Startuoja DNB banko reklamos kampanija su pasauline žvaigžde G. Clooney

Publikuota: 2013 m. kovo 30 d. šeštadienis

Startuoja DNB banko reklamos kampanija su pasauline žvaigžde G. Clooney: „Kai kuriems žmonėms gyvenime pasiseka, visiems kitiems verta taupyti!“

Didžiausiai Norvegijos finansinių paslaugų grupei priklausantis DNB bankas šiandien pradeda taupymą skatinančią reklamos kampaniją su vienu garsiausių Holivudo aktorių George Clooney. Pirmą kartą Lietuvoje pagrindinei banko žiniai  perteikti bus pasitelkta pasaulinio lygio kino žvaigždė.

Nuotaikingame klipe vienas iš labiausiai geidžiamų viengungių pasaulyje vestuvių rytą savo išrinktajai padovanoja ne tik žiedą su karališku deimantu, bet ir lietuvių kalba pakviečia praleisti medaus mėnesį ką tik nupirktame nuostabiame namelyje Lietuvos pajūryje.

„Pradėti taupyti, kaip ir pradėti sportuoti – visi žinome, kad reikia, visi pripažįstame, kad tai svarbu, tik dažniausiai randame sau pateisinamų priežasčių, kodėl to nedarome. Manome, kad dabar, atsigaunant ekonomikai, mažėjant nedarbui ir pradėjus augti realiam atlyginimui, yra palankus metas pradėti taupyti – ir daryti tai reguliariai“, – teigė DNB banko Pardavimų departamento vadovė Lijana Žmoginaitė.

Norvegijoje sukurta DNB reklamos kampanija su G. Clooney jau sulaukė didelio populiarumo – „YouTube“ interneto tinkle per porą pirmųjų savaičių reklamos klipas sulaukė apie milijono peržiūrų. Šiandien šią reklamą Youtube jau yra peržiūrėję per 4,5 mln. žmonių. Tarptautiniuose reklamos apdovanojimuose „Epica“ šis reklamos klipas iškovojo auksą, o Europos reklamų festivalyje „Eurobest“ – sidabrą. Ji buvo tarp nominantų Kanų reklamos festivalyje. Norvegijoje klipas su G. Clooney buvo pripažintas metų reklama.

AB DNB banko grupės indėlių portfelis per 2012 m. padidėjo 14,3 proc. t.y. iki 5,9 mlrd. litų.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Susitikime su EBPO – dėmesys nuosekliai narystės siekiančios Lietuvos pažangai

Lietuvos stojimo į Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizaciją (EBPO) progresas, vertinimai EBPO komitetuose, kuriuose pagal kompetenciją dalyvauja Finansų ministerijos atstovai, bei tolimesni stojimo į EBPO veiksmai. skaityti »

Lietuva sensta, kokia išeitis?

2016-ais metais Lietuva užėmė 16 vietą pagal visų gyventojų amžiaus vidurkį, kuris siekė 43 metus. skaityti »

Baltijos šalių bankų vadovai diskutuoja apie finansines technologijas

Liepos 17 – 18 dienomis Kaune susitinka Lietuvos, Latvijos ir Estijos nacionalinių centrinių bankų valdytojai Vitas Vasiliauskas, Ilmaras Rimševičius (Ilmārs Rimšēvičs) ir Ardas Hansonas (Ardo Hansson). skaityti »

Lietuviai savo verslumą ir verslininkus vertina geriau nei latviai ir estai

Lietuviai mano, kad verslo pradžiai svarbiausia turėti pakankamai santaupų ir puikią idėją, o latviai, kad svarbiausia yra žinios. skaityti »

Daugiau nei pusė lietuvių finansiškai neraštingi ir nemoka taupyti

Tyrimai parodė, kad dažnas lietuvis negali pasigirti net elementariausiomis finansinėmis žiniomis. skaityti »

Daugiau nei 600 šauktinių ragina kartu giedoti Tautišką giesmę minint Valstybės dieną

Liepos 6-ąją „Tautiška giesmė“ skambės nuo 100 Lietuvos piliakalnių. skaityti »

V. Vasiliauskas: finansinės inovacijos turi didžiulį potencialą – tereikia jas protingai „įdarbinti“

Naujų galimybių verslui ir vartotojams atveriančios finansinės inovacijos gali tapti tuo smagiu arkliuku, kuris trūktelės tiek šalies, tiek pasaulio ekonomiką, pabrėžia Lietuvos banko valdybos pirmininkas Vitas Vasiliauskas, skaitantis pranešimą globalizacijos iššūkiams skirtoje konferencijoje Hamburge. skaityti »

Lietuvos verslininkai baiminasi ES skilimo

Realybe virtęs Didžiosios Britanijos pasitraukimo iš Europos Sąjungos scenarijus ir galimas bendrijos skilimas tapo didžiausia išorės grėsme Lietuvos verslo plėtrai. skaityti »

Kartų skirtumai: jaunimas nori verslą kurti individualiai, vyresni – su šeima

DNB banko užsakymu bendrovės „Spinter tyrimai“ atliktas Lietuvos gyventojų verslumo tyrimas rodo, kad jaunimas kur kas palankiau vertina galimybes kurti verslą, taip pat renkasi modernesnes sritis. skaityti »

Išmanusis žymėjimas pasiteisino – Vilniuje sutvarkyta 4 kartus daugiau duobių

Išmanioji programėlė „Waze“ padėjo Vilniuje užregistruoti per 2000 duobių. skaityti »