„Quest to learn“ – mokykla skaitmeninei kartai

Publikuota: 2013 m. rugpjūčio 31 d. šeštadienis

„Quest to learn“ –  tai visuomeninė mokykla įsikūrusi Niujorke. Šioje mokykloje mokiniai tarpusavyje bendrauja mokslo temomis žaisdami ir kurdami žaidimus.

Mokykloje įdiegti sužaidybinimo mokymo pagrindai, kuriais remiantis kuriami žaidimai. Per tuos žaidimus mokiniai išmoksta daug naudingų dalykų, kuriuos reikia įsisavinti per mokslo metus. Mokykla yra įsipareigojusi suteikti moksleiviams žinių, kurios reikalingos tęsiant mokslus koledže, universitete ar siekiant karjeros aukštumų. Taip pat mokykla pasirengusi suteikti reikiamas sąlygas moksleiviams, kad jie galėtų vystyti savo įgūdžius, reikalingus globaliame informacijos pasaulyje.

„Quest to learn“ mokymosi bendruomenė jungia moksleivius, pedagogus, žaidimų kūrėjus, mokymo programų specialistus ir tėvus. Šios mokyklos mokymosi bendruomenė išsiskiria tuo, kad mokiniai mokosi žvelgti į pasaulį kaip į visumą, sudarytą iš daugelio skirtingų rūšių sistemų. Tai puiki vieta žaisti, išrasti, augti ir tyrinėti.

Mokykloje taip pat įkurta inovacijų studija „Mision Lab“. Pastaroji jungia žaidimo ir mokymo programų kūrėjus. Kartu su Q2L („quest to learn“) mokytojais, jie sudaro trijų asmenų mokymo programų grupes, kurios kuria žaismingas mokymosi medžiagas kiekvienai klasei. Visos komandos sėkmė yra ta, kad mokytojai žino būtinus mokymo standartus ir pačius vaikus, o mokymo programų kūrėjai žino mokyklos viziją ir kaip įtraukti vartotojus.

Q2L savo pirmąją klasę atidarė 2009 metais. Tai buvo šeštokų klasė. Jau 2012 metais Q2L atidarė vidurinę mokyklą ir joje mokėsi pirmoji devintokų klasė. Iki 2015 metų mokykla planuoja siūlyti pilną vidurinį ir gimnazijos mokyklų išsilavinimą. 2012 metais Q2L mokykla gavo A reitingą iš Niujorko švietimo departamento už mokinių pasiekimus. Skiriant šį reitingą atsižvelgiama į moksleivių rezultatus valstybiniame anglų ir matematikos egzamine. Per pastaruosius metus mokykla savo reitingą padidino 15 taškų.

Kaip vieną pagrindinių šios mokyklos sėkmės paslapčių galima įvardyti tai, kad visi žaidimai vyksta jiems pažįstamoje aplinkoje – mokykloje ir juos norint žaisti bei mokytis net ne visada būtini kompiuteriniai įrenginiai. 

Šaltinis: ucc.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Pasaulyje mokytojų trūkumas

Jungtinės tautos praėjusiais metais paskelbė, kad pasaulyje trūksta beveik 8 milijonų mokytojų. skaityti »

Inžinerija – ateities specialybė, kuria vis labiau domisi ir merginos

Kokią sritį rinktis studijoms? Ar tikslieji mokslai išliks populiarūs ateityje? skaityti »

100 reikšmingiausių vaikų knygų: sąrašo viršūnėje Nėris, Geda ir Maironis

Paskelbtas Lietuvos šimtmečiui skirtas geriausių vaikiškų knygų sąrašas „Šimtas knygų vaikams ir Lietuvai“. skaityti »

M.Mažvydo biblioteka kviečia Motinos dieną sutikti su knyga

Lietuvos nacionalinė Martyno Mažvydo biblioteka atvers duris visoms mamoms, močiutėms ir šeimoms su mažaisiais skaitytojais. skaityti »

Vilniaus dailės akademijos studentai sukūrė pirmąją grojančią sieną Lietuvoje

Du Vilniaus dailės akademijos (VDA) studentai, panaudoję inovatyvias technologijas, sukūrė specialią grojančią sieną, simbolizuojančią vandenyno būgnus. skaityti »

Išskirtiniam pokalbiui apie meno ir mokslo jungtis susiburs Šveicarijos ir Lietuvos ekspertai

Meno ir edukacijos centras Rupert kviečia į trečiąjį edukacinės paskaitų serijos „Pažintis su šiuolaikiniu menu“ pokalbį. skaityti »

VU Fizikos fakultetas plėtoja bendradarbiavimą su „Huawei“

Vilniaus universiteto Fizikos fakultete lankėsi garbūs svečiai iš kompanijos „Huawei“. skaityti »

Penktokai mikrokompiuteriais jau kuria švieslentes, žingsniamačius ir nuotoliniu būdu valdo planšetes

Vilniuje gimusi idėja visiems vaikams padovanoti po mikrokompiuterį labai sparčiai artėja prie realybės – 110 micro:bit kompiuteriukų jau išdalinta, o vos per mėnesį penktokai jais prikūrė netikėčiausių projektų. skaityti »

Programuotojų stygius nemažėja: jų poreikis Lietuvoje dar išaugs kone du kartus

Šiuo metu šalyje veikiančios įmonės į darbą iš karto galėtų priimti per 3 tūkst. informacinių technologijų specialistų, o per artimiausius trejus metus jų poreikis rinkoje išaugs 83 procentais. skaityti »

Panevėžio studentui robotų entuziastui – kelialapis į prestižinį renginį Japonijoje

KTU Panevėžio technologijų ir verslo fakulteto magistrantas Giedrius Liaučys, sukonstravęs robotą „Ciongs“, laimėjo nacionalinį kelialapį į Japoniją. skaityti »