Ūkio bankas, siekdamas užtikrinti operatyvias paslaugas gyventojams, nuo šiandien, lapkričio 19 d., pradeda teikti konsultacijas telefonu ir šeštadieniais, nuo 8 iki 16 val.
Ūkio bankas, siekdamas užtikrinti operatyvias paslaugas gyventojams, nuo šiandien, lapkričio 19 d., pradeda teikti konsultacijas telefonu ir šeštadieniais, nuo 8 iki 16 val. Nemokama Ūkio banko linija 8 800 10 007 paskambinę gyventojai galės pasitarti dėl banko paslaugų, jiems bus suteikta operatyvi pagalba atidarant sąskaitas, užsisakant mokėjimo korteles, konsultuojama lėšų pervedimo, kreditų ir kitais aktualiais klausimais.
„Siekiame gyventojams suteikti finansines paslaugas kuo operatyviau ir patogiau. Šiomis dienomis sulaukiame ženkliai daugiau telefoninių skambučių bei elektroninių užklausų. Bendraudami su žmonėmis, aiškiai matome, kokie klausimai juos domina ir su kokiomis problemomis jie susiduria. Todėl nusprendėme pasiūlyti klientams galimybę greitai ir paprastai spręsti konkrečias susidarančias situacijas“, – sakė Ūkio banko Produktų plėtros departamento direktorė Balanda Bradulskienė.
Pasak jos, yra žmonių, kuriems sudėtinga išeiti iš namų ar atvykti į banko skyrių, tačiau jiems reikia naujos sąskaitos ir mokėjimo kortelės gauti socialinėms išmokoms, pervesti atlyginimui ir pan. Visa tai galima sutvarkyti paskambinus į Ūkio banką telefonu. „Pavyzdžiui, mokėjimo kortelę galima užsisakyti telefonu ir į banką atvykti jos atsiimti sutartu laiku“, – sakė B.Bradulskienė.
Atsižvelgdamas į gyventojų poreikius, Ūkio bankas jau supaprastino ir vartojimo kreditų išdavimo sąlygas. Dabar vartojimo kredito minimali suma sumažinta iki 500 Lt (buvo 1000 Lt). Be to, panaikintas šiems kreditams taikomas komisinio mokesčio minimumas ir dabar nedideliems kreditams, siekiantiems nuo 500 iki 999 Lt, taikomas tik 1 proc. komisinis mokestis, t.y. nuo 5 iki 10 litų.