DNB triumfavo rinkodaros kampanijų efektyvumo konkurse „Password 2016“

Publikuota: 2016 m. kovo 21 d. pirmadienis

Iš efektyviausios rinkodaros kampanijos konkurso „Password 2016“ DNB bankas šiemet grįžo net su dviem apdovanojimais. Kasmet vykstančiame konkurse pripažinimą savo kategorijose pelnė mobiliojo banko kampanija „Viskas trumpa!“ bei kampanija „Šeimos bankininkas“. Tai pirmas kartais, kai bankas triumfavo net dviejose kategorijose.

„Kurdami  rinkodaros kampanijas, neapsiribojame tik kūrybiška, išsiskiriančia reklama. Mūsų tikslas, kad žmonės aiškiai pamatytų DNB kuriamą patirtį, ja patikėtų. Kai tai pavyksta, rezultatai būna puikūs. Apdovanojimą pelniusia kampanija „Viskas trumpa!“ siekėme parodyti, kad DNB mobiliuoju banku naudotis taip lengva, jog laikas, praleidžiamas tvarkant kasdienius finansus, sutrumpėja. Kampanijos „Šeimos bankininkas“ pagrindinė ašis buvo unikalus mūsų požiūris į jaunas šeimas ir tai, kaip DNB galime pasiūlyti patarimus ir sprendimus, tinkamus šeimos gyvenimo situacijose“, – sako DNB banko rinkodaros ir komunikacijos vadovė Rita Naujokaitytė.

Mobiliojo banko kampanija „Viskas trumpa!“ buvo pripažinta efektyviausia didelio biudžeto įvaizdine kampanija, „Šeimos bankininkas“ – efektyviausia didelio biudžeto esamų klientų išlaikymo kampanija. Pirmoji DNB banko kampanija savo kategorijoje varžėsi su bendrovėmis „Eurovaistinė“, „Švyturio-Utenos alus“, „Lukoil“. Klientų išlaikymo kampanijų kategorijoje DNB bankas laimėjo prieš bendrovių „Swedbank“ ir „Maxima“ sukurtas rinkodaros kampanijas.

Šaltinis: dnb.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Mokėjimo terminalai stovi ir cerkvėse

Italijos cerkvėse stovi mokėjimo terminalai, kuriuose susimokėjus kreditine kortele, galima nusipirkti žvakutę. skaityti »

Gerk ir susimokėk už kelionę buteliu

Kelias dienas Londone už važiavimą metro buvo galima susimokėti... buteliu. skaityti »

Biometrijos technologijos daugiausiai naudojamos Azijoje

HSBC ataskaita „Trust in Technology“ parodė, kad Azija ir Artimieji Rytai lenkia Vakarų Europą biometrinės identifikacijos būdų naudojimu. skaityti »

Prekes bus galima įsigyti per virtualiosios realybės akinius

Mokėjimo procesų bendrovė „WorldPay“ sukūrė sistemą, kuria naudojantis per virtualiosios realybės įrenginį bus galima atlikti finansines operacijas. skaityti »

Rusijoje bankomatai klientus pažins iš veido

Stambiausi Rusijos bankai planuoja įdiegti į savo bankomatus sistemą, kuri pažins klientus iš veido. skaityti »

Lietuvoje populiarėja tarpusavio skolinimosi platformos

2017 m. pirmąjį ketvirtį toliau mažėjo gyventojams suteiktų naujų vartojimo kreditų skaičius, tačiau šiuos kreditus irgi teikiančios tarpusavio skolinimo platformos skolinimo apimtį sparčiai didino. skaityti »

Biometrinių atsiskaitymų patrigubės

„Juniper Research“ tyrimo duomenimis, mobiliųjų atsiskaitymų, kuriems atlikti naudojami biometriniai duomenys, šiemet išaugs iki 2 mlrd. dolerių. skaityti »

Šveicarijoje bus naudojama bendra bankomatų operacinė sistema

Šveicarijos bankai diegia standartizuotą operacinę sistemą, skirtą visiems šalies bankomatams. skaityti »

Išgėrei per daug – negalėsi pasinaudoti mokėjimo kortelėmis

Sukurta mobilioji programėlė „DrnkPay“, padėsianti kovoti su priklausomybe nuo alkoholio. skaityti »

Virtualiosios valiutos „Ethereum“ vertė staigiai išaugo

„Ethereum“ kaina per parą išaugo 25 proc. Dar metų pradžioje ši virtualioji valiuta kainavo vos 8 dolerius. „Ethereum“ išpopuliarino gamintojai ir verslo klientai. skaityti »