„Quest to learn“ – mokykla skaitmeninei kartai

Publikuota: 2013 m. rugpjūčio 31 d. šeštadienis

„Quest to learn“ –  tai visuomeninė mokykla įsikūrusi Niujorke. Šioje mokykloje mokiniai tarpusavyje bendrauja mokslo temomis žaisdami ir kurdami žaidimus.

Mokykloje įdiegti sužaidybinimo mokymo pagrindai, kuriais remiantis kuriami žaidimai. Per tuos žaidimus mokiniai išmoksta daug naudingų dalykų, kuriuos reikia įsisavinti per mokslo metus. Mokykla yra įsipareigojusi suteikti moksleiviams žinių, kurios reikalingos tęsiant mokslus koledže, universitete ar siekiant karjeros aukštumų. Taip pat mokykla pasirengusi suteikti reikiamas sąlygas moksleiviams, kad jie galėtų vystyti savo įgūdžius, reikalingus globaliame informacijos pasaulyje.

„Quest to learn“ mokymosi bendruomenė jungia moksleivius, pedagogus, žaidimų kūrėjus, mokymo programų specialistus ir tėvus. Šios mokyklos mokymosi bendruomenė išsiskiria tuo, kad mokiniai mokosi žvelgti į pasaulį kaip į visumą, sudarytą iš daugelio skirtingų rūšių sistemų. Tai puiki vieta žaisti, išrasti, augti ir tyrinėti.

Mokykloje taip pat įkurta inovacijų studija „Mision Lab“. Pastaroji jungia žaidimo ir mokymo programų kūrėjus. Kartu su Q2L („quest to learn“) mokytojais, jie sudaro trijų asmenų mokymo programų grupes, kurios kuria žaismingas mokymosi medžiagas kiekvienai klasei. Visos komandos sėkmė yra ta, kad mokytojai žino būtinus mokymo standartus ir pačius vaikus, o mokymo programų kūrėjai žino mokyklos viziją ir kaip įtraukti vartotojus.

Q2L savo pirmąją klasę atidarė 2009 metais. Tai buvo šeštokų klasė. Jau 2012 metais Q2L atidarė vidurinę mokyklą ir joje mokėsi pirmoji devintokų klasė. Iki 2015 metų mokykla planuoja siūlyti pilną vidurinį ir gimnazijos mokyklų išsilavinimą. 2012 metais Q2L mokykla gavo A reitingą iš Niujorko švietimo departamento už mokinių pasiekimus. Skiriant šį reitingą atsižvelgiama į moksleivių rezultatus valstybiniame anglų ir matematikos egzamine. Per pastaruosius metus mokykla savo reitingą padidino 15 taškų.

Kaip vieną pagrindinių šios mokyklos sėkmės paslapčių galima įvardyti tai, kad visi žaidimai vyksta jiems pažįstamoje aplinkoje – mokykloje ir juos norint žaisti bei mokytis net ne visada būtini kompiuteriniai įrenginiai. 

Šaltinis: ucc.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

S. Kropas. Laimikiai tik po to, kai pasirūpinsime tinkamais įrankiais

Per pastarąjį dešimtmetį finansinis raštingumas tapo ne tik EBPO, bet ir G20 šalių prioritetinės politikos objektu. skaityti »

Vaizdo žaidimai – daugiau nei vien pramoga: kodėl naudinga žaisti?

Kiekvienas žaidimas gali pasitarnauti ir kaip edukacijos šaltinis, įsitikinusi žaidimų kūrėjų įmonės „SneakyBox“ verslo plėtros vadovė Eglė Čiuoderienė. Pasak specialistės, skirtingi žaidimai padeda ugdyti loginį, kritinį, strateginį mąstymą, lavina atmintį, kūrybiškumą ir dar daugiau. skaityti »

Lietuva kartu su Šveicarija įgyvendino 20 bendrų mokslo projektų

Sėkmingai įvykdyta bendra Lietuvos ir Šveicarijos 2011–2016 m. mokslinių tyrimų programa. Per ketverius metus vykdant šią programą finansuota 20 bendrų mokslo projektų. Tam iš viso skirta 10,649 Šveicarijos frankų. skaityti »

Šią vasarą – dar daugiau nemokamų užsiėmimų mokiniams

Daugiau kaip 200 įvairių įstaigų – mokyklų, profesinio rengimo centrų, bibliotekų – įsijungė į akciją „Atverk duris vasarai“ ir per mokinių atostogas siūlys įdomius nemokamus užsiėmimus vaikams. skaityti »

Projektas „Moksleiviai į Vyriausybę“ kviečia spręsti jaunimo emigracijos problemas

Kol jaunoji Lietuvos karta dar visiškai nepaniro į ilgųjų vasaros atostogų sūkurį, LR Vyriausybės kanceliarija kviečia moksleivius registruotis į rugpjūtį vyksiantį projektą „Moksleiviai į Vyriausybę“, kuris šiemet kvies spręsti jaunimo emigracijos problemas. skaityti »

VU mokslininkai tapo globalaus kosmoso tyrimų projekto dalimi

Iš Žemės į kosmosą vienas po kito kyla mažieji palydovai, skirti Žemės termosferos sluoksniui tyrinėti. Prie šio projekto prisideda ir lietuviai – Vilniaus universiteto (VU) mokslininkai paleis trečiąjį lietuvišką palydovą „Lituanica SAT-2“. skaityti »

Atviros universitetinės studijos internete: patogus būdas tobulėti

Vytauto Didžiojo universiteto Inovatyvių studijų institutas pristatė atviras elektronines studijas, leidžiančias visiems norintiems mokytis atskirų studijų dalykų nuotoliniu būdu. skaityti »

Martyno Mažvydo biblioteka atidaro Laisvalaikio skaityklą

Lietuvos nacionalinės Martyno Mažvydo biblioteka kviečia išsirinkti mėgstamiausią knygą, neštis ją į namus ir skaityti, skaityti, dar kartą skaityti... skaityti »

Paskelbti antrosios nacionalinės teisės žinių olimpiados nugalėtojai

Daugiau kaip 800 moksleivių. Virš 70 Lietuvos mokyklų ir gimnazijų. Tokia įspūdinga antrosios Nacionalinės teisės žinių olimpiados dalyvių statistika, o gegužės 18 dieną Teisingumo ministerijoje iškilmingai apdovanoti ir šių metų renginio nugalėtojai. skaityti »

Beveik 270 elektroninių knygų skaityklių pasieks savivaldybių bibliotekas

Vyriausybė pritarė Kultūros ministerijos siūlymui 268-ias elektroninių knygų skaitykles perduoti savivaldybių nuosavybėn. skaityti »