mokėsi pirmoji devintokų klasė. Iki 2015 metų mokykla planuoja siūlyti pilną vidurinį ir gimnazijos mokyklų išsilavinimą. 2012 metais Q2L mokykla gavo A reitingą iš Niujorko švietimo departamento už mokinių pasiekimus. Skiriant šį reitingą atsižvelgiama į moksleivių rezultatus valstybiniame anglų ir matematikos egzamine. Per pastaruosius metus mokykla savo reitingą padidino 15 taškų.

Kaip vieną pagrindinių šios mokyklos sėkmės paslapčių galima įvardyti tai, kad visi žaidimai vyksta jiems pažįstamoje aplinkoje – mokykloje ir juos norint žaisti bei mokytis net ne visada būtini kompiuteriniai įrenginiai. 

Šaltinis: ucc.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Šiuolaikinio mokslininko portretas: griūvantys stereotipai ir galia nulemti ateitį

Šiuolaikinis mokslininkas, norėdamas sėkmingai konkuruoti savo srityje, privalo būti kūrybiškas, socialus ir nuolat ieškoti savo veiklos realizavimo galimybių. skaityti »

Tarp 50 geriausių regiono universitetų – dvi Lietuvos aukštosios mokyklos

Vėlyvą pirmadienio vakarą tarptautinio universitetų reitingo „QS World University Rankings“ sudarytojai paskelbė „Emerging Europe and Central Asia 2018“ universitetų reitingą. skaityti »

Robotai ir virtuali realybė: galimybės ar pavojus mokytojo profesijai?

Prognozuojama, kad jau netolimoje ateityje mokymosi procesas stipriai pasikeis, mat pedagogų vietą mokyklose žada pakeisti ne kas kitas, o robotai. skaityti »

Metų knygos rinkimai: skelbiami išskirtiniausių kūrinių penketukai

Akcija „Metų knygos rinkimai“ jau 13 kartą kviečia skaitytojus rinkti labiausiai patikusias lietuvių autorių knygas. skaityti »

Šiuolaikinis švietimas: kaip vaikus ugdo inovatyvios pasaulio mokyklos?

Kaip turėtų atrodyti šiuolaikinė mokykla? Pasidairius po pasaulį panašu, kad mokyklose nuo tradicinių mokymosi įrankių, tokių kaip knyga ir sąsiuvinis, pereinama prie skaitmeninių mokymosi metodų. skaityti »

Ar Lietuvoje vyrai dirba pradinukų mokytojais?

Neįprastą pradinio ugdymo specialybę pasirinkęs vaikinas šiemet mokys pirmaklasius mokslo paslapčių. skaityti »

Lietuvoje kuriamas pirmasis Baltijos regione informacinių technologijų kompetencijų centras

IKT kompetencijų centre, kuris vienys lietuvių ir švedų tyrėjus ir institucijas bus vystomos inovacijos daiktų interneto kibernetinio saugumo, sveikatos technologijų srityje. skaityti »

Kokios savybės padės neužleisti vietos robotui?

Retas įsivaizduojame savo darbo dieną be kompiuterio ar išmanaus telefono, tačiau ateityje technologijų įtaka didės dar labiau. skaityti »

Lietuvos vaikų finansinis raštingumas žemas

Nors finansinis raštingumas padeda užtikrinti sėkmingą ekonominį gyvenimą, tyrimų rezultatai rodo, jog Lietuvoje vaikų ir paauglių iki 15 m. finansinio raštingumo lygis yra gerokai žemesnis nei kitose šalyse. skaityti »

Gabiems magistrantams iš užsienio – parama studijoms Lietuvoje

Siekiant didinti studijų tarptautiškumą ir pritraukti į Lietuvą studijuoti gabius jaunuolius iš užsienio, valstybė skiria paramą užsieniečių magistrantūros studijoms. skaityti »