DNB triumfavo rinkodaros kampanijų efektyvumo konkurse „Password 2016“

Publikuota: 2016 m. kovo 21 d. pirmadienis

Iš efektyviausios rinkodaros kampanijos konkurso „Password 2016“ DNB bankas šiemet grįžo net su dviem apdovanojimais. Kasmet vykstančiame konkurse pripažinimą savo kategorijose pelnė mobiliojo banko kampanija „Viskas trumpa!“ bei kampanija „Šeimos bankininkas“. Tai pirmas kartais, kai bankas triumfavo net dviejose kategorijose.

„Kurdami  rinkodaros kampanijas, neapsiribojame tik kūrybiška, išsiskiriančia reklama. Mūsų tikslas, kad žmonės aiškiai pamatytų DNB kuriamą patirtį, ja patikėtų. Kai tai pavyksta, rezultatai būna puikūs. Apdovanojimą pelniusia kampanija „Viskas trumpa!“ siekėme parodyti, kad DNB mobiliuoju banku naudotis taip lengva, jog laikas, praleidžiamas tvarkant kasdienius finansus, sutrumpėja. Kampanijos „Šeimos bankininkas“ pagrindinė ašis buvo unikalus mūsų požiūris į jaunas šeimas ir tai, kaip DNB galime pasiūlyti patarimus ir sprendimus, tinkamus šeimos gyvenimo situacijose“, – sako DNB banko rinkodaros ir komunikacijos vadovė Rita Naujokaitytė.

Mobiliojo banko kampanija „Viskas trumpa!“ buvo pripažinta efektyviausia didelio biudžeto įvaizdine kampanija, „Šeimos bankininkas“ – efektyviausia didelio biudžeto esamų klientų išlaikymo kampanija. Pirmoji DNB banko kampanija savo kategorijoje varžėsi su bendrovėmis „Eurovaistinė“, „Švyturio-Utenos alus“, „Lukoil“. Klientų išlaikymo kampanijų kategorijoje DNB bankas laimėjo prieš bendrovių „Swedbank“ ir „Maxima“ sukurtas rinkodaros kampanijas.

Šaltinis: dnb.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Mokėjimo korteles pakeis balti žiedai

Netrukus Europoje žmonės pradės mūvėti baltus žiedus. skaityti »

El. komercija Europos šalyse per metus išaugs 14 proc.

„European Ecommerce Report 2017“ duomenimis, šių metų pabaigoje el. komercijos sektorius bus vertinamas 602 mlrd. eurų. skaityti »

Biometrinis žiedas atstos raktus ir banko kortelę

Naudojantis vienu žiedu bus galima atidaryti duris, prisijungti prie kompiuterio, užvesti automobilį ir atlikti mokėjimus. Tokį išmanųjį žiedą „Token“ sukūrė įmonė „Tokenize“. skaityti »

Finansinėmis paslaugomis besinaudojančių klientų tapatybę finansų įstaigos galės nustatyti paprasčiau

Finansų įstaigoms ir vartotojams suteikiamos platesnės galimybės naudotis elektroninėmis finansinėmis paslaugomis, supaprastinant kai kuriuos kliento tapatybės nustatymo reikalavimus ir išplečiant nuotolinio tapatybės nustatymo būdus. skaityti »

Bankomatai švenčia 50-ąjį gimtadienį

1967 m. liepos 27 d. pasaulyje pradėjo veikti pirmasis bankomatas. Jį „Barclays“ bankas įrengė Londone. skaityti »

Išleista 0 eurų kupiūra

Europos Centrinis bankas suteikė teisę Vokietijai išleisti 0 eurų kupiūrą. skaityti »

Pusė lietuvių norėtų išbandyti bekontakčius mokėjimus

Apie galimybę atsiskaityti neįvedant PIN kodo Lietuvoje jau yra girdėję 77 proc. gyventojų, 43 proc. respondentų šią galimybę vertina teigiamai. skaityti »

Žvilgsnis į artimą ateitį: apsiperkant tereikės turėti mobilųjį telefoną?

Į finansų rinką įžengusios finansinės technologijos sukėlė kai kuriuos griaunamuosius tradicinės bankininkystės reiškinius. skaityti »

Mokėjimo kortelių naudojimas pasaulyje auga

2016 m. užregistruota 257,17 mlrd. dolerių atsiskaitymų mokėjimo kortelėmis. Tai 13,3 proc. daugiau, nei pernai. skaityti »

Finansų sistema stabili, tačiau horizonte matyti iššūkių, rinkos dalyviai turi jiems pasirengti

Šalies bankų sektorius veikia pelningai ir yra atsparus galimiems šokams. skaityti »