Vaizdo žaidimai – daugiau nei vien pramoga: kodėl naudinga žaisti?

Kiekvienas žaidimas gali pasitarnauti ir kaip edukacijos šaltinis, įsitikinusi žaidimų kūrėjų įmonės „SneakyBox“ verslo plėtros vadovė Eglė Čiuoderienė. Pasak specialistės, skirtingi žaidimai padeda ugdyti loginį, kritinį, strateginį mąstymą, lavina atmintį, kūrybiškumą ir dar daugiau. skaityti »

Kaip išsirinkti žaidimams skirtą nešiojamąjį kompiuterį?

Šiuolaikiniai žaidėjams skirti nešiojamieji kompiuteriai savo našumu prilygsta stacionariems įrenginiams. Į ką reikėtų atkreipti dėmesį renkantis žaidimų nešiojamąjį kompiuterį bei norint mėgautis jo našumu ilgą laiką? skaityti »

Sukurk savo klasę kaip vaizdo žaidimą

Žaidimizacija ir žaidimu pagrįstas mokymas yra skirtingi dalykai – pirmuoju atveju yra naudojami mokinius įtraukiantys metodai, tam tikri elementai, o antruoju atveju yra iš tikrųjų naudojami vaizdo žaidimai kaip mokomoji medžiaga. Dabar vaizdo žaidimai gali pasiūlyti labai daug formalių mokomųjų dalykų. skaityti »

Amerikiečiai išleido beveik 3 milijardus dolerių vaizdo žaidimams

Nepaisant to, kad konsolių era baiginėjasi ir pastebimas šioks toks nuosmukis žaidimų rinkoje, vis dėl to JAV gyventojai išleido 2,88 milijardų dolerių vaizdo žaidimams per antrąjį 2013–ųjų metų ketvirtį. skaityti »

Vaizdo žaidimai – pagrindinis vaikų gerovės indikatorius?

Ar daug laiko praleidžiantis vaikas kompiuterinių žaidimų pasaulyje yra nelaimingas? O kaip vertinti žaidimus ar kaip priežastį ar kaip rezultatą? skaityti »

Didėja priklausomybė nuo kompiuterinių žaidimų

Cardiff, Derby ir Nottingham Trent universitetų tyrimas atskleidė, kad interneto žaidimus siūlančios bendrovės turi priimti atsakomybę už jų produktų besaikį vartojimą, kitu atveju veiksmų imsis vyriausybė, siekdama pažaboti priklausomybę nuo tokio pobūdžio vaizdo žaidimų. skaityti »

Smurtiniai vaizdo žaidimai sukelia agresiją

Naujausi tyrimai atskleidė, kad žmonės, žaidžiantys kompiuterinius žaidimus, sunkiai kontroliuoja emocijas, ypač pykčio protrūkius. skaityti »

Kompiuterinių žaidimų žaidėjai mato daugiau

Kompiuterinių žaidimų žaidėjai tikrai mato daugiau: žaidėjai per trumpesnį laiką užfiksuoja daugiau informacijos priiminėdami vizualinius sprendimus. Laiko, praleisto prie vaizdo žaidimų konsolės metu, treniruojamos ne tik žaidėjo rankos, kurias žaidėjai pasitelkia į pagalbą mygtukų valdymui, tačiau pasak Duke universiteto mokslininkų, taip pat treniruojamos ir smegenys geriau ir greičiau pasisavinti vaizdinę informaciją. skaityti »

6 būdai, kaip žaidimai gali padėti užtikrinti tinkamą sveikatos priežiūrą

Internete vis daugėja straipsnių kaip kompiuteriniai žaidimai gali padėti spręsti įvairias sveikatos problemas. Pateikiame trumpą apžvalgą, ką kartu gali nuveikti žaidimų industrija ir sveikatos priežiūros institucijos. skaityti »

„Gammify 2013“ – gali dalyvauti kiekvienas

„Gammify 2013“ yra didžiausias pasaulinis sužaidybinimo (angl. gamification) pasaulio čempionatas. Sužaidybinimas naudojamas įvairiuose sektoriuose ir vis labiau paveikia įmones visame pasaulyje. skaityti »