DNB triumfavo rinkodaros kampanijų efektyvumo konkurse „Password 2016“

Publikuota: 2016 m. kovo 21 d. pirmadienis

Iš efektyviausios rinkodaros kampanijos konkurso „Password 2016“ DNB bankas šiemet grįžo net su dviem apdovanojimais. Kasmet vykstančiame konkurse pripažinimą savo kategorijose pelnė mobiliojo banko kampanija „Viskas trumpa!“ bei kampanija „Šeimos bankininkas“. Tai pirmas kartais, kai bankas triumfavo net dviejose kategorijose.

„Kurdami  rinkodaros kampanijas, neapsiribojame tik kūrybiška, išsiskiriančia reklama. Mūsų tikslas, kad žmonės aiškiai pamatytų DNB kuriamą patirtį, ja patikėtų. Kai tai pavyksta, rezultatai būna puikūs. Apdovanojimą pelniusia kampanija „Viskas trumpa!“ siekėme parodyti, kad DNB mobiliuoju banku naudotis taip lengva, jog laikas, praleidžiamas tvarkant kasdienius finansus, sutrumpėja. Kampanijos „Šeimos bankininkas“ pagrindinė ašis buvo unikalus mūsų požiūris į jaunas šeimas ir tai, kaip DNB galime pasiūlyti patarimus ir sprendimus, tinkamus šeimos gyvenimo situacijose“, – sako DNB banko rinkodaros ir komunikacijos vadovė Rita Naujokaitytė.

Mobiliojo banko kampanija „Viskas trumpa!“ buvo pripažinta efektyviausia didelio biudžeto įvaizdine kampanija, „Šeimos bankininkas“ – efektyviausia didelio biudžeto esamų klientų išlaikymo kampanija. Pirmoji DNB banko kampanija savo kategorijoje varžėsi su bendrovėmis „Eurovaistinė“, „Švyturio-Utenos alus“, „Lukoil“. Klientų išlaikymo kampanijų kategorijoje DNB bankas laimėjo prieš bendrovių „Swedbank“ ir „Maxima“ sukurtas rinkodaros kampanijas.

Šaltinis: dnb.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Tarptautinis finansų leidinys „The Banker“ SEB banką pripažino geriausiu Lietuvoje (118)

Tarptautinis finansų leidinys „The Banker“ kasmetiniuose geriausio banko rinkimuose pripažino SEB banką geriausiu banku Lietuvoje. skaityti »

Bus galima įsigyti niekada apyvartoje nebuvusių 1000 litų ir kitų nominalų banknotų (1)

Lietuvos bankas suteikia galimybę įsigyti niekada į apyvartą neišleistų litų banknotų. skaityti »

Lietuvos gyventojai pamėgę grynuosius, tačiau turėdami galimybę rinktųsi alternatyvą (1)

Nors gryniesiems, palyginti su kitais mokėjimo būdais, pirmenybę teikia mažiau nei pusė Lietuvos gyventojų, net 3 atvejais iš 4 apsipirkimo vietose moka grynaisiais pinigais. skaityti »

Lietuvos bankas sudarė galimybę atlikti žaibiškus mokėjimus (1)

Išplėtusi galimybes ir pakeitusi pavadinimą, Lietuvos banko mokėjimo sistema CENTROlink pradeda naują etapą Lietuvos mokėjimo paslaugų istorijoje. skaityti »

Lietuvos bankas tobulina investavimo politiką (1)

Siekdamas maksimaliai išskaidyti finansinio turto investavimo riziką, Lietuvos bankas atnaujino strateginį investicijų paskirstymą ir nutarė sudaryti rezervų portfelį iš itin saugių investicijų JAV doleriais. skaityti »

Europos priežiūros institucija perspėjima dėl virtualiųjų valiutų žetonų platinimo (1)

Europos vertybinių popierių ir rinkų institucija viešai įspėjo apie rizikas, susijusias su virtualiųjų valiutų žetonų platinimu. skaityti »

Kolekcinė sidabro moneta įamžins Pranciškaus Skorinos palikimą (1)

Lapkričio 8 dieną (trečiadienį) Lietuvos bankas išleis 20 eurų kolekcinę sidabro monetą, skirtą Pranciškaus Skorinos „Rusėniškosios Biblijos“ 500-mečiui. skaityti »

V. Vasiliauskas: naujos finansinės technologijos – papildoma paspirtis ūkio augimui ir naujos rizikos

Tarptautinio valiutos fondo metiniuose susitikimuose Vašingtone dalyvaujantis Lietuvos banko valdybos pirmininkas Vitas Vasiliauskas pristatė savo metinę kalbą, pateiktą aštuonių Šiaurės ir Baltijos šalių vardu. skaityti »

Lietuvos bankas skelbia poziciją dėl virtualiųjų valiutų

Bankai, mokėjimo įstaigos ir kiti finansų rinkos dalyviai neturėtų teikti paslaugų, susijusių su virtualiosiomis valiutomis ar dalyvauti jas leidžiant – tokią poziciją patvirtino Lietuvos banko valdyba. skaityti »

Kas antras verslininkas nežino, kas yra ketvirtoji pramonės revoliucija

Kas antras Lietuvos smulkusis verslininkas neatsakytų į klausimą, kas yra ketvirtoji pramonės revoliucija, o trys ketvirtadaliai apie tai žinančių vadovų pripažįsta, kad jų įmonė tokiems pokyčiams nesiruošia. T skaityti »