DNB triumfavo rinkodaros kampanijų efektyvumo konkurse „Password 2016“

Publikuota: 2016 m. kovo 21 d. pirmadienis

Iš efektyviausios rinkodaros kampanijos konkurso „Password 2016“ DNB bankas šiemet grįžo net su dviem apdovanojimais. Kasmet vykstančiame konkurse pripažinimą savo kategorijose pelnė mobiliojo banko kampanija „Viskas trumpa!“ bei kampanija „Šeimos bankininkas“. Tai pirmas kartais, kai bankas triumfavo net dviejose kategorijose.

„Kurdami  rinkodaros kampanijas, neapsiribojame tik kūrybiška, išsiskiriančia reklama. Mūsų tikslas, kad žmonės aiškiai pamatytų DNB kuriamą patirtį, ja patikėtų. Kai tai pavyksta, rezultatai būna puikūs. Apdovanojimą pelniusia kampanija „Viskas trumpa!“ siekėme parodyti, kad DNB mobiliuoju banku naudotis taip lengva, jog laikas, praleidžiamas tvarkant kasdienius finansus, sutrumpėja. Kampanijos „Šeimos bankininkas“ pagrindinė ašis buvo unikalus mūsų požiūris į jaunas šeimas ir tai, kaip DNB galime pasiūlyti patarimus ir sprendimus, tinkamus šeimos gyvenimo situacijose“, – sako DNB banko rinkodaros ir komunikacijos vadovė Rita Naujokaitytė.

Mobiliojo banko kampanija „Viskas trumpa!“ buvo pripažinta efektyviausia didelio biudžeto įvaizdine kampanija, „Šeimos bankininkas“ – efektyviausia didelio biudžeto esamų klientų išlaikymo kampanija. Pirmoji DNB banko kampanija savo kategorijoje varžėsi su bendrovėmis „Eurovaistinė“, „Švyturio-Utenos alus“, „Lukoil“. Klientų išlaikymo kampanijų kategorijoje DNB bankas laimėjo prieš bendrovių „Swedbank“ ir „Maxima“ sukurtas rinkodaros kampanijas.

Šaltinis: dnb.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Lietuvoje apyvartoje dar yra beveik pusė milijardo litų

Praėjus daugiau kaip pustrečių metų po Europos Sąjungos bendrosios valiutos euro įvedimo šalyje, 480 mln. vertės litų suma dar nėra grįžusi į litus išleidusį Lietuvos banką. Tai beveik dešimtadalis visų įvedant eurą buvusių apyvartoje litų. skaityti »

Technologijos keičia lietuvių požiūrį į pinigų skolinimąsi

Lietuvos bankų klientai vis labiau pasitiki moderniomis technologijomis: jau kas trečiam yra patogu internetu sužinoti vartojimo paskolos sąlygas. skaityti »

Kodėl bankai klausia?

Pastaruoju metu viešumoje vis dažniau keliami klausimai, kokiais tikslais bankai prašo klientų užpildyti anketas, kuriose prašoma pateikti tam tikrus duomenis apie save. skaityti »

Siekdamas efektyvumo Lietuvos bankas veiklą sutelks Žirmūnuose

Siekdamas mažinti veiklos išlaidas, Lietuvos bankas iš Vilniaus centro persikels į sostinės Žirmūnų rajoną, kur ir šiandien dirba dalis banko padalinių, veikia pinigų saugykla bei klientų aptarnavimo kasos. skaityti »

„Globus“ tobulins pirkėjų aptarnavimą naudodama „Diebold Nixdorf“ technologijas

Europos mažmeninės prekybos lyderė „The Globus Group“ diegia jungtinės komercijos sprendimus. skaityti »

Finansinės drausmės kainai įvertinti – speciali skaičiuoklė internete

Siekdamas skatinti atsakingą skolinimąsi bei ugdyti visuomenę, „Citadele“ bankas pristatė elektroninę vartojimo kredito skaičiuoklę, kuri pagal asmens sąžiningai suvestus duomenis pateikia galimą gauti vartojimo kredito sumą, kredito palūkanų normą bei parodo asmens kredito reitingą. skaityti »

Kokios lietuviškos monetos pageidautumėte Jūs?

Lietuvos bankas kviečia susipažinti su Monetų kūrimo strategijos projektu ir išsakyti savo vertinimus bei pasiūlymus. skaityti »

Kolekcinės monetos skirtos nykstančioms arklių veislėms

Liepos 21 dieną Lietuvos bankas į apyvartą išleidžia 10 eurų ir 1,5 euro kolekcines monetas, skirtas lietuvių skalikui ir žemaitukui. skaityti »

Parduotuvėse mokėti grynaisiais pinigais lietuviams vis dar patogiau

Ketvirtadalis lietuvių už pirkinius prekybos centruose visuomet ar beveik visuomet atsiskaito grynaisiais, o tik dešimtadalis pirkėjų visuomet moka banko kortele. skaityti »

„Swift“ diegiamą „Blockchain“ technologiją testuoja 28 bankai

Dar 22 bankai prisijungė prie „Blockchain“ sistemos testavimo. skaityti »