Išaugus klientų skaičiui ir veiklos efektyvumui 2011 m. DNB bankas baigė pelningai

Publikuota: 2012 m. vasario 10 d. penktadienis

Didžiausiai Norvegijos finansinių paslaugų grupei priklausantis AB DNB bankas preliminariais neaudituotais duomenimis, apskaičiuotais pagal Tarptautinius finansinės atskaitomybės standartus, 2011 metais uždirbo 81,0 mln. litų neaudituoto grynojo pelno. Banko pelnas prieš mokesčius ir atidėjinius per 2011 m. padidėjo 11,9 proc. iki 157,2  mln. litų . 2010 m. bankas buvo patyręs 122.6 mln. litų grynąjį nuostolį, o jo pelnas prieš mokesčius ir atidėjinius  sudarė 140,5 mln. litų.

 „2011-aisiais pasiekėme užsibrėžtus tikslus – sėkmingai integravomės į didžiausią Norvegijos finansinių paslaugų grupę, sustiprinome savo poziciją šalies mažmeninės ir verslo bankininkystės rinkoje ir po dviejų metų pertraukos dirbome pelningai. Tam didžiausią įtaką darė aktyvi ir kryptinga banko veikla teikiant kokybiškas ir klientų poreikius atitinkančias finansines paslaugas, išaugęs veiklos efektyvumas ir tinkamai valdomo paskolų portfelio kokybė. Pasiekti rezultatai mums leidžia užtikrintai žvelgti į ateitį. Įvertinę galimai lėtesnės ekonomikos plėtros poveikį verslo aplinkai, mes pozityviai vertiname šių metų perspektyvą ir planuojame toliau plėtoti į klientų poreikius orientuotą verslo modelį,“ – sako AB DNB banko prezidentas ir valdybos pirmininkas Bjornar Lund.

Nuosekliai didinant darbo našumą ir optimizuojant veiklą, 2011 m. AB DNB banko  veiklos sąnaudos sumažėjo, o pajamos augo. Palyginti su 2010 m. banko veiklos sąnaudos sumažėjo 5,1 proc. iki 176,5 mln. litų, o pajamos išaugo 2,2 proc. iki 333,7 mln. litų. Didėjant veiklos efektyvumui, banko išlaidų ir pajamų santykinis rodiklis (CIR) 2011 m. pagerėjo iki 52,9 proc.

Skiriant daug dėmesio paslaugų ir aptarnavimo kokybei ir siekiant, kad kuo daugiau esamų ir naujų klientų rinktųsi DNB savo pagrindiniu banku ir aktyviai naudotųsi įvairiomis grupės paslaugomis, per 2011 m. individualių ir verslo klientų skaičius banke išaugo 60.4 tūkstančiais. Tai tapo vienu iš svarbių veiksnių, lėmusiu pajamų iš pagrindinės bankinės veiklos augimą. Gruodžio pabaigoje bankas teikė finansines paslaugas 716 tūkst. individualių ir verslo klientų.

Didėjant klientų skaičiui ir jų lėšoms banko sąskaitose, bendra indėlių suma AB DNB banke palyginti su metų pradžia išaugo 18,7 proc. iki 5,15 mlrd. litų.

2011 m. AB DNB bankas pasirašė 1,6 mlrd. litų vertės naujų paskolos sutarčių, gruodžio pabaigoje jo grynasis paskolų portfelis sudarė 8,9 mlrd. litų. Metų pabaigoje naujai išduodamų paskolų portfelio augimą pristabdė atsargesnė kai kurių verslo klientų pozicija vertinant skolų krizės Europoje poveikį jų svarbiausioms eksporto rinkoms ir tolimesnės verslo plėtros perspektyvai. To pasekoje palyginti su 2010 m. grynasis banko paskolų portfelis buvo 4,4 proc. mažesnis.

Sustiprėjus šalies ekonomikai ir mažėjant klientų rizikai, 2011 m. nuvertėjusių paskolų vertei dengti AB DNB bankas skyrė 75,2 mln. litų. Tai tris kartus mažiau palyginti su 2010 m., kai specialiesiems atidėjiniaims buvo skirta 263,1 mln. litų.

Laikydamasis tinkamos rizikų valdymo politikos, bankas vykdo visus Lietuvos banko nustatytus veiklos riziką ribojančius normatyvus.

Kviečiame susipažinti su Norvegijos DNB finansinių paslaugų grupės 2011 m. veiklos rezultatais svetainėje www.dnb.no.

Informacija apie AB DNB banko pirmojo šių metų ketvirčio veiklos rezultatus bus skelbiama balandžio 28 dieną.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Lietuvoje apyvartoje dar yra beveik pusė milijardo litų

Praėjus daugiau kaip pustrečių metų po Europos Sąjungos bendrosios valiutos euro įvedimo šalyje, 480 mln. vertės litų suma dar nėra grįžusi į litus išleidusį Lietuvos banką. Tai beveik dešimtadalis visų įvedant eurą buvusių apyvartoje litų. skaityti »

Technologijos keičia lietuvių požiūrį į pinigų skolinimąsi

Lietuvos bankų klientai vis labiau pasitiki moderniomis technologijomis: jau kas trečiam yra patogu internetu sužinoti vartojimo paskolos sąlygas. skaityti »

Kodėl bankai klausia?

Pastaruoju metu viešumoje vis dažniau keliami klausimai, kokiais tikslais bankai prašo klientų užpildyti anketas, kuriose prašoma pateikti tam tikrus duomenis apie save. skaityti »

Siekdamas efektyvumo Lietuvos bankas veiklą sutelks Žirmūnuose

Siekdamas mažinti veiklos išlaidas, Lietuvos bankas iš Vilniaus centro persikels į sostinės Žirmūnų rajoną, kur ir šiandien dirba dalis banko padalinių, veikia pinigų saugykla bei klientų aptarnavimo kasos. skaityti »

„Globus“ tobulins pirkėjų aptarnavimą naudodama „Diebold Nixdorf“ technologijas

Europos mažmeninės prekybos lyderė „The Globus Group“ diegia jungtinės komercijos sprendimus. skaityti »

Finansinės drausmės kainai įvertinti – speciali skaičiuoklė internete

Siekdamas skatinti atsakingą skolinimąsi bei ugdyti visuomenę, „Citadele“ bankas pristatė elektroninę vartojimo kredito skaičiuoklę, kuri pagal asmens sąžiningai suvestus duomenis pateikia galimą gauti vartojimo kredito sumą, kredito palūkanų normą bei parodo asmens kredito reitingą. skaityti »

Kokios lietuviškos monetos pageidautumėte Jūs?

Lietuvos bankas kviečia susipažinti su Monetų kūrimo strategijos projektu ir išsakyti savo vertinimus bei pasiūlymus. skaityti »

Kolekcinės monetos skirtos nykstančioms arklių veislėms

Liepos 21 dieną Lietuvos bankas į apyvartą išleidžia 10 eurų ir 1,5 euro kolekcines monetas, skirtas lietuvių skalikui ir žemaitukui. skaityti »

Parduotuvėse mokėti grynaisiais pinigais lietuviams vis dar patogiau

Ketvirtadalis lietuvių už pirkinius prekybos centruose visuomet ar beveik visuomet atsiskaito grynaisiais, o tik dešimtadalis pirkėjų visuomet moka banko kortele. skaityti »

„Swift“ diegiamą „Blockchain“ technologiją testuoja 28 bankai

Dar 22 bankai prisijungė prie „Blockchain“ sistemos testavimo. skaityti »