Vienintelės Lietuvoje – Mados rinkodaros studijos

Publikuota: 2015 m. liepos 8 d. trečiadienis

Socialinių mokslų kolegija (SMK) šiemet stojantiesiems pristato naujovę – išskirtines Mados rinkodaros studijas tiems, kas jaučia laiko pulsą, nori būti stilingi ir dirbti įdomų darbą tarptautinėse rinkose.

Mados industrija pasaulyje – viena didžiausių ir labiausiai augančių pramonės šakų, sukurianti milijonus darbo vietų, pagaminanti begales produkcijos ir įkvepianti žmones keistis ir būti stilingais. Todėl SMK parengė visiškai naują studijų programą, skirtą šios industrijos poreikiams patenkinti bei padėti Lietuvos mados įmonėms ir dizaineriams didinti pardavimus užsienyje ir išvystyti pasaulinio žinomumo prekių ženklus.

Mados rinkodaros studijos skirtos parengti specialistus, turinčius kūrybinio verslumo, rinkodaros bei pardavimų žinių bei įgūdžių, išmanančius mados industrijos tendencijas, gebančius tirti vietinę bei tarptautinę rinkas, kurti ir valdyti mados produktų ženklodarą.

Mados rinkodaros studijų programa tikslingai orientuota į aprangos ir tekstilės sektoriaus pagaminamos produkcijos rinkodaros, pardavimų ir eksporto organizavimą. Mados industrija – svarbi kūrybinės ekonomikos dalis, apjungianti šiuolaikines gamybos technologijas, vadybą, dizainą ir rinkodarą. Lietuvoje mados industrija turi ypač didelį potencialą, besiremiantį ilgamete tekstilės ir aprangos gamybos patirtimi. Lietuva yra viena iš labiausiai tekstilės ir aprangos gamyboje besispecializuojančių Europos Sąjungos narių. Tekstilės ir aprangos gamyba Lietuvoje ilgą laiko buvo antra pagal svarbą gamybos šaka, nusileidžianti tik maisto pramonės, gėrimų ir tabako gamybos pramonei.

Absolventai, baigę Mados rinkodaros studijų programą, bus įgiję mados istorijos, rinkodaros, vadybos, ekonomikos, projektų ir išteklių valdymo, pardavimų organizavimo, derybų vedimo žinių ir gebės gebės kurti ir plėtoti gamybinių, prekybinių įmonių bei individualių mados produkcijos kūrėjų ženklodarą, formuoti šių įmonių įvaizdį rinkoje, dirbti darbą, susijusį mados produktų vartotojų poreikio nustatymu, mados produktų asortimento formavimu, mados produktų rinkodaros planavimu (asortimento, kainodaros formavimu, pateikimo organizavimu) prekybinėse įmonėse, identifikuoti mados produktų prekybos vietinėje bei tarptautinėse rinkose plėtros galimybes, efektyviai veikti laisvos rinkos sąlygomis ir nuolat tobulinti savo kvalifikaciją.

Šaltinis: smk.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Mokslo virusu vaikus užkrečia ne tik bandymai, bet ir šansas pademonstruoti išradimus viešai

Vienas iš būdų motyvuoti jaunuosius išradėjus kurti – didelio populiarumo JAV sulaukiančios išradimų mugės bei konkursai. Tokioje mokslo mugėje šių metų rugsėjį jaunimą kviečia sudalyvauti ir technologijų bei verslumo renginys #SWITCH! skaityti »

Mechatronikos ir robotikos specialistai – be jų neįsivaizduojama ateitis

Kompiuterio spausdintuvas, oro temperatūros termostatas, šaldytuvas su skaitmeniniu valdymu – visa tai yra mechatronikos įrenginiai. skaityti »

Šiemet – rekordinis skaičius stojančiųjų į pedagogikos krypties profesines studijas

Pedagogikos krypties profesinėms studijoms, sulaukusioms itin didelio aukštųjų mokyklų absolventų susidomėjimo, Švietimo ir mokslo ministerija papildomai skyrė 30 valstybės finansuojamų vietų. skaityti »

V. Sutkus: būsimų bedarbių rengimą stabdo rinka

Pristatome Lietuvos verslo konfederacijos prezidento Valdas Sutkaus mintis apie Lietuvos švietimo pertvarką. skaityti »

Tarptautiniai studentų mainai: investicija į save ir profesinę ateitį

Naujausi „Erasmus+“ poveikio tyrimo duomenys rodo, kad daugelyje šalių studentų mainų programos dalyviams po studijų baigimo įsidarbinti darbo rinkoje pavyksta net 14 proc. lengviau ir greičiau. skaityti »

Jaunimo susidomėjimas šalies aukštosiomis mokyklomis nemažėja

Stojančiųjų susidomėjimas Lietuvos aukštosiomis mokyklomis nemažėja. Kaip ir pernai, į universitetus ir kolegijas pretenduoja 68 proc. brandos atestatus turinčių bendrojo ugdymo mokyklų abiturientų. skaityti »

Trečdalis stojančiųjų į universitetus renkasi Vilniaus universitetą

5 230 visų stojančiųjų į Lietuvos universitetus pirmuoju prioritetu pageidavo studijuoti geriausiai tarptautiniuose reitinguose tarp Lietuvos aukštųjų mokyklų vertinamame Vilniaus universitete. skaityti »

„Baltoji žynė“ – įtraukianti maginė fantastika net ir tiems, kurie nemėgsta fantastikos

Australų kilmės rašytoją Trudi Canavan nuo pat mažumės domino senovės mitologija ir jos pritaikymas fantastikos pasaulyje. skaityti »

Švietimo ministrė: Lietuva turi visas sąlygas tapti informacinių technologijų centru

Europos komisijos teigimu, net 40% darbdavių Europoje neranda darbuotojų, kurių įgūdžiai įmonei leistų atsinaujinti ir sparčiai judėti į priekį. skaityti »

JTO dirbanti lietuvė: „Didžioji mano darbo dalis – įtikinti kitus, kad viskas yra įmanoma“

„Nelaikau savęs emigrante“, – šypsosi Ieva Lazarevičiūtė, jau 11 metų gyvenanti Brazilijoje. skaityti »