Ministras D. Pavalkis: džiaugiuosi darbdavių iniciatyvomis dėl specialistų rengimo

Publikuota: 2014 m. rugpjūčio 7 d. ketvirtadienis

Švietimo ir mokslo ministras prof. Dainius Pavalkis susitiko su Lietuvos verslo darbdavių konfederacijos generaliniu direktoriumi Danu Arlausku. Susitikimo metu aptarti bendradarbiavimo rengiant specialistus ir skatinant jaunimo verslumą klausimai.

Lietuvos verslo darbdavių konfederacijos generalinis direktorius D. Arlauskas pasidžiaugė dėl švietimo ir mokslo ministro sprendimo nuo 2016 m. įvesti matematikos egzaminą stojantiesiems į aukštąsias mokyklas ir atkreipė dėmesį į praktinių kompetencijų ugdymo stiprinimą ruošiant specialistus.

Susitikimo metu kalbėta apie efektyvesnį būsimų specialistų praktikų organizavimą ir būtinybę rengti naujų specialybių darbuotojus, pavyzdžiui, atsinaujinančios energetikos šaltinių gamybos ir priežiūros.

Ministras D. Pavalkis pritarė darbdavių siūlymams aktyviai įsijungti į reikalingų specialistų rengimą. „Profesinio mokymo įstaigų ir verslo bendradarbiavimas svarbus visų šalies regionų ūkio plėtrai: kad valstybės lėšomis paruoštume tikrai tokius darbuotojus, kurie būtų reikalingi darbo rinkai. Mes lanksčiai reaguojame į darbdavių poreikį, vien tik nuo šių mokslo metų profesiniame mokyme įvedame naujų, inovatyvių, darbo rinkai reikalingų specialybių – nuo programuotojų iki orlaivių mechanikų. Taip pat diegiame Lietuvoje naują profesinio mokymo formą – pameistrystę, kai darbuotojo rengimas vyksta realioje darbo vietoje“, – sako D. Pavalkis.

Švietimo ir mokslo ministerija šiemet pasirašė sutartis su skirtingus ūkio šakų sektorius atstovaujančioms asocijuotomis struktūromis ir įmonėmis. Susitarta bendradarbiauti sprendžiant klausimus, susijusius su profesinio mokymo teisiniu reglamentavimu, profesinio mokymo organizavimu, siekiant tenkinti darbo rinkos poreikius, praktiniu mokymu, profesiniu mokymu pameistrystės profesinio mokymo organizavimo forma, profesiniu orientavimu ir kt.

Šaltinis: smm.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »