Vienintelės Lietuvoje – Mados rinkodaros studijos

Publikuota: 2015 m. liepos 8 d. trečiadienis

Socialinių mokslų kolegija (SMK) šiemet stojantiesiems pristato naujovę – išskirtines Mados rinkodaros studijas tiems, kas jaučia laiko pulsą, nori būti stilingi ir dirbti įdomų darbą tarptautinėse rinkose.

Mados industrija pasaulyje – viena didžiausių ir labiausiai augančių pramonės šakų, sukurianti milijonus darbo vietų, pagaminanti begales produkcijos ir įkvepianti žmones keistis ir būti stilingais. Todėl SMK parengė visiškai naują studijų programą, skirtą šios industrijos poreikiams patenkinti bei padėti Lietuvos mados įmonėms ir dizaineriams didinti pardavimus užsienyje ir išvystyti pasaulinio žinomumo prekių ženklus.

Mados rinkodaros studijos skirtos parengti specialistus, turinčius kūrybinio verslumo, rinkodaros bei pardavimų žinių bei įgūdžių, išmanančius mados industrijos tendencijas, gebančius tirti vietinę bei tarptautinę rinkas, kurti ir valdyti mados produktų ženklodarą.

Mados rinkodaros studijų programa tikslingai orientuota į aprangos ir tekstilės sektoriaus pagaminamos produkcijos rinkodaros, pardavimų ir eksporto organizavimą. Mados industrija – svarbi kūrybinės ekonomikos dalis, apjungianti šiuolaikines gamybos technologijas, vadybą, dizainą ir rinkodarą. Lietuvoje mados industrija turi ypač didelį potencialą, besiremiantį ilgamete tekstilės ir aprangos gamybos patirtimi. Lietuva yra viena iš labiausiai tekstilės ir aprangos gamyboje besispecializuojančių Europos Sąjungos narių. Tekstilės ir aprangos gamyba Lietuvoje ilgą laiko buvo antra pagal svarbą gamybos šaka, nusileidžianti tik maisto pramonės, gėrimų ir tabako gamybos pramonei.

Absolventai, baigę Mados rinkodaros studijų programą, bus įgiję mados istorijos, rinkodaros, vadybos, ekonomikos, projektų ir išteklių valdymo, pardavimų organizavimo, derybų vedimo žinių ir gebės gebės kurti ir plėtoti gamybinių, prekybinių įmonių bei individualių mados produkcijos kūrėjų ženklodarą, formuoti šių įmonių įvaizdį rinkoje, dirbti darbą, susijusį mados produktų vartotojų poreikio nustatymu, mados produktų asortimento formavimu, mados produktų rinkodaros planavimu (asortimento, kainodaros formavimu, pateikimo organizavimu) prekybinėse įmonėse, identifikuoti mados produktų prekybos vietinėje bei tarptautinėse rinkose plėtros galimybes, efektyviai veikti laisvos rinkos sąlygomis ir nuolat tobulinti savo kvalifikaciją.

Šaltinis: smk.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Pasaulyje mokytojų trūkumas

Jungtinės tautos praėjusiais metais paskelbė, kad pasaulyje trūksta beveik 8 milijonų mokytojų. skaityti »

Inžinerija – ateities specialybė, kuria vis labiau domisi ir merginos

Kokią sritį rinktis studijoms? Ar tikslieji mokslai išliks populiarūs ateityje? skaityti »

100 reikšmingiausių vaikų knygų: sąrašo viršūnėje Nėris, Geda ir Maironis

Paskelbtas Lietuvos šimtmečiui skirtas geriausių vaikiškų knygų sąrašas „Šimtas knygų vaikams ir Lietuvai“. skaityti »

M.Mažvydo biblioteka kviečia Motinos dieną sutikti su knyga

Lietuvos nacionalinė Martyno Mažvydo biblioteka atvers duris visoms mamoms, močiutėms ir šeimoms su mažaisiais skaitytojais. skaityti »

Vilniaus dailės akademijos studentai sukūrė pirmąją grojančią sieną Lietuvoje

Du Vilniaus dailės akademijos (VDA) studentai, panaudoję inovatyvias technologijas, sukūrė specialią grojančią sieną, simbolizuojančią vandenyno būgnus. skaityti »

Išskirtiniam pokalbiui apie meno ir mokslo jungtis susiburs Šveicarijos ir Lietuvos ekspertai

Meno ir edukacijos centras Rupert kviečia į trečiąjį edukacinės paskaitų serijos „Pažintis su šiuolaikiniu menu“ pokalbį. skaityti »

VU Fizikos fakultetas plėtoja bendradarbiavimą su „Huawei“

Vilniaus universiteto Fizikos fakultete lankėsi garbūs svečiai iš kompanijos „Huawei“. skaityti »

Penktokai mikrokompiuteriais jau kuria švieslentes, žingsniamačius ir nuotoliniu būdu valdo planšetes

Vilniuje gimusi idėja visiems vaikams padovanoti po mikrokompiuterį labai sparčiai artėja prie realybės – 110 micro:bit kompiuteriukų jau išdalinta, o vos per mėnesį penktokai jais prikūrė netikėčiausių projektų. skaityti »

Programuotojų stygius nemažėja: jų poreikis Lietuvoje dar išaugs kone du kartus

Šiuo metu šalyje veikiančios įmonės į darbą iš karto galėtų priimti per 3 tūkst. informacinių technologijų specialistų, o per artimiausius trejus metus jų poreikis rinkoje išaugs 83 procentais. skaityti »

Panevėžio studentui robotų entuziastui – kelialapis į prestižinį renginį Japonijoje

KTU Panevėžio technologijų ir verslo fakulteto magistrantas Giedrius Liaučys, sukonstravęs robotą „Ciongs“, laimėjo nacionalinį kelialapį į Japoniją. skaityti »