Sukurtas brangus žaidimas, padedantis vaikams mokytis matematikos

„Sokikom“ – tai nauja programa, skirta mokytojams padėti motyvuoti vaikus mokytis, naudojant žaidimus. Šiam projektui buvo skirti 2 milijonai dolerių, kurių pusę suteikė JAV Švietimo departamentas, kitą dalį paaukojo buvęs „Intel“ pirmininkas ir generalinis direktorius dr. Craig Barrett bei vienas iš „Zynga“ įkūrėjų Steve Schoettler. skaityti »

Nauja žaidimizacijos misija – didinti ekologinį sąmoningumą

Norėdami sudominti žmones aplinkosaugos klausimais, dr. Owen ir Londono mokslo muziejus pasiūlė žaidimų platformą, kurios paskirtis susieti mokslą ir „klimato savaitę“. skaityti »

Vaizdo žaidimai daro pagyvenusius žmones laimingesnius

Šiaurės Karolinos universiteto mokslininkai atliko neįprastą tyrimą. Jie nusprendė išsiaiškinti, kaip pomėgis žaisti vaizdo žaidimus gali paveikti emocinę žmogaus būklę. skaityti »

Žaidimai, skirti mokyti chirurgus

Žaidimų naudojimas mokymo procese, ko gero jau nieko nestebina, tačiau yra sričių, kuriose sužaidybinimas kelia nuostabą. skaityti »

„Top 10“ žaidimų kūrėjų 2012 m.

Kiekvienais metais portalas „gamasutra.com“ pristato žaidimų kūrėjų „Top 5“. Tačiau šiemet šį skaičių padvigubino, siekdami įvertinti kūrėjus, kurie per metus parodė kūrybingumą, vystė komercines ir kultūrines sritis. Reikia pastebėti, jog padidinus nominantų skaičių, užduotis nebuvo lengva. skaityti »

Karas Sirijoje: žaidimai naudojami konfliktams suprasti

„Call of Duty“, „Medal of Honor“, „Battlefield“, „Company of Heroes“, „Commandos“, „Counter Strike“ – asmenys, net ir nesusidūrę su šiais žaidimais, galėtų nesunkiai atspėti jų temą: karas. Jei žaidimais galima karinius veiksmus paversti į pramogas, kodėl nepanaudojus jų ir gilesniam konfliktų supratimui bei sprendimui? skaityti »

Ar žaidimai gali išgydyti karių nuoskaudas?

Šiuo metu žaidimai, skirti teigiamų pokyčių iniciavimui ir pozityviam problemų sprendimui, naudojami įvairiose sferose. Net JAV kariuomenėje žaidimai užėmė svarbią vietą. Įvairūs mokymai ir gydymai tampa praeitu etapu. Dabar veteranai gydomi žaidimais taip siekiant sugrąžinti žmonėms džiaugsmą ir viltį. skaityti »

Aukštosios mokyklos naudoja „Starcraft 2“ kaip alternatyvų mokymosi įrankį

Ką bendro gali turėti aukštosios mokyklos kursas, kuriame dėstomos sunkiai suvokiamos diferencialinės lygtys, tiesinė algebra ir skaičiavimai, su kursu internete? Buvo atsisakyta įprasto vadovėlio, o vietoj jo naudojamas „Blizzard“ žaidimas „StarCraft“. skaityti »

Ar vaizdo žaidimai galėtų pagerinti regėjimą?

Pasitikink tik stereotipais, labai lengva suklysti. Dar visai neseniai, vaikams, žaidusiems kompiuterinius žaidimus tėvai kartojo: „Tavo smegenys pūna!“ Tuo tarpu kiti – kaltino vaizdo žaidimus sukeliant įvairias sveikatos problemas, nuo klausos praradimo iki diabeto. skaityti »

Mobiliųjų žaidimų ateitis pagal „Gree“

„Gree“ – tai bendrovė, tartum atspindinti visos vaizdo žaidimų pramonės polinkį spartiems pokyčiams. Bendrovė įkurta Tokijuje 2004 metų pabaigoje, tuomet, kai „PlayStation 2“ ir „Nokia N–Gage QD“ buvo patys stipriausi rinkos dalyviai, o „Gree“ tebuvo projektinis socialinis tinklas. skaityti »